Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Daar heb je geen last van, op zo’n bank wordt namelijk niet gegeten of gedronken.

4 likes

Dat was omdat jij het zei.

13 likes

Ja ik!! Ben nu alles van beauty & the beastons aan het kijken, die heeft veel opruimvideos

1 like

Nee, dat lijkt me echt intens en ik zou sowieso ook niet (al) in die vlogs willen verschijnen. Maar goed, haar keuze, ze lijkt me verder wel aardig hoor.

Nouja zo extreem bekend is Alwin natuurlijk ook weer niet en hij heeft volgens mij ook redelijk wat oudere volgers dan de gemiddelde youtuber die niet zo raar stalkerig zijn. Ik denk dat ze gewoon in zijn video’s komt omdat ze het leuk vindt of omdat Alwin het graag wilt en niet voor de fame of wat dan ook… Dus nee ik vind het niet verdacht… Het hoort er denk ik ook een beetje bij als je met een ‘bekend’ iemand/youtuber een relatie hebt.

3 likes

Huh nee ik vind petrolblauw een normale kleur om te zeggen, maar deze bank is toch geen petrol! :open_mouth: Vind het idd meer kobaltblauw @HipHipHippo

Anyway, vreselijk interieur zo bij elkaar. Zo smaakloos en 1 op 1 gekopieerd uit een hip magazine, maar dan zonder de skills om er daadwerkelijk iets moois van te maken

7 likes

Ik vind die bank ook zo random staan daar. Nu is er een gigaaaantisch gat tussen de bank en de tv. Lijkt me ook niet prettig tv kijken en maakt t zo ongezellig.
En dan die kast als roomdivider… Gevalletje net niet

3 likes

Nouja ligt aan de grootte van de tv in hoeverre zo’n afstand vervelend is. Mijn ouders hebben een mega tv, maar er zit ook zo’n 5 meter tussen de bank en tv dus het kijkt heel fijn.

Misslizheart is een van mijn favoriete kanalen. Ik vind vooral haar avond/ochtend routines en kookfilmpjes leuk, maar ze heeft ook veel schoonmaakroutines en “clean up with me” video’s!

3 likes

Ik herinner me deze ‘‘baby high tea’’ nog, dus dat moet wat worden inderdaad

3 likes

O ik ben hooked. Ik keek het filmpje van haar over hoe je je huis schoon kan laten ruiken, en als compleet OCD-smetvrees persoon is dit echt de hemel voor mij.
Leuke tip!

1 like

Mijn schoonouders hebben eenzelfde huis als dat van Martine en ik kan je verzekeren dat echt heel apart is om je bank daar neer te zetten en de televisie aan de muur er tegen over. Die ruimte is best heel erg groot. Dat krijg je met een kleedje erbij niet aangekleed, daarvoor is de afstand te groot. Het is een relatief onhandige woonkamer (zie ik ook bij mijn schoonouders, die hebben ook een vage indeling er van gemaakt) maar dit is wel de meest onlogische keuze haha.

En @Spaarlamp

Ah ja, ik moet zeggen dat ik t nu zelf ook 5 meter van de muur af heb en dat is inderdaad perfect. Maar ergens lijkt het in de vlog alsof de afstand groter is? Wellicht vertekent het beeld want 5 meter is natuurlijk wel een standaardbreedte woonhuis. :woman_shrugging:

De afstand is 6.28m

1 like

Omdat er tig dezelfde huizen hier in de buurt te koop staan haha. Schijnbaar een en dezelfde projectbouwer geweest (ik woon dan ook in de buurt van wil en Tien).

3 likes

Haha!
Jaa dan is de afstand wel groot! Zie nu ook je reactie ivm t huis van je schoonouders.
Bijzondere keuze dan.
Hoe zeggen we dat ook alweer? NMSVPE? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb de bank/nieuwe huiskamer van Martine niet gezien, maar de plaatsing van de bank t.o.v. de tv KAN toch niet onlogischer zijn dan bij Willemijn??
Die heeft een gigabank in een klein hoekje gepropt (bij wijze van spreken) en de tv ernaast opgehangen (letterlijk). Daar kun je alleen tv kijken als je je hoofd opzij draait :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Weet niet of het hier hoort maar Marzia en Pewdiepie zijn getrouwd:

27 likes

Maar als Willemijn de tv had gedaan waar nu die speelplek voor haar kinderen is zat ze volgens mij niet zo ver van de tv af. Martine had volgens mij eerst ook haar tv en bank anders en dat was ook veel logischer.

Ik denk dat als Martine haar bank 2 meter naar voren schuift ze al een hele hoop problemen oplost.
Je hebt niet meer zo’n gat in je woonkamer en je ziet de tv wat beter. Je hoeft de kast niet meer als afscheiding van de eettafel/keuken te gebruiken, want de bank schermt de woonkamer af. En je kan de kast gewoon met de lange zijde tegen de muur aanzetten, dan komt die ook wat beter tot z’n recht.

5 likes