Die panter vond ik wel leuk! Maar die gele… no words
Én een houten vlogcamera!!!
Ja maar dat vind ik dus wel heel lief en leuk om te geven als de moeder vlogger is haha!
Ik word al naar als ik alleen maar naar deze foto kijk, laat staan een hele vlog met deze troep. Zonde dat zij zoveel geld heeft en dat ze er zoveel onzinnige prullaria mee koopt
Zo mooi Bruiloftsvideo van pewdiepie.
Idd viel mij ook al op, en er gaan er nog heel veel miljoenen volgen
Maar de prijs maakt hierin toch niks uit? Of ze nou iets koopt van €10 of €700, het blijft 1 cadeau.
Ik kijk een video van Bram over Tinder #2. Hij liegt over zijn leeftijd (in zijn bio staat zijn werkelijke leeftijd nog wel) en heeft 25 als maximale leeftijd. Iedereen dacht n.a.v. zijn eerste vlog dat als minimale leeftijd had. Hij zegt: ‘als ze maar volwassen zijn.’ Zo apart.
Super random, maar ik irriteer me de laatste tijd zo aan de thumbnails van Rutger. Iedere keer dezelfde zogenaamd ‘‘moeilijke blik’’ of neppe-open-mond-lach.
Bram valt gewoon op jonge jongens, dat kan toch? Ik val juist op oudere mannen, ieder zijn ding En liegen over je leeftijd is op tonder volgens mij heel normaal wahah
Bram zijn ex was ook jaren jonger.
Ik kan bij Bram ook alleen maar denken aan Bram Krikke, maar daar gaat het geloof ik niet om
Edit: Google is my friend; Bram de wijs?
Hij is 35 en heeft 25 als maximale leeftijd van zijn date. Zijn leeftijd op Tinder is lager dan 35, maar ik kon niet zien hoe laag.
Ik vind dit echt raar, waarom ga je liegen over je leeftijd.
Ik heb ook even gekeken hij heeft zijn leeftijd op 30 staan. En zijn grens staat niet op 25 maar wat ik uit de video opmaak minstens op 20 misschien nog lager. Heel raar dit.
Volgens mij wel hoor… dat koffieapparaat had ze van vriendinnen gekregen en die houten camera van dr neefjes en nichtjes. Blokken waren ook van iemand anders gekregen. Buiten dat zou ik zelf nooit Gucci schoenen voor zo’n klein kindje kopen, maar miss als ik het budget had dacht ik daar ook anders over😋
Valt me wel vaker op dat dingen uit video’s hier niet helemaal goed worden uitgelegd (niet per se op jou gericht hoor)
Ik denk dat dat bij Bram (de Wijs dus idd) allemaal wel meevalt, die gaat niet bewust op zoek naar een jonge jongen die nog niet weet wat hij wil, kom op zeg. Daarbij gebruikt hij Tinder volgens mij vooral om leuke jongens te kijken en er een filmpje over te maken, dan is het toch logisch dat je instelt wat je graag wil zien?
Ik zoek op Funda ook naar huizen van 2 miljoen omdat ik dat leuk vind om te zien, niet om ze echt te kopen.
Ik vind je laatste zin best wel raar overkomen? Het is niet dat hij alleen naar ze kijkt en dan naar links swipet (?) nee naar rechts en wilt graag een match met ze en een gesprek hebben. Aslof er geen leuke mannen van zijn leeftijd zijn om naar te kijken.
En hij gaat duidelijk wel naar jonge jongens opzoek (ik zeg niet perse dat die nog niet weten wat ze willen) want anders zou hij het niet zo instellen.
Ik vind het heel raar om je leeftijd bewust lager in te stellen om welke reden dan ook.
Hoezo om er een filmpje over te maken? Hij is toch bewust op zoek naar dates en spreekt ook met ze af, dat hij er een video van maakt is juist een bijkomstigheid.
Toen Bram overigens een relatie kreeg met z’n (nu) ex was die jongen 16 en hijzelf 27, dus denk dat je wel kunt stellen dat hij een type heeft