ik heb oprecht geen idee
Bonnie (en Lisa) in de sportschool Ze rommelen maar wat aan met die apparaten had ik het idee, want geen een oefening zag eruit alsof ze wist wat ze aan het doen was of het juiste gewicht gebruikte
Als je dan âinfluencersâ gratis laat sporten. Zorg dan ook voor goede begeleiding of een schema etc. Heb het idee dat ze nu net zo goed niet konden gaan.
Dit! Zeker in combinatie met de opmerking daarna dat ze âer wel echt voor gaanâ omdat ze zowel buikspierkwartier als âkrachtâ als cardio doen. En dat ze anders net zo goed thuis kunnen blijven.
je wilt toch douche na het sporten??
iel, dan is je make up toch ook heel vies geworden. Snap mensen sowieso niet die met make up op gaan sporten.
Als ik na mijn werk ga sporten ga ik zeker niet eerst mijn make up eraf halen. Dan ga ik gewoon gelijk door.
Enzo gaat met Bas in een helikopter en neemt gewoon even een fan ook meeâŚ
Wat lief!
Edit: Aah gossie⌠Bij 13:35 is er een meisje helemaal aan het huilen (van blijdschap) omdat Enzo naast haar staat.
Ik heb ook echt een zwak voor Enzo gekregen
Ik merk dat ik steeds vaker de vlogs van Shifra (en Hans) oversla, ligt het aan mij of wordt zij steeds schreeuweriger? Bijvoorbeeld die vlog met âmukbang en eten met vriendenâ, alles wat ze aan tafel zegt is geschreeuwd.
Ik heb laatst na hele lange tijd weer wat filmpjes van Enzo gekeken en sinds toen heb ik al twee keer over hem gedroomd. Was heel gezellig
Of moet ik nu naar het opbiechttopic?
Ik loop een beetje achter met vlogs maar ik vind het heel lief wat Monica heeft gekocht als traktatie voor Zara-Lizzy op de crèche. En ook heel leuk hoe blij Monica is met alle plannen etc.
Ik doe dit al jaren. Het komt toch gewoon in je stofzuigerzak? Waarom zou hij hiervan kapot gaan?
Fair enough,als je het op hebt na een dag werk. Maar al make up opdoen, omdat je het niet daarna op wilt doen is onlogisch toch? Doe het dan na het sporten
Ik boks âs ochtends (heel vroeg dus je rolt zo uit bed) en iemand komt daar altijd met full face make-up en die kan ik gewoon niet serieus nemen. SorryâŚ
Hoezo niet? Als zij zich daar prettig bij voelt. Het is toch niet jouw probleem?
Dit snap ik ook echt niet. Ik boks ook 's morgens om 07.00 uur. Een persoon heeft ook altijd volle make-up op (incl foundation, wenkbrauwen gedaan e.d.), uurtje boksen en dan douchen? Dat is toch zonde.
Nee, het is mijn probleem, maar net zo goed mijn recht dit dom te vinden
Het is een boksles om 7.30 âs ochtends nota bene. Iedereen gaat kapot en zweet zich rot. Dat je dan extra vroeg opstaat om een make up look a la queen of jetlags op te doen en vervolgens drie pufjes in de lucht doet bij wijze van workout om je make up er niet af te zweten, vind ik belachelijk. Ga dan niet sporten
Nou ja ik heb ook een hele periode gehad dat ik niet naar buiten durfde zonder make-up. Geldt voor haar misschien ook. Snap nooit zo goed waarom mensen daar iets van moeten vinden!
Ik zweet ook als een malle tijdens het sporten, druppels langs mijn gezicht en een mega rood hoofd. (vooral tussen mijn haar zijkes nat) Als ik make up op zou hebben zou mn handoek mn gezicht en de hele sportschool onder de makeup vlekken zitten denk ik. Had dat vroeger trouwens nooit zo heftig, is daar een verklaring voor?
Laatst ook dat hij met Bas naar de visvijver was. Zoân jochie helemaal in tranen, handen vol visspul stond hij beteuterd te kieken. âDit is de mooiste dag van mijn levenâ. Enkel en alleen omdat hij Enzo heeft gezien, foto heeft met âm heeft gemaakt en gevist.