wat een vreemde John Lennon Trump aanhanger.
Hoe zie je dat in hemelsnaam?!
Maar ergerlijk ja, die awkward semi-sexy dansfilmpjes. Ik volgde een tijdje geleden zoān net-niet-influencer op Instagram die elke ochtend dansfilmpjes uploadde (om ons te laten zien dat het ok is om jezelluf te zijn!!)
Enzo is zān kat aan het wassen omdat de kattenshampoo zo lekker rook, wtf??? Vind het sowieso knap dat zān kat hem niet aanvalt, de mijne zouden echt mijn ogen eruit krabben. Groot gelijk hebben ze ook, waarom zou je in hemelsnaam je kat wassen.
Nou dit is wel heel onaardig, ik vind dat ze er prima uitziet.
Ik vind dit eerlijk gezegd best een gemene opmerking en niet nodig.
Haha het gaat erover dat ze haar buikspieren aanspant
Haha als ik zoān buik had zou ik die ook te pas en te onpas laten zien
Oh haha, ik had over ābuikā heen gelezen en dacht dat je bedoelde dat ze haar kont aanspande, ik dacht al⦠(Biecht: ik ging zelf ook mān kont aanspannen om te kijken of dat echt zoān verschil maakt ).
Maar die aangespannen buikspieren zijn wel duidelijk te zien zo ja!
Jup. Ik heb bijvoorbeeld praktisch altijd vet haar bij mn hoofdhuid. Van alles geprobeerd, weinig wassen, veel wassen. Heeft allemaal totaal geen zin. En aan de onderkant is het dus droogā¦
Wow nu je het zegt mij was het nooit opgevallen dat ze haar buikspieren nog even extra aanspant.
Ik volg haar en Lotte nu al half jaartje niet meer, sinds ze allebei gestopt zijn met hun andere werk. Heb het gevoel dat ze nu allemaal dingen laten zien die totaal niet interessant zijn en in mijn idee een beetje zeurend overkomen.
Het kanaal van Bon Apetit. Erg leuke videoās met leuke recepten maar ook experimenten. Fijn om te kijken.
Ik vind dit echt een onnodige kut opmerking, maar vooral die laatste twee dingen zijn echt onnodig. Wat kun je er nou aan doen dat je een bril en beugel nodig hebt?!
Het mooie aan Shifra vind ik dat ze beweerd blond haar te hebben (als enige in haar familie!!!), terwijl ze 9/10 keer een donkere uitgroei heeft.
zou het dit zijn? Ik verfde mijn haar ook al op mijn dertiende dus misschien dat ze er hier ook al iets aan deed. Haar haar glanst hier iig wel mooi. En geen zwarte wenkbrauwen!!
Tsjah idk, ze is daar op zich in een pashokjesshoplog een bikini aan het tonen, dus dan is sowieso alles zichtbaar. Snap wel dat je dan zo flatteus mogelijk op beeld wilt?
Maarja voor mij verder the same; ik bedoelde met mijn opmerking ook meer dat ik wel snap dat ze er trots op is. Ik heb absoluut niet zoān figuur en zou mezelf ook nooit filmen in bikini, dus het blijft verder gissen wat ik echt zou doen
Dan zou het echt kunnen! In 2014 stond deze in een blog artikel en zei ze dat het 3,5 jaar geleden was.
Waarom heb ik dit opgezocht?
vond het wel leuk om weer eens op jaar blog te kijken, vond haar toen zo leuk!!
@Solsikke Toen Zara er nog niet was was Shifra al te druk om hem uit te laten dus enorm veel aandacht zal het wel niet zijn
Ik vond haar blog ook altijd zo leuk! Kan me nog het artikel herinneren waarin ze zei dat ze zwanger was maar dat er voor haar blog niet veel zou veranderen (al zou ze wel af en toe over kindje hebben). Nou daar is weinig van over, wat mij betreft is ze (helaas) een mommyblogger/vlogger geworden en ik mis echt haar styling en diy projecten, als ze er al zijn is het sporadisch. Wacht, ik heb het even opgezocht: ā Of misschien ƩƩn keer in de 3 maanden een update gedurende mijn zwangerschap? Maar a Cup of Life blijft een diy & interieur blog, waar ik mijn best doe om interieur, renoveren en DIYs zo toegankelijk mogelijk te makenā.
Die nieuwe foto van Lotte op insta vind ik echt ongemakkelijk. Alsof hij er niet wil zijn ofzoā¦
Maarja dat zie je wel vaker met vriendjes van een influencer.
[https://www.instagram.com/p/B1QdW29F8Qe/?igshid=hxxnw4rtvqzb]
Ging ook ff kijken voor de cringe en ik denk alleen maar meid doe normaal doe normaal doe normaal