Inderdaad (ik ging trouwens meteen kijken om de ‘ex’ van Bonnie te zien )
Die Kiki had ook vlakbij mij een tattoo en piercing shop. Ze had mijn piercing niet goed gepiercet en ze zette tatoeages met fouten zoals niet goed you’re/your gebruiken. Dus ze is wel een hele andere kant op gegaan.
Mijn Nederlandse oma spraken we aan met u, mijn Belgische oma met je. Ik dacht dat het een Nederland-dingetje was:). Mijn ooms en tantes aan de nl kant zeiden ook u tegen mijn oma.
dan woon je 1 dorp verder dan ik (lek). M’n helix had ze geschoten en was gaan ontsteken
Via Denise haha
Mijn hemel ik moet naar bed. Ik las dat oma Miep iets liet vallen en ik dacht wat hebben oma’s butterfingers nou met Denise’s vriend te maken?
Misschien heb ik iets heel erg gemist, maar wat is er eigenlijk met nanne meijer gebeurd? Al maanden niks geupload op yt/insta
Hij had toch een videoclip ofzo? Die kan ik ook niet meer terug vinden!
nog 1 hier (opgegroeid in ijssel)
Wat erg zo’n fout, en dat staat dan op je pols. Ik snap dan niet zo goed waarom je dat niet goed checkt hoe je dat schrijft. Zag laatst ook dat een stel hun trouwdag in Romeinse cijfers had getatoeëerd, alleen klopte dat voor geen meter.
Kelly Loef heeft ook een verkeerde datum op haar lichaam. Geloof de geboortedatum van Mason.
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja inderdaad, en ze mocht al meer dan ik mocht tijdens mijn eerste rijles ahaha. En dat moe worden van rijlessen was ik ook helemaal vergeten, maar nu herinner ik me weer dat het in het begin echt voelde alsof ik een super moeilijk tentamen had gemaakt.
Ik gooi deze even in de herhaling.
Van wat ik tot nu toe gezien heb, maken zij meestal van bakmixen iets leuks. Niks mis mee, maar ik zou er niet zomaar een boek over uitgeven. Zoiets hoor je als gast voor een Allerhande of Hallo Jumbo te maken. Ik zie ze er ook niet voor aan om nu opeens zelf wat te verzinnen, maar misschien verrassen ze ons.
Als ze slim zijn, laten ze de recepten door een bakker oid bedenken. Maar dan wel zo simpel zodat ze het zelf kunnen maken. Dan verkopen onder het merk Wil en Tien omdat daar genoeg kopers voor zijn.
Of een boek over hoe je “simpele bakmixen” net wat meer sjeu kunt geven!
Ik gok op 10 manieren waarop je een Dr. Oetker taart kan opleuken met Lindt ballen.
Of boterkoek uit de bakbijbel…