Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Waarom gaat die vriendin haar fotograferen in plaats van haar helpen?

1 like

Ja erg apart, alsof ze een ongeluk heeft gehad en zei: ooh maak ook gelijk een foto voor de #ad!

Waarom zou je die foto’s überhaupt delen? Waarom gaat haar vriendin door met foto’s maken??? Ik snap het niet hoor.

3 likes

Nouja de foto’s zijn denk ik wel wel in scene gezet, reclame of niet. Ik heb ooit geleerd dat je bij een motorongeluk onder geen beding de helm van het slachtoffer af mag zetten en dat is hier wel gebeurd.

4 likes

Ja klopt wat ik leer is dat je sowieso van de helm af moet blijven!

1 like

Ja joh kan toch helemaal niet? Ook al val je met 20km/h ben je goed de sjaak

Vind het dan ook als influencer een heel slecht voorbeeld dat je in zulke kleding op een motor stapt :woman_shrugging:

8 likes

Geen idee

Dit gaat te ver. Ik zag al niet alle foto’s meer maar nu ook sommige gifjes niet (zoals deze). Gifjes maken het leven zeker 8.7x beter, ik wil niet zonder.

1 like

Ja ik zie jouw gif niet, pas als ik erop klik. Al een week ofzo zie ik ineens sommige foto’s niet meer en nu dus ook gifjes niet :sob:

4 likes

Ik ook niet :frowning:

2 likes

HAHA geez dat cliniclowns spon stuk in de huismuts vlog vreselijk cringe man man man
(en ja voor men die zegt dan kijk je toch niet maar ik kijk het om te cringen)

2 likes

Nou vond dat airbnb stukje ook niet zo geslaagd :grimacing: Alsof ik ineens rtl4 zat te kijken

1 like

Maar in die stories toont ze toch haar schaafwonden? Denken jullie dan echt dat ze dat ook in scène heeft gezet?

1 like

Jaaa dat kwam daarna nog, ook met die voice over :joy:

Niemand, maar dan ook echt NIEMAND, denkt dit:

105 likes

K-otic!!!

1 like

Huh?? Zelfkennis is overrated blijkbaar

7 likes

Hahaha haha hoe kan ze dat denken

7 likes

Haha, ik ook en ik was gefascineerd. Dat dit nog bestaat tegenwoordig. Ze heeft een online finishing school.

2 likes