Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja ik! Hij is schattig maar ook zo grappig. Kende hem al vanuit de vlogs van de blonde tigers.

2 likes

Ik dacht dat hij een vriend was van haar ouders.

3 likes

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Nikkie zo leuk en mooi, maar ik snap dit haar nooit zo (bij niemand). Ik vind het zo onverzorgd en vet ogen. Beetje smoezelig ofzo.

2 likes

wie zal ooit bij zichzelf hebben gedacht dat dit interessant is voor anderen om te lezen?

9 likes

wow ik zie opeens laura ponticorvo langskomen bij de musical sing a long (don’t judge ik kijk dit ja). Ze speelt in verliefd op Ibiza.

edit: ah en nu komt jordy toverbal van loon het podium op, wat een show mensen.

10 likes

Ja ik dacht ook huuuuuuh. Had het nog gegoogled om zeker te weten dat zij het was haha

1 like

Ik heb zelf ook dun en sluik haar maar key is toch echt regelmatig naar de kapper gaan anders gaat het zo snel klitten en ziet het er inderdaad snel onverzorgd uit. Daarnaast ook niet teveel aanraken met mijn handen (want is vettig) en vooral niet zo laten hangen langs het gezicht, van die twee plukken wat zo 1990 is :joy:

2 likes

Enkele weken? Ze was toch een jaar getrouwd. En als ex van zou ik hier niet blij mee zijn. En belangrijker nog: who cares?

2 likes

Ik hoef alleen maar zijn naam te lezen en meteen roepen mijn hersenen “VERLIEFDHEID IS EEN TOVERBAL IN MEER DAN DUIZEND SMAKEN
”

Ik haat mijn leven echt.

42 likes

In die Oral B reclame op Youtube komt Paulien Tilstra voor. Ligt het aan mij of hebben ze er een andere stem onder gezet?! :face_with_monocle:

Ja dat klinkt zo stom haha

Bedankt hiervoor :nauseated_face:

2 likes

Ja, dit hoorde ik ook. Zo raar.

1 like

Schrijven is haar werk en ze heeft al meerdere boeken uitgegeven. Dus ja, dan zal ze er toch wel iets van kunnen, anders mag ze dat niet steeds doen lijkt mij.

2 likes

Ik weet niet of ze het nu uitmelkt of niet, maar kan het ook niet zijn dat dit een grote impact was geweest op haar leven en dit haar manier is om er mee om te kunnen gaan/te verwerken?

Verder ben ik er ook geen fan van dat ze dit zo openbaar deelt, aangezien het overduidelijk is wie die personen zijn.

Ze is gewoon schrijfster en journalist als beroep

4 likes

Ik denk dat ik binnenkort een afspraak met Kalvijn heb. Ze willen onze locatie gebruiken voor een video. Lijkt me best interessant om te zien hoe dat allemaal gaat.

18 likes

Mijn haar ziet er ook zo uit na een dag werken en een halve dag niet geborsteld te hebben. Dat is gewoon de structuur van mijn haar. Ookal was ik het bij wijze van10 x op een dag, na een paar uur ziet het er helaas gewoon zo uit. Borstel erdoorheen en het zit weer even goed.

2 likes

Ze heeft toch ook een boek geschreven over paarden en over dat ze fan is van michael jackson. Is geen sterauteur ofzo :stuck_out_tongue:

5 likes

Jaa, zo gek idee! Ik zat op een terras op het neude, dus best dicht bij de flying tiger. Ik vind zijn vriendin ook onwijs knap, haar haren zijn zo lang.

1 like