Waarom is het je recht om iets wat een ander doet, waar ze niemand kwaad mee doet, dom te vinden ?
Maar ik zeg toch niets tegen haar. Alsof niet genoeg mensen constant iets vinden of denken over andere mensen! I’m guilty in elk geval. Ik denk er iets van en doe er verder niets mee, behalve nu delen op een forum, waar het bol staat van meningen?
@Opheliac fair enough, daar had ik niet bij stilgestaan.
Ik ga sowieso altijd ook met een beetje make-up sporten. Heb enorm last van wallen en rode ogen dus ik vind het dan echt niet fijn om make-uploos te gaan sporten. Voorheen deed ik dit niet en dan vroegen mensen altijd of ik ziek of moe was. Dit heeft mij daardoor wel onzeker gemaakt. Nu ga ik eigenlijk nooit zonder concealer, poeder en blush naar buiten. Een enkele keer misschien als ik weet dat ik mijn zonnebril kan ophouden.
Grote kans dus dat het inderdaad gewoon onzekerheid is. En inderdaad sommigen vinden het niet fijn om te sporten met make-up (logisch, zou ook liever zonder willen, scheelt weer tijd), maar oordeel niet te snel over anderen.
Ik WIST gewoon dat Bonnie haar gember shotje niet ging opdrinken, zo aanstellerig
En normaal gesproken vind ik Lisa wel leuk maar nu deed ze wel een beetje dommig/irritant hoor
Ooh dat was ook totaal niet m’n bedoeling hoor En wat @Opheliac ik had daar nooit zo bij stilgestaan.
Vind jouw situatie wel anders dan concealer, foundation, dikke eyeliner, mascara, wenkies alles full face. Bij het boksen waar iedereen met rode, zweterige, verfromfraaide hoofden de les uit gaat en waarbij charmant sowieso bij niemand aan de orde is.
Maar zie nu wel in dat ik niet weet wat erachter zit bij haar en niet meteen kan oordelen ook
Ik heb een kleine mond
Wauw ik blijf echt onder de indruk van hoe fotogeniek Mascha is. Niet dat ik haar er in real life niet goed uit vind zien, maar ik heb zo vaak dat ik een foto van haar voorbij zie komen en dat ik echt ‘waaaauw ’ denk.
Hahaha ja je zou zeggen dat je kan doorslikken maar blijkbaar is het een terugkerend probleem voor Bonnie. Want door haar kleine mond kan ze ook geen wodka shotten.
Precies. Gewoon je keel open zetten.
De bierestafette is de enige sport waar ik ooit een medaille in heb gewonnen.
Teach me master
Oeps, vandaag al een keer gedaan… waarom dan eigenlijk? Rook idd wel lekker :’)
Jaa zeker niet! Dat heeft Robijn naar aanleiding van deze aflevering ook gezegd, maar Royke zei dat zijn oma oud is geworden hiermee dus ja, wie kan dat bewijs nu weerleggen?
Vandaag gaat ie in de vlog ook weer iets doen met een fan, echt een schatje.
Een beetje ‘nee mijn cavia is ouder geworden’. Leuke variant wel.
Het is een mooie foto maar ik ken deze fotograaf en zij photoshopt haar foto’s echt onwijs (icm goede belichting, dat wel)
Vroegaaaaaah had ik/zat ik op een forum en daar waren challenges dat je zwart/wit foto’s ging colorizen. Dit lijkt daar echt precies op.
Ik zit op thaiboksen en los van de foundation draag ik alles wat je hierboven noemt. En ik sport hard en zweet redelijk, maar voel me fijn bij m’n make-up.
Lekker off-topic, dat deed ik ook en was zo leuk!
Je moet immers wel steeds meer opvallen om producten te promoten:
https://www.ad.nl/bizar/influencer-onder-vuur-door-mooie-foto-s-van-haar-motorongeluk~a129241b/
Hieronder de foto’s, in een spoiler maar niet heel heftig verder:
Wat denk jij: zijn deze foto’s in scene gezet en zit je naar verstopte reclame te kijken of is het allemaal echt?
- Wel reclame (wa errug!)
- Geen reclame
0 stemmers
Ik weet niet goed wat ik moet geloven. Weet alleen dat ik het wel aparte foto’s vind. Mooie, haast gestylde foto’s van zo’n naar moment.