Ik dacht dat ze al ooit had toegegeven dat zijzelf ook gewoon acteerde? Zoiets heb ik in ieder geval in mijn geheugen zitten maar kan ook dat ik dat zelf heb ingevuld omdat het zo dom was allemaal.
Dat geloof ik helemaal hoor!
Verrassend! Ben benieuwd als ze echt stopt met vloggen wat ze dan gaat doen.
Ja dat klopt! Ben erg benieuwd of ze dan echt gaat stoppen of om het een beetje dramatisch uit te melken met als conclusie dat ze 2 weekjes gaat stoppen om het daarna weer op te pakken.
Welke youtubers volgen jullie? En dan bedoel ik omdat het oprecht leuk is. Want ik ben met veel gestopt en die ik nu volg vind ik ook een beetje meh. Dus iemand nog een leuke tip?
Aangezien het over laura gaat wil ik deze toch weer even posten.
Mijn meest bekeken filmpje op youtube
Er is een youtube aanrader topic waar dit soort dingen besproken worden, dus ik zou daar eens kijken!
Haha damn de reacties
Haha, whatās next?
(Gok: āeen week lang een hond uitlaten!!!ā)
haha ja een musical gebaseerd op de film.
Het optreden van gister tijdens de uitmarkt is wat mij betreft geen reclame, oordeel zelf:
Thanks!
Mijn kapper raadt het juist aan als je gaat verven. Beschermt de hoofdhuid geloof ik
OMG dit is net een groep 8 eind musicalā¦
Dit wilde ik echt precies ook zeggen. Wat vreselijk dit hahahahaha kan niet ophouden met lachen. Wat was dit haha.
Doet me denken aan een Koefnoen parodie
Mijn kapper zegt dat de verf dan beter hecht, maar goed no idea. @Rozecoupeschaar verlos ons!
Schoon / vet haar als je naar de kapper gaat?
Jamie Li stopt inderdaad (vast of voor een hele lange periode) met vloggen, maar blijft wel videoās maken waar ze meer creativiteit in kwijt kan
Voor het verven is het beter als het niet net gewassen is. Je hoofdhuid bouwt van zichzelf een soort natuurlijke beschermlaag op, en als je haar dan net gewassen is is dat laagje er natuurlijk af. Dus beter om het niet te doen, maar is het wel toevallig net gewassen ook geen grote ramp.
Verder als iemand binnen komt met vet haar vind ik dat over het algemeen niet vies (extreme uitzonderingen daargelaten). We hebben niet voor niets wasbakken en plannen het ook in als wassen, knippen, drogen/fƶhnen.
Kopen > views > money > meer kopen > meer views > meer money
Ben benieuwd hoe lang je zoiets kan volhouden
Hahah echt he. Als ik van tevoren wil kijken of primark een leuke collectie heeft kijk ik haar shoplog, ze heeft altijd wel een recente