Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Biecht?

Ik zou dit eten. #noshame, groetjes uit team Ananasoppizzaislekker

12 likes

Vraagje… volgt iemand Zoella ook op instastories? Ze had vanmiddag een post gedaan met een soort ziekenhuisachtige setting met het woord sear, swear, seam (geenidee). Iemand in gdsnm weet wat ik bedoel en waar het over ging?

Goed initiatief maar vind het woord smear zo gohooooor

10 likes

Alwin blijft maar zeggen ‘over twee weken op youtube’ of ‘bezig met een nieuw project’. Laatst was hij iets aan het filmen dat eind 2020 in première gaat. Jezus, ik weet net wat ik morgenochtend ga ontbijten.

39 likes

Thank you!

1 like

Doet me denken aan zo’n satirisch Twitter account van Lisette Krönert oid waar ook hele droge huishoudtips worden gegeven, zoals: “Lekker veganrecept: gekookte worteltjes!” En " Voor een gezellig borrelhapjes, prik dan eens een vlaggetje in een blokje kaas!" Volgens mij wordt het bakboek van Wil en Tien ook zoiets, minus de satire.

3 likes

I feel ya. Word er echt doodmoe van. En al helemaal als het een of andere suffe challenge blijkt te zijn.

Edit: Ik vind het trouwens elke keer zo gemaakt over komen. Ook die spontane gesprekjes met Bradley enzo, lijkt haast gescript. Ik weet dat er nog veel meer youtubers zijn die challenges doen maar bij Alwin lijkt het zijn hele leven gelijk te beheersen ofzo.

3 likes

Ik heb dit ook wel, ook vooral omdat ik zijn gedachtengang niet zo kan volgen. Dat ik denk van naja kom op waar maak je je druk om (ik weet dat dit wss te maken heeft met zijn angststoornis en ik bedoel het echt niet lullig maar ik vind het de laatste tijd een beetje de overhand nemen ofzo in de video’s waardoor ik het minder leuk vind om ze te kijken).

Het zal wel eerder aan het vage systeem in de VS liggen maar ik begrijp er geen drol meer van. Dan heeft ze geen visa, dan weer wel…
Ik hoop voor haar dat ze een visa heeft en daardoor juist gewoon vrij op bezoek kan gaan hier.

1 like

Die eeuwige joggingskleren / Meshki kleding van Mascha :nauseated_face:

11 likes

Volgt er iemand de blog van Lekker en Simpel? Ik verbaas mij er echt vaak over hoe karig hun eten (obv de foto weekoverzichten). Nu ook op vakantie, gewoon níets fatsoenlijks (en dan bedoel ik niet niets gezonds). Maar ook thuis is het vaak hetzelfde en karig. Alsof ze er af en toe met moeite een recept uitpersen voor de site maar zelf helemaal geen passie voor eten lijken te hebben.

2 likes

Deze video is zo lief! Ik vind paco zo schattig dus ik moest wel kijken natuurlijk! Ze praten echt over haar alsof het hun baby is en het lijken me super lieve baasjes voor hun hond. Thomas schenkt ook nog aandacht aan afval wat op straat ligt en dat je niet zomaar alles op straat moet gooien vanwege én milieuvervuiling en dat de dieren op straat alles op kunnen eten. Ik hoop dat hun (jonge) kijkers er daardoor ook (meer) aandacht aan besteden.

7 likes

Dat is mooi balen zeg. Ik kijk Saar niet meer ik irriteerde me zo aan die gekke bekken en stemmetjes…

2 likes

Oh ja had die video net ook bekeken maar vooral dat ze het stuur inderdaad gewoon uit de auto gesloopt hebben. Dan sta je ook wel flink perplex als je wilt instappen :upside_down_face:

1 like

Eens, weinig fantasie in de gerechten vind ik altijd! Maar ik moet zeggen dat ik ze ook niet volg, af en toe beland ik eens op hun website maar vind het veel van hetzelfde en een beetje te simpel vaak

1 like

Misschien zelfde frequentie waar de afstandbediening op werkt.

Ze heeft een eigen bedrijf en mag als ik het goed heb begrepen daar mee blijven. Maar ik moet zeggen dat ik het lastig te volgen vind.

Ik baseer het op die ‘achter de schermen’ week updates.

1 like

Nee maar dit is altijd zo! Ik herken wat @fashiondot zegt. Volgens mij kookt ze soms best uitgebreid voor die site (en eet ze het volgens mij niet op) en dan eten ze 's avonds echt aardappeltjes met een kipcorn en mais ofzo en dan denk ik echt huh :S

1 like

Ik woon in Berlijn, vandaag voor de tweede keer Kelly Loef gespot in het wild :partying_face:

20 likes