Echt zo’n geval waarin een vrijwilliger moet worden aangewezen dit. Nou ik ben er niet. Geen tijd, moet even iets epibreren.
Zooo ik heb net de vlog van ikvrouwvanjou gekeken en ik dacht precies hetzelfde.
Sowieso vind ik al die spon van hen bloedirritant, Scarlet gaat ook altijd met zo’n gek stemmetje een heel toneelstuk houden dan.
Ik krijg toevallig een gratis box via een vriendin over 2 weken.
Ben benieuwd, vind het sowieso erg duur normaal gesproken en als ik dat zo hoor over plastic, niet echt milieuvriendelijk. Het is dat ik hem nu gratis krijg. Zal het niet snel zelf bestellen.
Hhah Saar komt terug bij haar auto en zegt ze ‘oh een bekeuring’ want ja het regende maar ze had toch maar willens en wetens haar auto geparkeerd bij zo’n bord waar alleen vrachtauto’s mogen laden en lossen. Want ja dat neem je dan maar voor lief
Ik kan me hier dus zo aan irriteren. Ik vind het gewoonweg asociaal. Kom je lekker aan als vrachtwagenchauffeur en is er zo’n meutje dat denkt dat ze smelt van de regen en jij dus met je vrachtwagen of dubbel moet staan en de rest van het verkeer ook lastig valt of helemaal niet kan parkeren. Die plekken zijn er niet voor niets.
Ja dit inderdaad sowieso maar ook gewoon heel het stuk financieel. Als ik een boete moet betalen is dat geen wereldramp maar ik kan me niet voorstellen dat ik 't ooit zo goed heb dat ik hem gewoon daar neer zet ondanks dat ik weet dat ik een boete ga krijgen
Ja dat ook inderdaad hoor. Ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit echt maling zou hebben om een verkeersboete te krijgen. Het is hoe dan ook zonde van je geld.
Oh dat valt mee dan. De 4 gerechten zien er lekker uit die ik uitgekozen heb. Ben erg benieuwd! Als het goed smaakt bewaar ik de recepten sowieso. Dan maak ik het de volgende x gewoon zelf haha! Ben zelf nogal vaak inspiratieloos qua eten
Ik heb zojuist mijn mobiele data opgemaakt met het kijken van dit filmpje en nu ben ik verdrietig.
Nu kan ik niet eens een:
‘I’m a lady’ gif van Little Brattain toevoegen.
Een finishing school is trouwens wel wat voor mij eigenlijk…
Had ik ook! Mn date noemt me elegant dus ik denk: laten we kijken hoe ons soort vrouwen/mijn klaarblijkelijke Peers dit dan doen maar HAHA GRAPJE ik ben niet eens elegant zelfs dus echt mega onelegant want ik maak me schuldig aan ALLE dingen die elegante vrouwen nooit zouden doen. Was even lastig maar ik heb me er nu maar bij neergelegd dat ik nooit met een handzaam stomertje zal reizen om Mn kleding (geen t shirts) te stomen.
Ik denk niet dat dit hier ooit is gedeeld maar op Youtube heb je een niche genaamd pettubers die geld verdienen met het maken van filmpjes over hun (huis)dieren. Taylor Nicole Dean is een van de grotere namen en lag al lange tijd onder vuur. Veel mensen vonden het onverantwoord hoe ze met haar dieren omging en soms liet ze een rare indruk achter. Maar nu deed ze openhartig haar verhaal over haar drugsachtergrond + de gevolgen daarvan.
Bevat wel triggers van misbruik en drugs.
Haha ik ben nu Starmaker aan het kijken op youtube, jeugdsentiment
Vind het nog knap dat ze het een paar maanden hebben uitgehouden, vond ze sowieso niet bij elkaar passen. Had het wel andersom verwacht, hij lijkt degene te zijn die het uit heeft gemaakt en niet zij.
Gio en Isha zijn op dit moment uit elkaar.
Wel sneu, je ziet wel dat zij het er moeilijk mee heeft.

Heb video niet gezien, volg Gio een een tijdje niet meer. Wist wel dat hij weer een vriendin had, had dit ook wel een beetje verwacht aangezien ik vondt dat de relatie best snel ging. Ze woonde toch ook al bij hem?
Vindt Dee en haar vriend nu ook best snel gaan in hun relatie. Ze zijn nu ongeveer andere half jaar samen dacht ik. En ze hebben net een huis gekocht. Vindt ik nogal snel gaan allemaal.
Volgens mij zelfs pas net een jaar. Nog niet samen gewoon en dan gelijk samen een huis kopen, zou niks voor mij zijn.
Zeg me ajb dat dit niet haar natuurlijke lippen zijn.
Ik vind deze video zó irritant. Die Rebecca heeft waarschijnlijk de wikipediapagina en drie websites gelezen en maakt daar nu zo’n video over met echt super veel vermoedens en dingen die op niks gebaseerd zijn.
Je kunt op hun site ook zien wat er de komende (en afgelopen) weken op het menu staat, inclusief ingrediënten en recept. Handig voor inspiratie!