Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik heb het idee dat jullie Bram niet volgen en dit dus totaal baseren op enkel en alleen dit filmpje. Als je Bram (al langer) volgt dan weet je volgens mij best dat hij niet zo in elkaar zit, kijk anders even alle gaytalks terug die hij heeft opgenomen.

Ik zie het allemaal niet zo kwaadaardig in elk geval.

3 likes

Ik volg Bram wel en vind het juist merkwaardig.

13 likes

Oh wow ik vind dit best een heftig verschil

Ik snap nooit zo goed dat je als iemand van eind twintig iemand die zoveel jonger en vaak toch ook kinderlijker is aantrekkelijk kan vinden.

2 likes

Jonge mensen weten niet wat ze willen.
Jonge mensen zijn kinderlijker.
Jonge mensen zijn in de algemene zin kwetsbaarder.
Jonge mensen zijn minder zeker van zichzelf.

Lekker open minded zijn jullie allemaal wel hoor, chapeau. :clap:t2:

Wow. Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het liegen over je leeftijd om bewust iemand jonger dan 25 te vinden alleen niet kunnen.

5 likes

We gaan het duidelijk niet eens worden met elkaar, ik ga van het weer genieten, ajuus! :wave:t2:

1 like

Ik snap niet waarom je je leeftijd zou veranderen op tinder. Als een jong persoon geĂŻnteresseerd is in een 35 jarige dan heeft deze persoon daar zijn leeftijdsgrens op aangepast toch? Dan vind ik het nogal sneu om een jongere leeftijd te gebruiken.

7 likes

Mooi!
Opvallend dat hij in het zwart is en ik heb geen enkele mannelijke gast in het blauw gezien volgens mij?
Na een paar minuten in in de video vond ik dat eigenlijk heel verfijnd ogen.
Zou blauw voor mannen in Zweden/Italië alweer dik passé zijn? Of zou het een dress code zijn geweest?

Heel heel heel vroegĂąh bij de Only Seven Left tijd (of Impossible Situations) had Bram ook altijd al jongere vriendjes. Is maar net waar je op valt toch?

Edit: kan me er wel slecht in verplaatsen eigenlijk omdat ik daar zelf niet op val (omhoog of omlaag). Je leeftijd aanpassen is wel misleidend te noemen, maar misschien is hij er naar z’n dates wel heel open over, daar zijn we niet bij.

Was die pewdiepie niet die kerel met anti-semitische en racistische neigingen?

4 likes

De meeste mensen die een gevangenisstraf uitzitten hebben ook maar één keer een moord gepleegd terwijl ze alle andere duizenden dagen van hun leven niks fout hebben gedaan. Dat iets eenmalig gebeurt betekent niet dat het onschuldig, uit zijn verband getrokken of een momentopname is. :woman_shrugging:t5:

13 likes

Maar Bram wordt ouder, maar de leeftijd van diegene die hij zoekt groeit niet mee.

6 likes

Bram heeft wel op z’n Tinder profiel meteen staan dat hij 35 is, in z’n info onder z’n foto.

Huh als ik jou goed begrijp heeft hij de maximale leeftijd op 20 gezet terwijl hij zelf 35 is maar hij heeft zijn leeftijd ingesteld als 30? (En dan wel op zijn profiel zijn echte leeftijd gezet?)

Ik vind dat dus echt heeeel fout overkomen. Iemand van 20 en 35 die een relatie hebben omdat ze elkaar leuk vinden is i.m.o. helemaal oké, maar dat je als iemand van 35 per se iemand van 20 of jonger wil daten vind ik wel fout.

(Ook als het -25 is i.p.v. -20, dat las ik ook.)

18 likes

Nee bijna, hij heeft de minimale leeftijd op 20 gezet of misschien zelfs 18, maximale leeftijd weet ik niet. Maar hij is zelf 35 ja en heeft zijn profiel op 30 ingesteld zodat ie ook bij de jongere jongens voorbij zou komen.

Ohja daar zie ik niet zo veel kwaad in eigenlijk. Zolang de minimale leeftijd die je instelt een volwassen leeftijd is.

Maar je leeftijd op jonger instellen vind ik wel sneaky. Ik zou dat persoonlijk een enorme afknapper vinden maar als de jongens waar hij een match mee heeft dat niet vinden, nou ja zelf weten dan.

*Veel mensen die per se een jonger iemand willen daten zeggen trouwens vaak dat ze dat willen omdat ze zelf jonger van geest zijn dan hun echte leeftijd, maar dan kunnen ze blijkbaar niet voorstellen dat zoiets voor veel anderen ook geldt.

2 likes

Ja je kan bij tinder volgens mij als je zelf 18+ bent niet je grens op onder de 18 zetten. Maar ik vind het gewoon raar dat je je leeftijd gaat aanpassen zodat je bijvoorbeeld voorbij komt bij een jongen van 20 die zijn grens op 30 heeft staan.

2 likes

Dat is ook zo tegenstrijdig met wat hij doet door de leeftijd zo laag te zetten. Hij wilt geen oudere mannen langs zien komen, maar jonge jongens die een leeftijdgenoot zoeken moeten hem wel per se zien?

11 likes

Het viel me op dat Felix (pewdiepie) wel aan het woord komt en zijn moeder ook maar Marzia volgens mij niet. Ik volg ze helemaal niet maar kreeg nu ook niet echt een beeld van haar? Wel mooie video verder hoor

1 like

Toevallig gaat hij in zijn video vandaag alleen naar de tandarts en bestelt eten thuis, verder heeft hij niks gefilmd :stuck_out_tongue_closed_eyes: Dus dat valt zeker onder een dagje lekker bijkomen! Maar hij haalt er ook energie uit hoor, volgens mij. Plus we zien soms half niet wat hij de rest van de dag doet. Een activiteit kan maar een klein deel van de dag zijn en daar gaat dan heel de video over.