Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik moest lachen om de onderstaande reactie. Komt in de buurt van turtulio en vandechen :smile:

8 likes

giiiiiiiiiiiiiiiiiirl 5%

17 likes

Hahahaha living on the edge :joy:

2 likes

Confession: ik vind die videos zo interessant haha

1 like

Ze leest gewoon wikipedia voor hoor. Andere youtubers zijn veel interessanter.

2 likes

Ik kijk vooral veel Amerikaanse youtubers die het doen en die doen het soort gelijk. Blijkbaar zijn er genoeg andere die het ook interessant vinden. Hoef ik die wiki pagina zelf tenminste niet te lezen :wink:

1 like

Ik heb de video niet gekeken (zoooo lang!) maar heb haar wel heel lang gevolgd… heeft ze al haar dieren nog?

Ik heb het gekeken, het is wel interessant (ik ken haar niet). Ze woont nu met al haar dieren op een kamer bij haar ouders en er komt binnenkort een video met al haar dieren!

1 like

:joy: hahah doei

1 like

Jaa toen ze net met die dude ging is ht hier even besproken. Ik ga het filmpje kijken. Dit zat er natuurlijk wel aan te komen sinds ze met die jongen is.

Niet heel relevant maar wilde het toch even melden. Zat gisteren op het terras in Utrecht met Bram Krikke aan het tafeltje naast mij. Hij zat met zijn zonnebril op en gezicht zoveel mogelijk naar beneden, dus volgens mij wilde hij niet echt herkent worden. Vond wel grappig om eens een ‘bekend’ iemand te zien.

20 likes

Denk dat hij echt veel jonge fans heeft, die denken vaak ook minder na of het oké is om iemand te benaderen…

2 likes

Ja, dat denk ik ook inderdaad! Lijkt mij wel echt vervelend dat je dan niet even rustig wat kan drinken zonder mee bezig te zijn dat je niet herkent wilt worden.

Haha ik heb hem gisteren ook zien lopen in Utrecht, had hetzelfde gevoel

1 like

Toevallig! Misschien zijn wij ook wel langs elkaar gelopen haha.

Ja dat dacht ik ook, best grappig als je erover nadenkt. Zag hem ter hoogte van de flying tiger lopen. Ik vind zijn vriendin echt knap! En lang ook.

1 like

Ik ben echt ziek jaloers op haar haar.

Ik kijk Mascha in de target. Wat een zooi hahahaha

1 like

Weet ik niet, hij ging na die tassenvideo gelijk door naar een shop with me walmart video van een uur

Ik vind al die boohootassen zo lelijk maarja die hadden haar zeker net gesponsord.

1 like