Niet zo vaak, maar wel vaak genoeg volgens mij 
Wat? Met John van de Heuvel? 
Euh… oeps?
Ooh dat heb ik allemaal gemist joh
Is dat ook niet haar manier om een inkomen te hebben?
Ik geloof nog steeds niet dat zij geloofde in mijn vieze vette vervelende verloofde
Oh echt?! Misschien ben ik naïef maar ik geloof echt dat zij oprecht was. En misschien zelf ook gewoon naief. Ik heb haar vlogs al lang niet gekeken maar vond haar echt een lief mens, zo enthousiast en soms een beetje ‘een muts’ op een herkenbare manier.
Huh, dit snap ik niet. Wat geloofde zij niet? Zij moesten toch samen anderen om de tuin leiden.
Hij zat in het complot, dus hij deed expres zo stom en vies mogelijk zodat het voor haar moeilijker werd om haar familie te overtuigen
En zijn familie waren acteurs
Zou Jaimi Li echt stoppen met vloggen of is het clickbait (zie haar stories op instagram)?
Likken lekker likken lekker likken lekker likken! Hahahaha nee zoek maar niet op want ik zit er al de hele tijd mee in m’n hoofd nu ik Jordy van Loon hier zag staan 

Oooh dat wist ik helemaal niet!
Ja ik vind het dus lastig om te geloven dat Laura niet ook in het complot zit en gewoon expres dramatisch deed maar dat ze dat hebben verborgen voor kijkers ofzo…
Ik dacht dat ze al ooit had toegegeven dat zijzelf ook gewoon acteerde? Zoiets heb ik in ieder geval in mijn geheugen zitten maar kan ook dat ik dat zelf heb ingevuld omdat het zo dom was allemaal. 
Dat geloof ik helemaal hoor!
Verrassend! Ben benieuwd als ze echt stopt met vloggen wat ze dan gaat doen.
Ja dat klopt! Ben erg benieuwd of ze dan echt gaat stoppen of om het een beetje dramatisch uit te melken met als conclusie dat ze 2 weekjes gaat stoppen om het daarna weer op te pakken.
Welke youtubers volgen jullie? En dan bedoel ik omdat het oprecht leuk is. Want ik ben met veel gestopt en die ik nu volg vind ik ook een beetje meh. Dus iemand nog een leuke tip?
Aangezien het over laura gaat wil ik deze toch weer even posten.
Mijn meest bekeken filmpje op youtube
Haha damn de reacties