Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

haha t was net op t journaal, “de allergrootste youtuber ooit”, alleen maar fragmenten waarin hij heel debiel zn naam uitsprak met een soort gegil, verder geen uitleg.

mn bejaarde vader zat naast me, echt van

tumblr_o9i1p8xv561vskh5no1_500

71 likes

Dit is ook wel een beetje hoe ik elke keer kijk als ik iets voorbij zie komen en mij besef dat hij fucking veel abonnees heeft. Hoe dan.

4 likes

Ik vind dit altijd zulke vreemde vragen, wanneer iemand flink aan zichzelf heeft laten sleutelen.
Lijken ze op haar zoals before

Of erna?

13 likes

Ik heb het idee dat haar makeupskills ook wel beter zijn geworden. Op de before-foto zien haar ogen er een beetje gekkig uit, maar volgens mij komt dat door een ongelukkige eyelinerstreep.

1 like

Ook, maar ze had ook overhangende oogleden. Ik snap ook niet zo goed waarom zij daar nooit open over is, het is niet alsof je geen verschil ziet ofzo.

8 likes

Ze heeft zeker betere make up skills. Maar ook een andere neus, lippen en borstvergroting. Ieder natuurlijk zijn ding, ze ziet er goed uit. Maar waarom dan vragen welke zus het meest op je lijkt🤔

2 likes

Oja neus en lippen (en borsten) zie ik ook wel inderdaad. Ooglidcorrectie niet, maar heb er a) ook niet zoveel verstand van en was b) echt afgeleid door eyeliner-fuckup. Maargoed, punt was dat het wel beetje raar is inderdaad om te vragen op wie je lijkt, als je best een paar grootste dingen aan je gezicht hebt laten veranderen.

Before lijkt ze echt op Rachel Kramer van K-otic!

1 like

Volgens mij heeft ze ook wat aan haar kin laten doen

1 like

Hopelijk niet bij dezelfde dokter als nikkie :last_quarter_moon_with_face:

8 likes

Jaa ik vind hem en vooral z’n videos over de verschillen tussen NL en USA echt superleuk!

1 like

Kingalert is schijnbaar gedrogeerd gisteren tijdens een DJ optreden van hem (noem je dat zo??)
Kan even geen screenshot plaatsen maar hij deelt het op twitter

Maar hij werkt verder toch ook niet? Of ja het vloggen is natuurlijk zijn werk. Maar dat scheelt ook al denk ik. Ik bedoel ik ben 10 uur per dag van huis voor m’n werk en daarna ben ik inderdaad vaak wel gaar, maar als ik bedenk dat ik die 10 uur niet zo nodig hebben voor m’n werk dan zou ik denk ik ook wel elke dag wat ondernemen. Zeker als dat vloggen je werk is, je houdt je content interessant en je doet ook nog eens van alles, win-win.

1 like

Nouja hij moet natuurlijk ook zijn video’s editen en hij zal ook best wat werk hebben met afspraken en zijn merch en al die meetings met fans is natuurlijk ook werk. Maar hij zal alsnog veel meer vrije tijd hebben dan gemiddeld.

Ja ik kijk zijn filmpjes ook altijd! Echt een schatje is het. Ik vind de Dutch vs American people filmpjes wel leuk altijd, vind het ook wel fascinerend hoe Amerikanen sommige dingen aanpakken (echt een raar land is dat) en hij legt het zo leuk uit.

3 likes

Het nieuwe boek van sofie Rozendaal. Sorry maar dit vind ik best heftig, dat boek gaat dus over haar ex en dat de lichamelijke passie ontbreekt. Dan ben je dus uit elkaar gegaan en niet alleen deelt je exvrouw redelijk wat van de scheiding op het internet, dan schrijft ze ook nog een boek over het passieloze huwelijk.

Screenshot-20190826-010653-Chrome

5 likes

En die oudere, botte man was vermoedelijk Maxim Hartman? Dacht ik ooit meegekregen te hebben in dit topic…

23 likes

Haha ik wilde dit net posten
Er zijn inderdaad roddels dat ze scharrelde met Maxim Hartman. Ze had ooit een video (die nu weg is) waarin er echt super veel spanning hing tussen Maxim en haar, dat kon zelfs een blinde zien. Maar ja, er is geen bewijs dat ze met hem heeft gepaard…

3 likes

Ja ik! Hij is schattig maar ook zo grappig. Kende hem al vanuit de vlogs van de blonde tigers.

2 likes

Ik dacht dat hij een vriend was van haar ouders.

3 likes