Had Willemijn ooit niet gezegd dat ze fout gemeten had waardoor de bank te groot uitviel en ze hun woonkamer anders moesten inrichten?
Ja klopt zoiets was het of het lange deel aan de verkeerde kant ofzo
Ik zie ook dat Alwin anders doet, alhoewel het niet echt geforceerd is denk ik. Mijn vriend is ook enorm veranderd sinds hij bij mij is, en ik denk dat Alwin nu ook een soort “frisse wind” in zijn leven heeft.
Overigens vind ik het wel snel hoe ze in alle video’s terecht komt. Alsof hij een beetje het idee heeft van “Oke nieuwe Saske in 3…2…1”
Wat een mooie foto’s , en een prachtige jurk!
Ik bedoel dat de tv haaks op de bank staat, en dat de bank juist heel dichtbij staat.
Zo zeg maar: __ l
Of bedoel jij dat ook?
Of heeft ze dat inmiddels veranderd?
De tv had toch ook aan de muur tegenover de bank gekund? Of idd de bank voor het raam, of de bank tegen de muur tegenover waar hij nu staat en de tv waar de bank nu staat. Of een minder grote bank had er ook al anders uitgezien.
Ook echt belangrijk dit, andermans bank/tv plaatsing ik vond het er gewoon altijd zo onlogisch en ongemakkelijk uitzien, ik hoop dat ze zelf tevreden is. Maar ze had inderdaad ook per ongeluk een te grote bank besteld.
Een influencer met eigen bedrijf is wel anders dan de gemiddelde persoon met eigen bedrijf. Als influencer kun je via het O-1B visum voor “extraordinary ability” binnen komen. Dat is hetzelfde visum wat gebruikt wordt voor bijv. artiesten.
Ik weet niet of zij het op die manier doet en wat de eisen hiervoor zijn, volgens mij moet je wel een aardige following hebben en helpt het als je bijvoorbeel brand ambassador bent ofzo. Maar er zijn wel een paar influencers die dat zo hebben gedaan.
Volgensmij vergeten mensen soms dat een bank echt niet perse tegen een muur aan hoeft te staan
Nee dat hoeft ook idd helemaal niet, wij hebben precies zo’n indeling en je kunt rustig je bank anderhalf tot twee meter van de muur afzetten, daarachter een kinderspeelplek en dan je tv op de muur tegenover je (dus waar zij nu die bank heeft staan).
Het is idd een beetje sneu hoe ze het nu probeert op te lossen, in de stijl van Willemijn.
Ik vind dat eigenlijk altijd wel een beetje bij hun. Ik denk dat Martine best een origineel type kan zijn, getuige haar wat zweverige opvattingen- die ik niet bij Willemijn vindt passen, maar anderzijds probeert ze Willemijn wel altijd te kopieëren. Ik had dat eerder altijd wel met bijvoorbeeld kledingstijl ( allebei bij Vanilia, allebei bij SissyBoy, terwijl ik dat totaal geen Martine stijltje vond. Ik denk dat als ze wat meer los zou komen van Willemijn, dat ze best een leuke eigen stijl zou kunnen hebben. Helpt ook niet echt mee dat ze nu in hetzelfde dorp wonen…
Hoe doe je dat dan?
Ik zou zeggen kijk het filmpje even.
Ze heeft oa goede tips over een pan kokend water met essentiële olie en kruiden / citroenschijfjes een uur opzetten ( = een lekker ruikende kamer/keuken), in een sprayflacon water vermengen met een soort geurpoeder/wasmiddel en dat op je gordijnen of meubels sprayen, met drogerdoekjes je leren meubels afnemen ( dus indien dat niet met een natte doek kan maar je ze wel fris wil laten ruiken)… in de comments stond nog een tip met waspoeder op de grond strooien, opzuigen met de stofzuiger en dan ruikt je hele huis heerlijk… Dat soort tips!
Oooh dat klinkt goed allemaal zeg, dank je!
Ik doe toch liever een pan kokende wasverzachter.
Ik heb nu echt zin om te gaan schoonmaken als ik dat zo zie
Als je een vies geurtje in huis hebt kun je ook een paar takjes rozemarijn in de oven doen en dan de oven op 100 graden aanzetten. Dan ruikt je huis ook heel erg lekker!
Hahaha had de video vanochtend al gekeken maar dit was niet opgevallen.
Oh goeie!
doet me denken aan die keer dat een huisgenoot wiet in de oven deed en vervolgens overal in t complex het brandalarm een paar uur lang afging
Huh waarom deed hij dat ?