Vind dit ook heel erg bij Romane haar video’s, geen idee of iemand haar hier kent maar als zij shoplogs heeft of gaat ‘‘dansen’’ of kleding past dan laat ze nog even extra haar ass zien, waar ik me soms echt aan kan ergeren ofzo hahaha. Prima dat je een goeie kont hebt maar je hoeft het niet continu te showen
Haha Jaa ze steekt alfijd zo haar kont naar achteren, ziet er zó ongemakkelijk en oncomfortabel uit
Ja precies dat haha!
Ik zou er echt niet mee om kunnen gaan als m’n vriend steeds zo zou doen, ook mbt wat je ziet in de vlogs. Ik voel/zie weinig liefde, zou heel onzeker worden.
Maargoed, ik denk ook wel dat hier een andere kant aan zit. Kan me voorstellen dat hij dat vloggen maar ongemakkelijk vindt en je weet ook niet hoeveel foto’s hieraan vooraf zijn gegaan. Als dit al de 10e foto is snap ik dat je er klaar mee bent. Ik hoop maar dat hij buiten de camera om liefdevoller is. Maar zo op camera vind ik het een vrij bijzondere relatie
Ik zag ook in charlotte haar vlog dat zij en Lotte gingen koken voor Joey en toen zei hij ook van: ja ben net maar turks gaan eten omdat ik wist dat ik thuis dit kreeg. Maar hij at dan nog wel mee. Ook heel apart ofz.
Ik had dan echt een opmerking gemaakt die niet zo aardig is.
Edit: never mind
Wat een ploert zeg, ook als ik die Charlotte was zou ik me echt niet inhouden en er een opmerking over maken. Dit is toch te asociaal, wat een lul
Presenteert ze niet zo’n DProgramma bij rtl4
Enzo laat twee fans een minuut lang gratis winkelen in zijn popup store. Hij is zo lief voor zijn fans.
Volgens mij is ze de politiek ingegaan.
Bedoel je bij Denk? Is ze volgens mij al een paar jaar mee gestopt
Ja dat bedoelde ik inderdaad. Was ook maar kort dan.
Bij ons in de snackbar (meerdere in de stad trouwens, van dezelfde eigenaar) draait een filmpje in een loop van Tat die wat gaat halen daar. Dus ze zal ook wel ingeschreven staan bij een castingbureau?
Volgens mij vindt Joey dat dagelijks gevlog gewoon heel ongemakkelijk. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als mijn partner tijdens het eten opeens de camera neemt en vraagt: ‘het is lekker he?’ Voelt allemaal zo geforceerd. Dan is het beter zoals bij Martine (Wil en Tien), zij filmt haar man nooit denk ik.
Ik vond het wel grappig om te zien hoe bezorgd Lotte was om die sterilisatie van Lilo. Ze zorgen echt goed voor die hondjes.
Ja denk ook dat dat het is. Mijn bericht kwam wss wat ongenuanceerd over. Je denkt veel te zien/weten over iemand als je de vlogs kijkt. Maar in werkelijkheid niet.
Ja is inderdaad zo. Ik kijk eigenlijk alleen maar naar de vlogs van Lotte om me even goed te kunnen ergeren. Ze kan zo zeuren om alles en de meest kleine dingen, heerlijk.
Ik vind het wel een schattige foto haha. Eens niet zo geposeerd.
Leuk voor hun collectie naast de Supreme-baksteen. Kristallen en mineralen zijn alleen voor zweefteven, dat weet toch iedereen.
Ik vind hem zo lekker