Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ooh ja niet slim, laat gewoon je waardevolle spullen thuis zou ik zeggen.

Ik heb zwart met geel en i love it

Ja maar hoe moet ze dan werken!!!11??

Maar ik begrijp het niet zo goed. Cynthia zegt hier toch niets?

1 like

Het is gewoon nogal grappig omdat Cynthia ‘altijd’ doet alsof mensen van alles van haar stelen. Jaren geleden heeft ze een keer Wil beticht van het stelen van haar kapsel. Dat Charlottes Law naar jou tweette maakt het nog grappiger, alsof Cynth haar ‘advocaat’ op je had afgestuurd.

13 likes

Alleen als je ermee wandelt

1 like

‘Vloggers overtreden massaal de reclameregels met sluikreclame’ https://www.nu.nl/economie/5983745/vloggers-overtreden-massaal-de-reclameregels-met-sluikreclame.html (via @NUnl)

Zou ook eens tijd worden

5 likes

Haha ja I know, ik snap dat het grappig is, daarom tweette ik zelf ook “Cynthia was eerst!” Haha

Maar om dit nou een gate te noemen

3 likes

Nee

2 likes

Ja, da’s waar. Maar dat is toch gek als je eigen naam er ineens bij betrokken is I guess.

1 like

Ik was even niet online, bedoelde het als grapje, zoals meerdere mensen al hebben gezegd :slight_smile: niks aan de hand!

1 like

Ok! Het wordt nu ook wel een wat groter ding dan mijn bedoeling was, wilde gewoon een beetje droog reageren en door de reacties die daar dan weer op komen gaat het langer door dan de aandacht waard is, zo bijzonder was het allemaal niet, haha.

6 likes

Dan is mijn interpretatie van je bericht hier verkeerd, ik vatte het wat defensiever op. Op z’n Masha’s, ik ben niet Russisch, maar de ironie is me waarschijnlijk ontgaan
 Sorry. :kissing_heart:

5 likes

Geen probleem!

@Camper wat leuk! D&D for life! :heart_eyes:

1 like

Bij ons begon je met een theezakje en kwamen wel eens hele bankstellen terug
 Maar we deden het ook jaarlijks in hetzelfde dorp, volgens mij bewaarden de mensen daar hun zooi gewoon expres om er zo makkelijk vanaf te komen :rofl:

2 likes

Tussen de reacties

:thinking:

11 likes

Zou Joy die B cursus als tussendoortje doen voordat ze ooit (al is het over een paar jaar) een andere studie gaat doen? Niks mis met praktijkopleidingen hoor, ook niet als je een hoger niveau kan doen. Maar met die cursus is ze na 1 jaar klaar. Al is daar natuurlijk ook niets mis mee, als het je roeping is en je wil gewoon lekker aan de slag gaan. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid. Zou ze nog meer ambities hebben na / naast YT?

4 likes

Ik vind dit altijd zo bijzonder, maar dat is heel erg vanuit mijn perspectief. Vroeger was het bij mij thuis niet eens een vraag OF je ging studeren, maar WAT je ging studeren. En dan ben ik altijd een beetje in shock als YouTubers ervoor kiesen studies te laten vallen of er uberhaup niet aan te beginnen :scream:

15 likes

Ik ben teleurgesteld door de “home makeover” van bonnie.

En ik erger me ook zo erg aan de advertenties die ik op YouTube krijg. Al weken krijg ik deze gore reclames:

12 likes

Kan tussendoor, denk dat de opleiding niet fulltime is? Veel youtubers gaan eerst voor carriere en dan kan je altijd nog een opleiding doen mocht het ergens voor nodig zijn.