Waar hang jij uit dat je dit soort mensen spot, bij mij zie ik alleen maar turi’s (de ekte, met sokken in sandalen en bermuda’s enzo, niet de influencer-turi’s) en hipsters
Mediamarkt alexanderplatz
Toch ook wel turi-central dus. Misschien let ik gewoon niet goed op (ik zou deze chick sowieso niet herkennen trouwens, kende haar niet tot jouw post, maar meer in het algemeen)
Het is dat haar zoontje liep te schreeuwen in het Nederlands. Anders had ik haar waarschijnlijk niet opgemerkt in alle drukte daar.
Wie volgen jullie voor lekkere recepten inspiratie ? Ik vind de recepten die hun plaatsen veel van het zelfde, af en toe is er een fijn recept.
Heeft ze een BMW?
Zag de vlog net ook. Die auto is gewoon helemaal gestript. Echt niet normaal gewoon.
Maar als er geen braaksporen zijn, denk ik dat deze mensen via de afstandsbediening van de auto binnen zijn gekomen. Is toch tegenwoordig ook dat je je autosleutels echt in een blikje ofzo moet doen, helemaal als je een auto hebt met zo’n start stop systeem en dus geen fysieke sleutel nodig hebt.
Ben ik toch blij met m’n koekblik waar niks elektrisch is behalve m’n radio
Hahaha, maar echt!
Thanks sites zien er goed uit. Staan in ieder geval veel recepten op. Blijkbaar volg ik chef John al op YouTube maar, niet echt wat van gezien . En @Reflect
Ik vind het altijd een beetje ongemakkelijk als influencers gaan dansen voor de camera. Tenzij je echt een choreografie uitvoert ofzo, dan vind ik het wel weer koel. Maar nu ook sara.h rebecca die zo sensueel staat te draaien voor haar mobiel haha
Ik vind dit bijna ongemakkelijk om naar te kijken. Zal dat dan gaan zo van hey ik heb zin om een dansje te doen. Oh wacht, eerst even mijn telefoon neerzetten, leuk voor de gram.
Oh je zei zelf ook ongemakkelijk haha. Nou, zijn we het daarover eens.
HAha doet Lotte ook regelmatig. Dan denk ik altijd: o zo awkward dat ze de camera neerzetten, teruglopen, een dansje doen zogenaamd nonchalant tijdens het koken ofzo, en dan stoppen en weer teruglopen om de camera op een andere plek te zetten, om vervolgens hetzelfde te doen
Ugh dat hoofd er ook bij ik vind het ook heel ergerlijk
Google beveelde mij dit aan en ik heb het alleen aangeklikt omdat ik altijd benieuwd ben hoe andere mensen denken over Nederland. Maar wel MAGA-aanhanger zijn en dan allemaal buitenlands eten eten. :’)
Ik ben speciaal om te cringen even op haar insta gaan kijken en het stelt niet teleur
Haha you’re welcome #lovetocringe
Dat zijn al dat soort gasten ja. En YT zit er vol mee.
Ik heb bij haar ook echt het idee dat ze elke gelegenheid pakt om d’r ass te showen. Ze heeft een goeie kont daar niet van maar ze doet het dan zo semi onschuldig ofzo.