Maar begrijp ik t nou goed dat Rasjel die krokodil niet mee terug naar huis neemt? Arme pip
Het maakt in the end ook niet zo veel uit, maar het is natuurlijk wel even jammer! Zeker als je een ander plaatje in je hoofd had haha.
moest hier wel ff om lachen
In de binnenstad heb je er zo lekker veel aan natuurlijk. Logisch toch dat dat ding in Bakkum blijft?
Wat is er mis mee om het te bewaren tot de volgende gelegenheid?
Huh inderdaad! Wat een verspilling, als je het niet wilt bewaren voor later gebruik, koop het dan überhaupt niet.
Haha ik vroeg me altijd al af hoe de Nutchel cabins echt waren. Carolien Karthaus-Spoor was er toen ook met haar net lopende zoontje, rondlopend voor de houtkachel en hoog in de bomen.
Ja Nick is echt leuk in de vlogs erbij zegmaar. Mocht hij niet in de vlogs willen, zou het toch best anders worden. Ook al is het Bonnie haar kanaal
Influencer gespot! Ik denk dat we binnenkort een Instapost van Lottelovesbeauty kunnen verwachten in een zomerjurkje aan de grachten in Utrecht. Mocht dit niet verschijnen, dan is de foto waarschijnlijk toch niet door de selectie gekomen. XOXO Gossip Girl
@Solsikke @Evenveel @En_17_Anderen Oh ik dacht dat ze in Bakkum waren en dan leek het me logisch dat ze die krokodil niet mee naar Amsterdam zouden nemen. Als hij achterblijft op vakantie zou ik dat wel zonde vinden. Tenzij ze hem bijv. aan een ander kindje geven.
Huh wtf ik ben ff in de war. Die Kiki is een oud klasgenoot van mij😂
nvt
Oma Miep
Ik moest even opzoeken wat dit is. Maar ik spreek mijn oma ook nooit aan met u eigenlijk.
Ben in de mood om iemand’s oude vlogmas terug te kijken. Iemand tips?
Ik hou van youtubers die ook een leven hebben naast youtuben (aka baan of studie of gewoon heel ondernemend zijn)
Ja precies.
Ik denk oprecht dat mijn oma zich ongemakkelijk zou voelen als ik haar met u aanspreek.
Ik dacht even dat je bedoelde dat Bonnie met haar eigen ex op stap was maar je bedoelt van Denise. Dat is toch niet zo gek?
Ik weet niet of ze nog actief is, maar vlogmas van de Australische Rachael Annear, waar ze zwetend kerst vieren in korte broeken, omdat het daar zomer is.