Ik heb twee benen en ben na Cynthia geboren. Doe ik haar nu na?
Op het jasje/gilletje(?) en witte broeken na is het gewoon rijkleding ja. Vond het echt flauw van mijn moeder dat ik dit niet elke week aan mocht. Maar Alwin had gewoon een jas aan, niet perse een colbert toch.
Die Charlotte Law denkt ook alsof ze alles is in het juridische land
Echt! Dat is wel heel chique dan. Misschien verschilt het ook per stal dan ofzo
Oooooh wat krijg ik hier jeuk van
Wat is hiermee dan?
ik denk dat @Motherofdragons bedoelt dat beautynezz voor haar nog altijd dat meisje van 14 op youtube is. Maar dat het leven ook voor haar verder gaat en ze dus blijkbaar al klaar is met de middelbare.
Dus die ‘wat’ is een soort van OMG denk ik?
Maar Cynthia was eerst hoor!!!
Op mijn manege droeg je dat vroeger wel tijdens wedstrijden, maar niet tijdens gewone lessen…
Mbt werk heb ik een keer met haar kantoor te maken gehad en yep, dat denkt ze inderdaad .
Ahh! Oke. Ik vind haar soms op insta foto’s al zoveel ouder overkomen! Kan mij aan de andere kant ook nog wel heel goed die eerste vlogs van haar voor mij halen, met haar rugzakje op naar het vliegveld…
Ben zo benieuwd hoelang zij het vloggen nog vol gaat houden en hoe haar leven er over 5 jaar uitziet.
Zij was vorige week nog 12
Ik heb net een aantal video’s gekeken van Sofie Senden en ik werd er helemaal emotioneel van (maar dat heb ik echt super snel wanneer het om dieren gaat, haha). Samen met haar ouders vangt ze hulpbehoevende en/of van de dood geredde dieren op en ik vind dat zo mooi om te zien!
Mag ik een screenshot?
Dankje! Wtf.
Nav het bespreken van Joy ging ik kijken op de site van b academy naar die opleiding, maar die kost dus gewoon bijna €8000?! Bizar zeg. Denk wel dat ze een aardig spaarpotje heeft door haar succes op YouTube, maar blijft veel geld
die video over dat varkentje is ook zo erg, ik word zo kwaad van hoe mensen dieren soms behandelen.
Ik denk dat haar vzw wel meer aandacht kan gebruiken en dat ze daarom wat meer upload en die opendag georganiseerd heeft, kan ik alleen maar toejuichen.
Ik denk dat haar opleiding spon is.
Jaaa ik vind haar youtubekanaal sowieso erg leuk (filmpjes over veganistisch eten en tweedehands winkelen enzo), maar ik vind het echt fantastisch wat zij en haar ouders allemaal doen voor die dieren
Dit filmpje breekt bijvoorbeeld ook echt mijn hart
Op de facebookpagina van hun dierenopvang (VZW Lamana) staat ook hoe je hun dieren financieel kunt steunen!
Hella wilt een masterclass in partyplanning organiseren, dit kun je tenminste serieuzer nemen dan die influencers die van alles maar uit de grond stampen omdat het kan.