Ben wel benieuwd wat dat kost dan
Huh ik snap het niet. Maken ze cynthia belachelijk of vindt cynthia dit wel grappig? Want ik dacht dat cynth en charlotte zakenpartners waren?
Dit wakkert echt mijn hele ergernis over particuliere scholen weer aan.
Zo maar echt…
Ik keek nog even verder op de site en kmocht er ook nog iemand een opleiding tot influencer willen worden?! Lekker leren bloggen en vloggen.
Sinds iemand hier een tijdje geleden haar kanaal tipte, kijk ik elke video! Zo erg hoe mensen dieren kunnen behandelen.
Wat is het probleem?
Wij niet verder dan het dichtstbijzijnde terras
Maar er gingen wel altijd de wildste verhalen over rond over die ruilspellen.
Een ‘gate’ ja? Hoi, ik ben Mariët, aangenaam. Ik heb inderdaad mijn keukenmuur geel geverfd nadat ik dat bij Cynthia had gezien. Deze tweets zijn (in elk geval vanuit mij, ik kan niet voor Charlotte spreken maar haar kennende ook vanuit haar) niet serieus, we zijn sowieso van plan de keuken een andere kleur te verven omdat mijn man het blijkbaar toch minder leuk vond dan hij in de eerste instantie dacht en ik het ook wel weer tijd vind voor een ander kleurtje. Allemaal heel onschuldig en gezellig dit, niks om interessant over te doen.
Huh? Waarom reageer je zo fel en aangebrand? Dat maak ik ook wel uit op de tweets, en met mij waarschijnlijk veel meer…
Oh het was echt totaal niet fel en aangebrand bedoeld eigenlijk? Gewoon heel droog, zovan joe hoi niks aan de hand hier.
Is dikke fittie gewoon
Ja stiekem is hier nu een rechtszaak over gaande.
Wel naïef inderdaad, las ook dat ze toch naar het vliegveld waren geweest maar de maatschappij waarmee ze vlogen schijnbaar niet wilden helpen dus nu heeft ze een noodpaspoort aangevraagd - waarom je dat niet meteen doet idk haha-
Maar ik was pas in m’n eentje op het strand en had ook zoiets van ja moet ik dan maar niet m’n spullen meenemen naar het strand…? Meer dan het in de gaten houden en niet álles meenemen kun je denk ik niet doen toch?
Oh, nou, dan is dat mijn interpretatie? Kan. Ik vond het jammer, want ik vind het wel tof dat Mariet hier gewoon reageert, maar had een luchtiger reactie verwacht. Dit komt op mij in ieder geval zo over.
Ik vraag altijd aan mensen in de buurt of die er even op willen letten. Zeker moeders met kinderen kan je altijd wel vertrouwen haha, of oude vrouwtjes die de hele dag liggen te bakken en toch nooit de zee in gaan.
Ben al best lang actief hier trouwens! En balen dat het zo overkwam, het was juist heel luchtig bedoeld. Het is nogal gek om hier ineens dit te zien met ‘gate’ en ‘wtf’ omdat dit echt… niks bijzonders is?
Wat was er precies gebeurd? Zit nog t/m zaterdag zonder wifi om te kijken
Volgens mij is Mariet een fotograaf die ook wel foto’s voor Cynthia maakt!
Ik vind het nog steeds fantastisch, zo’n gele muur
Ze waren op het strand en hadden hun telefoons, haar vlogcamera, go-pro, pasjes, appartementsleutels, autosleutels en nog wat dingen in hun tas zitten. En toen ze gingen zitten, vonden ze al dat de Spanjaarden die ernaast zaten arrogant keken. Toen ging zij eerst de zee en gebaarde op een gegeven moment of haar vriend ook kwam. En toen ze terugkwamen bij hun handdoeken waren zowel hun spullen als de mensen die ernaast zaten weg, dus zij denken dat die mensen hun spullen hebben gestolen of meegepakt om hun te pesten. En daarna was er allerlei gedoe omdat het lang duurde voordat de politie kwam.
Oh wow, niet slim. Zeker omdat dat appartement van die ouders van tycho is. Hoop voor ze dat ze ergens een reservesleutel hadden.