Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Laat me raden: Tien heeft de blauwe genomen want #bluefeed en Wil die haar elke keer verteld dat Tien een wintertype is en Wil een zomertype.

32 likes

Ik kan alleen maar denken: DIE KAMER HEEFT EEN KLEED NODIG

66 likes

Wajo die glans haha.

Als ik hun kind was zou ik trouwens direct lekker die vaas met groen van die poef omstoten maargoed

34 likes

Daar heb je helemaal gelijk in want die waren me nog niet opgevallen!

Toch fijn dat ik die bank niet hoef te kopen, blij om. Altijd fijn om dingen te zien waar je niet hebberig van wordt :’)

2 likes

Als je 1 keer van zitpositie wisselt glij je meteen van die bank af joh

24 likes

Daarom hangt er een groene handoek op de bank.

3 likes

En volgens Tien is dit “peetrolblauw” (ipv kobalt of koningsblauw).
#mintyblue-ish

3 likes

Als je het aan mij had gevraagd had ik ook petrol geantwoord

3 likes

Of wat dacht je van het vuilnis buiten zetten. Moet dan altijd denken aan dat je dus je camera ergens neerzet zodat dat goed te zien is, dan moet je de camera weer draaien om te laten zien dat je weer naar binnen loopt. Dat hoef ik toch allemaal niet te zien Wil!

7 likes

Ah ik voel me schuldig maar ik vind Alwin echt mega irritant in zn nieuwe video.

10 likes

Ik zat hier echt net aan te denken! Zo cringy flirtend of zo

Ik heb Alwin overal ontvolgd. Ben echt blij voor hem maar het is ook teringsaai voor mij.

4 likes

Ik ben Alwin gaan kijken maar hij doet voor mijn gevoel niet anders dan normaal? Hij lijkt wel blijer en afgevallen lijkt ook?
Edit: oke nee ben nu bij 3 minuten en nu snap ik het lol

13 likes

5400 yen is “maar” 45 euro volgens google. Voor een baksteen nog steeds absurd natuurlijk, maar ik had hem duurder verwacht eigenlijk.

2 likes

Ik zit soms echt met m’n mond open te kijken naar die vlogs van Monica. Al die reizen, etentjes en aaaallll die spullen, wowh.

12 likes

Hoi hoi, zijn er ook mensen die naar organising / cleaning accounts kijken? Ik zag er hier niet zo snel iets van terug maar ben er he-le-maal gek op :smiley:
Op een vrije dag kijk ik dit 's ochtends bij het ontbijt en dan ben ik zĂł gemotiveerd.
Ik kijk vooral naar lovemeg en cleanmyspace. Meer tips zijn welkom!
Moet dit in een ander topic dan alvast mijn excuses!!!

13 likes

Die fiets
 Gatverdarrie wat ben ik jaloers.

1 like

Ik kan er soms ook slecht tegen. Daarom ben ik ook echt blij dat ze haar haar zo lelijk heeft nu. Dat compenseert het een beetje voor mijn gevoel

36 likes

Ik ook :sob::sob::sob::sob: zou echt een moord plegen voor deze fiets.

Waar moet je dan je drankje neerzetten op één van die tafeltjes? Helemaal vol met kaarsen/dienblad/whatever :exploding_head:

2 likes