Ooohh nou beter, ik vond hem altijd al een creep. Enzo zou veel leuker zijn
Ik kreeg juist het idee dat Enzo veel met dat ene blonde meisje is met wie hij ging vissen. Ze komt veel terug in zān stories. En Enzo en Dionne zo snel na die Ruud? Ja zou kunnen natuurlijk⦠Maar goed ik hoop nog altijd dat ik Enzo snel tegen 't lijf loop en dat ie hopeloos verliefd op me wordt
Zij had hem toch gedmt en daardoor waren ze in contact gekomen? Dussuh, ik zou gewoon in zijn dmās sliden en hopen dat je beet hebt
Monica gaat Zara-Lizzy minder laten zien in der vlogs.
Och jee, ik voel je heartbreak
nou, het eerste forum uitje lijkt me duidelijk. over een paar maanden kunnen we vast met 80% korting kaarten scoren voor een avondje ibiza in de polder.
Is dat Sjoerd van GTST?
Wel knap dat je carriĆØre na zoān soap alleen nog maar slechter wordt.
In de nieuwe vlog van Enzo, die meneer die hij vaak tegenkomt die zān hond aan 't uitlaten is. Zo schattig, je ziet hem van een afstand al aan komen lopen en heeft meteen een big smile als hij door heeft dat Enzo in de auto zit haha.
Ja dat is Guido Spek! Als ik me niet vergis begon hij ooit met zān studie muziektheater van het conservatorium en is-ie pas daarna in GTST beland. (Weet niet of hij conservatorium uiteindelijk ook heeft afgemaakt eigenlijk.)
En Laura⦠Die heeft echt wel wat in huis maar moet leren haar energie te doseren. Zal ook door de zenuwen komen maar het is enorm onrustig allemaal.
Hahahaha ik ken m alleen als Sjoerd, met dat zwiepende haar waarmee hij altijd boos zwaaiend de scene verliet als Anton weer eens kut deed.
Mn huisgenoten en ik hebben dat jarenlang ook gedaan als we weg gingen.
Haha ja ik ken 'em in eerste instantie ook als Sjoerd ja. Vond hem wel echt een sterke acteur destijds, maar dit fragment van de sing a long is helaas niet zo sterkā¦
(Maar eerlijk, ik weet niet of ik het beter zou doen, zo veel publiek is misschien nog niet eens zoān ding, maar de wetenschap dat het meteen live wordt uitgezonden is best heftig. Als je in-ear bv. niet goed is afgesteld kan je getalenteerd zijn wat je wil maar ben je gewoon de pineut.)
Dat is toch best ok? Paardrijkleding heeft dat ook:
Ik geloof trouwens best dat Laura wel wat kan, ze heeft niet voor niets die chique school gedaan (oeps, ik bedoel natuurlijk institute for performing arts) maar aan de choreografie en de tekst van het liedje te zien is dit gewoon allemaal erg goedkoop in elkaar geflanst. Ik denk niet dat het gemiddelde Verliefd op Ibiza publiek het erg vindt.
Ik ben niet echt een paardrijder maar ik zie mijn paardvriendinnen op insta altijd in zoiets rijden. Ook als ze op een random zondag gaan rijden. (Maar dan niet wit.)
Oh haha, misschien doen ze het dan speciaal voor de gram aan.
Haha nee precies. Die film was ook niet echt een hoogtepunt in mijn leven. (Ik zat destijds oprecht boos in de zaal dat ik ervoor betaald had en heb de film als wraak een 1 gegeven op imdb.)
Joy post net op Instagram dat ze onderweg is naar haar eerste schooldag bij B-acadamy. Dus die wordt uiteindelijk ook erkend stylist, dat snap je. (ze gaat de āstyliste in opleidingā opleiding doen).
Wel bizar dat ze gewoon nu alweer klaar is met de middelbare school. In mān hoofd is ze nog steeds 14 ofzo haha
Heb dat soort jasjes ook nooit gezien bij mij op de manege. Wel ontzettend veel blingbling steentjes overal op.
https://twitter.com/selfhelphipster/status/1165950179431915520?s=21 Hahaha weer een nieuwe āCynthia was eerst hoorrrrrrrrrā-gate! Heerlijk!
*daaronder dus door Charlotte law en Mariƫt Mons
Oh my god