THC?
Nog beter is om boter te smelten en de wiet daarin te gooien, dan gaat de THC in de boter zitten. Tijdje goed laten trekken in de gesmolten boter, dan zeven en dan de boter gewoon gebruiken om mee te bakken. Dan heb je geen stukjes wiet, de THC is gelijkmatig verdeeld, en de smaak is ook een stuk beter.
Ook aan te raden: drankjes met thc. Wiet laten koken in melk en dan iets lekkers brouwen. Chai of matcha of chocolademelk ofzo. Echt goede herfst tip dit. Al zeg ik het zelf.
Ik weet niet wie je bedoelt met hulpverleners maar ambulance personeel haalt die helm altijd van het hoofd af, wij zijn daarin getraind. Ieder ander moet er inderdaad vanaf blijven.
Voor de rest met je eens. Als je kijkt naar kleding en verwondingen is het mijn inziens met een super lage snelheid gegaan (als in stapvoets) dan wel vanuit stilstaande positie omgevallen.
Dat krijg ik altijd als aanbeveling als ik filmpjes kijk van Justine leconte
Werk jij bij de ambulance? Daar heb ik echt zo diep respect voor
Ja op zich logisch. Er zitten fucking veel verschillende stoffen in wiet die allemaal met een andere temperatuur vrijkomen. Dus hoe warmer je het krijgt (zonder tot verbranding te komen) hoe meer stoffen er vrijkomen. CBD heeft volgens mij ook een hoge temperatuur nodig. Maar THC niet, dus die krijg je altijd wel met verwarmen.
Ik vind het best wel slim! Wat je trouwens kan doen is je wiet vapen en dan de overgebleven wiet in een recept verwerken. Is hetzelfde principe als in de oven doen. Schijnt super goed te werken.
Ach so! Dat wist ik nog niet, thanks!
Hahaha volgens mij vond ze het ook not done toen een openbare tweet van haar werd gebruikt in een artikel van the best social media.
Off topic
ja klopt ik werk als ambulance verpleegkundige! Thx😊
Je zou hier bijna zo’n
Nobody:
Meme van kunnen maken
Nee? Wie is dat dan?
Iemand uit K-otic, Martijn heet ‘ie geloof ik.
Hahahahab omg hoe hilarisch is dit zij beseft dus niet hoe vreselijk ze overkomt
Als jij dan een samenvatting geeft, scheelt dat ons weer
Succes haha, ik denk niet dat ik het aan zou kunnen zo vroeg op de ochtend
haha wtf, dat is martijn ja! even in zijn dm sliden en om opheldering vragen
Oh serieus? Ik had 'm niet herkend!
Heeft ze die foto’s nou offline gehaald?
hahah oh ik heb echt totaal over het woordje ‘niet’ heen gelezen. Ik dacht oh fijn een vrijwilliger haha
Man man wat irriteer ik me mateloos aan hello fresh, iedere vlogger maakt hier reclame voor. Heb een mega aversie tegen ze gekregen nu
Zo dat is eruit.
Ja HelloFresh is echt het voorbeeld van een merk dat flink is doorgeslagen in de influencer marketing. Super irritant.