Iedereen wil toch bij Google werken als je hoort dat ze glijbanen, ballenbakken en massageruimtes hebben.
Ik zou juist zeggen dat je als maximalist gelukkig wordt van veel spullen (kopen), beetje hetzelfde als materialist. Hoarders zijn meer mensen met sterke verzameldrang die niks weg kunnen gooien ook haha, terwijl ze zelf 9/10 keer niet echt gelukkig worden van al die zooi.
Ik vond het ook typisch dat ze de aansluiting van de tv en mediabox enzo als argument noemden. Het eerste wat ik dacht toen ze spraken over het omdraaien van de bank en de tv was âwaar blijf je dan met al je snoeren van de tv en mediabox enzoâ En zij bedachten dat pas nadat ze de hele boel omgegooid en versjouwd hadden
Ja en die lamp boven de eettafel dan :â)
Maar beide is roch relatief makkelijk op te lossen? Met een draadloze verbindingsset bijvoorbeeld. En de lamp bijvoorbeeld met een gootje. Maar ik zou er inderdaad ook eerder van tevoren over nadenken
Haha ik heb me echt kostelijk vermaakt met de vlog van Bonnie. Uiteindelijk veranderde er vrij weinig haha, had er meer van verwacht. Ook echt dat ze eerst alles gingen verschuiven en vervolgens bedachten dat het helemaal niet handig was inderdaad. Heb hem toen mijn vriend uit zijn werk kwam nog een keer aangezet omdat ik wist dat hij het ook zou kunnen waarderen hahaha
Volgens mij was het nooit haar bedoeling om vaak in de videoâs te komen.
Ik vind de make over van Bonnie ook echt teleurstellend. Sowieso hadden ze beter van te voren een kleurschema kunnen maken en misschien wat inspiratie beelden kunnen opzoeken om dat als een soort leidraad te gebruiken.
Dat mintgroen en turqoiuse wat je overal een beetje ziet in de posters en accessories met dat roze vind ik persoonlijk echt een mis match. Ze wilden het vooral gezelliger dus dan zou ik kiezen voor warme en aardse tinten zoals dat roze maar dan gecombineerd met off White en beige ofzo. En als ze nou een muur Verven is het ook meteen een stuk knusser.
Boven de tv hangt ook zoân plank en dan daarnaast zoân zoân heel groot wandrek, daarnaast die landkaart poster, die katten krabpaal in de hoek, en dan daarnaast willen ze misschien nog iets ophangen. Ik vind het echt een grote rommel haha. Terwijl ik zelf ook een redelijk vol huis heb en van prullaria houdt hahah maar daar zit nog een soort groepering in en niet letterlijk overal wat.
Mijn handen jeuken echt om die woonkamer van hun een make over te geven
@En_17_Anderen Ze is op haar instagram gewoon heel open over wat ze doet en waar, dus al dat geblur is een beetje overbodig Ik vind haar trouwens superleuk, lekker nuchter over het algemeen en heel erg grappig. Wil haar boek -Je moet (bijna) niks- ook nog zeker gaan lezen.
Ik vrees dat ze in de voetsporen zal treden van Jiami. Jonge slimme vrouw die veel meer kan bereiken dan alleen Youtube-filmpjes maken maar liever toch de âdumb downâ koers vaart.
Ik snap 'm niet?
Oohh dat wist ik niet! was meer voor de zekerheid, wist ook niet of @En_17_Anderen het fijn zou vinden
Hij wil zeggen âevery moment I got to spend with youâ.
Oh ja, daar had ik nog niet eens over nagedacht, alleen over Lianneâs privacy, maar @En_17_Anderen heeft daar natuurlijk net zo goed recht op Vergeet dus maar wat ik heb gezegd, lekker blijven blurren!
Sorry ik ben een grammarnazi (beroepsdeformatie sorry) maar dit is gewoon goed Engels hoor. Zonder have zou het nou juist fout zijn omdat hij verder nergens iets van een verleden tijd bepaling noemt. (Als er bijvoorbeeld âyesterdayâ bij had gestaan was alleen âgotâ wel goed geweest, zonder tijdsbepaling moet het nou juist met âhaveâ)
Edit: Amerikanen zouden in deze zin âhave gottenâ gebruiken, misschien klinkt het dan wel beter in jouw oren, omdat Amerikaans Engels voor veel mensen beter in het gehoor ligt ofzo?
Dit inderdaad, misschien dat het wat onnatuurlijk leest omdat het meestal afgekort wordt naar âIâveâ maar verder zie ik hier ook geen grammaticale fout in
Hoe hij het nu zegt is juist correct, âI gotâ is een verbastering/afkorting van âi have gotâ
I have got â> Iâve got â> I got
Mijn Engels docent gaf ons vroeger strafpunten als we het niet netjes als âI have gotâ uitschreven
Ik denk dat het raar leest omdat âI have got to spend time with youâ ook gelezen kan worden als een verplichting? Terwijl het natuurlijk bedoeld is als de verleden tijd van âgetting to spend time with youâ.
Dit is niet correct. I got heeft niets te maken met have got en is daar geen afkorting van.
In principe ligt het eraan wat hij wil zeggen. Have got is de present perfect. Die gebruik je als iets in het verleden is gebeurd en nu nog zo is of nu nog belangrijk is. I got is de past simple. Dat impliceert dat iets in het verleden is gebeurd en ook al is afgelopen. Door die te gebruiken zou hij zeggen dat het enkel om het verleden gaat.
Persoonlijk zou ik zeggen dat de juiste zin: âevery moment I get to spend with youâ is. Daarmee zou hij zeggen blij te zijn met ieder moment die hij met haar kan spenderen.