Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ze heeft een musicalopleiding gedaan bij Lucia Marthas (een van de beste opleidingen van het land), niet geheel uit de lucht gevallen dus. Ze heeft er ooit een video over gemaakt, maar die kan ik niet vinden. Kwam wel dit tegen:

2 likes

Ik ben ook wel benieuwd naar achter de schermen van zoiets. Ik hoop dat je dan kan updaten :blush:

Ieder z’n ding. Ik zou me doodschamen om met vet haar naar de kapper te gaan, maar ik snap de redenering van mensen die het wel doen ook. En ik geloof niet dat de kapper dat raar vindt nee, dat zit vooral in mijn eigen hoofd.

Edit: ik wil dus niet zeggen dat iemand anders zich ook zou moeten schamen he. Ik voel me er niet prettig bij dus ik doe het niet, en als een ander er geen moeite mee heeft, helemaal prima.

16 likes

Doe ik zeker! (voor zo ver dat mag en kan natuurlijk)

1 like

Leuk! Is het weer tijd voor de maandelijkse wasjijjehaarvoordatjenaardekappergaat?-poll ???

6 likes

Haha, tegelijk met jouw post was ik aan het bijwerken:

1 like

Was jij je haar voordat je naar de kapper gaat?

• Alleen als ik mijn gordijnen heb gewassen
  • Alleen als ik mijn dekbed heb gelucht

0 stemmers

3 likes

Niet zo vaak, maar wel vaak genoeg volgens mij :joy:

Wat? Met John van de Heuvel? :scream:

Euh… oeps?

Ooh dat heb ik allemaal gemist joh

Is dat ook niet haar manier om een inkomen te hebben?

Ik geloof nog steeds niet dat zij geloofde in mijn vieze vette vervelende verloofde

13 likes

Oh echt?! Misschien ben ik naïef maar ik geloof echt dat zij oprecht was. En misschien zelf ook gewoon naief. Ik heb haar vlogs al lang niet gekeken maar vond haar echt een lief mens, zo enthousiast en soms een beetje ‘een muts’ op een herkenbare manier.

Huh, dit snap ik niet. Wat geloofde zij niet? Zij moesten toch samen anderen om de tuin leiden.

2 likes

Hij zat in het complot, dus hij deed expres zo stom en vies mogelijk zodat het voor haar moeilijker werd om haar familie te overtuigen
En zijn familie waren acteurs

Zou Jaimi Li echt stoppen met vloggen of is het clickbait (zie haar stories op instagram)?

Likken lekker likken lekker likken lekker likken! Hahahaha nee zoek maar niet op want ik zit er al de hele tijd mee in m’n hoofd nu ik Jordy van Loon hier zag staan :sob::sob::sob:

14 likes

Oooh dat wist ik helemaal niet!

Ja ik vind het dus lastig om te geloven dat Laura niet ook in het complot zit en gewoon expres dramatisch deed maar dat ze dat hebben verborgen voor kijkers ofzo…

1 like