Echt toevallig dat dit over Monica nu ter sprake komt, zat afgelopen dagen precies hetzelfde te denken. Er wordt hier (bijna) nooit op Monica gebasht, omdat ze gewoon eerlijk is en of je het nou eens bent met haar keuzes of niet, ze doet zich niet beter voor dan ze is. Leuke uitspraak van haar laatst vond ik:
‘Ik heb echt zin om helemaal minimalistisch te leven, maar dit gaat niet omdat ik weet dat ik toch verschrikkelijk koopziek ben’
Klopt, zo anders! Ik luisterde laatst op vakantie de podcast Yous & Yay & Monica Geuze van denk ik twee jaar geleden en daar was ze nog zo anders dan ze nu is qua leefstijl (nu ze ZL heeft). Zoooo lui en het liefst niets te doen willen hebben voor 15u - maar heel eerlijk erover haha, zo grappig. Mijn vriend was ook heel verbaasd over haar houding haha.
Nienke Plas krijgt een realityshow op RTL5.
https://www.ad.nl/show/nienke-plas-krijgt-eigen-realityshow-die-camera-s-waren-best-even-gek~a64cafd5/
Ze zal wel heel lekker betaald krijgen denk ik. En misschien wil ze ook wel meer in de spotlights om andere dingen te kunnen gaan doen, presenteren ofzo. Of een zangcarrière.
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is dat een datingshow waarin vrouwen zonder make-up op date gaan.
Ik vond haar toen ze net vlogde ook heel leuk en verfrissend, maar ze is nu inderdaad minder authentiek. Ik ben ook nogal op haar afgeknapt sinds ze bepaalde uitspraken heeft gedaan over verschillen tussen mannen en vrouwen. Iets in de trant van dat vrouwen nu eenmaal minder goed auto kunnen rijden?? Ze heeft duidelijk dezelfde kijk op bepaalde zaken als Jamie Li, wat ook niet gek is gezien ze vriendinnen zijn. Maar ja, NMSVPE.
iemand de nieuwe video van laura brijde gezien waarin ze de schoenenkast van haar en haar vriend gaat opruimen? ik ben echt intens geschrokken door de hoeveelheid, dit op de screenshots is nog niet alles :’)
ze weet het zelf ook, daar niet van, maar hoe kan het zo ver komen joh
(ze heeft overigens veel weggedaan)
Wow, hoe vind je daar ooit de tweede schoen in als je een bepaald paar wil dragen? Zelfs als alles nog in die kast zat. Ik zou door overweldiging altijd maar hetzelfde paar dragen, haha.
Dit vooral, Mascha gaat 1x naar the Dutchess en noemt haar vlog ‘ons favoriete chique restaurant in Amsterdam’. Monica benoemt dat soort dingen of niet of op een andere manier. Over de Librije zegt ze dan gewoon we konden geen reservering krijgen, maar via via nu toch gelukt en kijk er echt naar uit.
is dit niet hét influencer restaurant?
Konden ze maar gecombineerd worden. De werk-ethic van Mascha (a few years ago) en de eerlijkheid/authenticy van Monica (wel heel erg verbeterd)
Huh hoezo kreeg jij zomaar schoenen van Nike? Of ben je ook influencer
Hahaha Google noemt Gio niet eens als Nederlandse YouTuber met 1 miljoen abonnees.
Wat sneu
Wat leuk dat je vroeger ook hardloopblogger was. Ik ben benieuwd of ik je blog ooit gevolgd heb maar ik weet niet of het wilt delen? 
Ik voel me een mega fangurl/stalker. Maar ik heb net Anna nooshin In het wild gespot in Gent
what are thooooose
Jammer, wilde het net ff over die outfit van Anna hebben…
Ow sorry! Dacht dat ik de onbekende random Gentenaren had onzichtbaar gemaakt en dat het van Anna wel ok was!
Die laarzen deden me denken aan zo’n merk toen ik een jaar of 16 was. Maar ik kom niet op de naam en dat haat ik!
Vond er verder niet zoveel van hoor, heb ik niet lang genoeg gekeken
.
Hex misschien?