ik ben er helemaal beduusd van. ineenkrimpwaardig, zoals ik iemand hier laatst cringeworthy netjes zag vertalen, begint het niet te beschrijven.
is hier john ewbank on steroids bezig geweest? die duizelingwekkend slechte, veel te lange zinnen, waaaaaarom.
Ik hoop dat de uiteindelijke musical niet zo… chaotisch is.
Haha ik heb mijn vriend er naar laten kijken en ik hoorde hem vanuit de keuken roepen;
‘Oh wil je naar een musical?’
‘Wtfff hier gaan we echt niet heen hoor!!! Wat is dit? Mijn groep 8 musical was nog beter!’
‘NEEEEEEE!!!’
‘Omg.’
‘WE HAVE REACHED CRINGE LEVELS WE HAVE NEVER REACHED BEFOREEE!!’
Ik weet niet of ik nu blij ben dat hij het ook zo erg vond of dat ik boos ben dat hij dacht dat dit mijn smaak was…
Neeeeee Karl alsjeblieft
Was net het bestaan van dit filmpje vergeten
Ik vond het juist wel een leuke video van Alwin en ik vind haar ook leuk overkomen.
Zijn blikken geven me major “hi babygirl” vibes
Beeehhhhhhhh wie is dit. Rillingen
Ik heb Alwin ontvolgd nu, teveel van hetzelfde, ergerde me al een tijdje & ben er nu heeeelemaal klaar mee.
HAHA LAura Pomodoro
Nou, als je bedoelt over hoe hij met dat paard omgaat vind ik dat hij zich ook wel een beetje extra onwetend en dommig opstelt, daar zou ik ook een beetje uitlacherig op reageren omdat hij daar ook wel om vraagt. Zeker aangezien hij blijkbaar al vaak is meegeweest.
Nina had haar weekvlog al eerder vandaag geüpload en nu zie ik hem opeens weer voorbijkomen, heeft ze hem opnieuw geüpload en aan de comments te lezen is er een stukje uitgeknipt waarop te zien was dat Kelvin rookte. Ik denk dan van juist op deze manier leg je er toch alleen maar meer de nadruk op?
HAHAHA ik dacht hoe erg kan het zijn
ECHT
HEEL
ERG
HAHAHA DIT echt, zij is ook de enige die zo aanstellerig doet
Haha ja dit vond ik ook, vond haar zang nog wel prima tbh
Had de video leuker gevonden als er niet een constant gegiegel doorheen zat.
Ik denk alleen maar Alwin jongen, hoezo draag je een colbertje op stal en tijdens ‘t paardrijden
Hier hoopte mensen op Enzo en Dionne als stelletje toch? Ik kijk net kingalert (ja ik verveel me). En daar laat hij zien dat dionne een foto op Instagram post met een nieuwe ketting met een slotje. Enzo reageert daarop. Zie screenshots. Hoeft natuurlijk nog niks te betekenen of een inside joke ofzo maar oke.
Een maand geleden was er juist bekend dat ze net aan het daten was met die Ruud van Temptation
Dat is alweer voorbij.