Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja zij heeft ook een boek geschreven toch en geblogd? Ze werkt nu op de uni toch? (Ze begon net nadat ik was afgestudeerd daar)

Ja klopt! De grote vraag is juist of Joy later nog iets wil gaan doen. De iets oudere YT’ers van rond de 20 lijken allemaal inderdaad te stoppen met hun studie e.d. en bij hun acht ik de kans kleiner dat ze ambities hebben om erna nog iets te doen. Joy is nog veel jonger dus ik ben benieuwd of zij er anders in staat.

1 like

Ja bah, “geurtjes op zachte oppervlakken”. Kots.

4 likes

Ik vind Bonnies interieur ook zo “net niet”

11 likes

Aah misschien is ze dan alweer weg! Wel gek he om iemand die je in het echt kent opeens zo actief te zien online haha. Ik had dat ook laatst met een collega

Ik ook, ze hebben misschien niet zoveel budget maar maken altijd van die vage keuzes (bijvoorbeeld zo’n poefje) waardoor het gewoon niet mooi wordt. Een kleurtje op de muur zou veel meer verschil maken en hoeft ook niet duur te zijn.

1 like

Volgens mij heeft ze wel eens gezegd presentatrice te willen worden. Denk dat met de connecties die ze nu al heeft dankzij YouTube en die ze wellicht gaat krijgen via deze opleiding, het goed mogelijk is dat we haar terug gaan zien op tv. Ik gun het haar in ieder geval van harte. Zo’n oprecht lief meisje en leuk gezin! (Voor zover je dat op kunt maken uit videos natuurlijk)

6 likes

Binnenkort is er een Elite Model Day ofzo in Tilburg, Mascha gaat het presenteren. Ik ga met een vriendin mee als VIP, ben heel benieuwd!

4 likes

Dat vind ik ook typisch Bonnie. Dit vind alle kneuterige kleine dingen al helemaal geweldig. Soms fijn om te zien hoe blij en enthousiast ze kan zijn over iets waar ik (als maximalist) niet van onder de indruk ben. Maar soms ook een beetje frustrerend. Dan denk ik soms pfft als je dit al geweldig of veel geld vind kom even een dagje in mijn leven. (super elitair/arrogant van mij eigenlijk)

3 likes

Ik vind het altijd mooi als mensen van kleine dingen kunnen genieten. Ik vind dat de leukste mensen om mee om te gaan. Al dat kijk mij vind ik zo vermoeiend.

34 likes

Haha, ja echt die reclame van geurtjes op zachte oppervlakken :face_vomiting: die krijg ik ook continu.

1 like

Dit wil jij misschien niet horen maar leuk zijn ze wel samen

:kissing_heart:

1 like

Ik weet niet waar ik dit moet posten, dus ik doe maar hier. Bonnie gaat haar podcast een beetje veranderen. Ik ben benieuwd, want ik vind hem lekker luisteren tijdens het hardlopen :relieved:

Ja en ik vond juist de bank aan de andere kant veel gezelliger! Ik dacht oh leuk nieuwe eettafel, nemen ze zo’n ronde dan breekt het een beetje! Maar nee wil ze ook weer een rechthoekige… Jammer maar ja niet mijn huis

5 likes

Ja eigenlijk een beetje het rupsje nooit genoeg gevoel. Dat je niet snel tevreden bent en altijd op zoek naar beter of meer. (tegenovergestelde van minimalisme).
Ik vind een hoarder persoonlijk iets anders. Het gaat niet perse om de hoeveelheid spullen.

1 like

Ik bedacht me later nog: waarom niks van de kringloop of rommelmarkt? Zou ze er nog een leuke serie van kunnen maken ook met een echte make-over. Moet je ook wel een eindje komen met € 300.

Maar goed wat je zegt, niet mijn huis. En ik vind het ook leuk dat ze zo blij zijn ermee!

1 like

Ooh ik luister via Spotify, dus ik denk niet echt dat ik daar last van heb? Of bedoel je dat proeven en die meningen? Die meningen vond ik niks toevoegen.

Van wat ik van Jiami heb gezien vond ik dit juist één van de leukere video’s. Denk dat ze jonge kijkers hiermee wel enthousiast maakt om bij Google te willen werken :stuck_out_tongue:

1 like

Jaa vond ik ook! Andersom was echt knusser ofzo. Maar die tafel een halve slag gedraaid nu vind ik wel beter ogen. Helaas dat de bank weer terug staat…