Oh ja! Zie je, ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien
Monica gaat Love Island presenteren lees ik net.
Eens. Omdat ze dan iets in een format moet doen. Ze is op haar sterkst als ze gewoon precies doet waar ze zin in heeft. Wel leuk voor haar trouwens aangezien ze enorm fan is van het programma.
Zin om een scriptie over Monica te schrijven.
Ik vind het leukste aan Monica dat ze altijd voornemens heeft zoals 10000 stappen per dag, na 1 of 2 dagen hoefde dat niet meer maar werd het 70000 per week. Daarna haalt ze dat ook niet en dan is het gewoon ja ik haal dat niet, het is slecht maar het is wat het is en weg voornemens en daar doet ze niet moeilijk over en gaat zich niet verantwoorden. Het enige waar ik me een beetje aan irriteer is als ze spon heeft, dan hoor je meteen dat ze anders praat, heel bewust wat ze zegt. Dat spoel ik altijd door.
Love Monica! Ik vind haar heel echt. Dat ze in de vlog zegt âik ga nu echt gezond doen, geen shit meerâ om een paar shots later door de Mcdrive te gaan
Ik ben volgens mij maar een paar maand ouder dan zij maar we hebben zulke verschillende levens. Zij leeft natuurlijk veel luxer, maar nooit op een opschepperige manier vind ik. Dat maakt het leuk om naar iemand van dezelfde leeftijd met een heel ander leven te kijken.
Vind Monica leuk om te zien maar haar nou zĂł op te hemelen vind ik wat overdreven. Ze is mega materialistisch. Ben benieuwd hoeveel mensen ik nu over me heen ga krijgen
Haha wss geeneen want dat is ook gewoon zo natuurlijk. Maar ook daar draait ze niet omheen en verzint geen dingen als âja dit viel helemaal uit elkaar dus ik moest iets nieuwsâ. Zij zegt gewoon: ja, ik word gelukkig van nieuwe spullen. Dat waardeer ik veel meer dan iemand die overal helemaal omheen gaat draaien.
Ja, daâs waar! Of zoals Kelly Loef: ik heb een feestje of ik heb dit en huppa, Zara weer leeggeroofd
Echt toevallig dat dit over Monica nu ter sprake komt, zat afgelopen dagen precies hetzelfde te denken. Er wordt hier (bijna) nooit op Monica gebasht, omdat ze gewoon eerlijk is en of je het nou eens bent met haar keuzes of niet, ze doet zich niet beter voor dan ze is. Leuke uitspraak van haar laatst vond ik:
âIk heb echt zin om helemaal minimalistisch te leven, maar dit gaat niet omdat ik weet dat ik toch verschrikkelijk koopziek benâ
Klopt, zo anders! Ik luisterde laatst op vakantie de podcast Yous & Yay & Monica Geuze van denk ik twee jaar geleden en daar was ze nog zo anders dan ze nu is qua leefstijl (nu ze ZL heeft). Zoooo lui en het liefst niets te doen willen hebben voor 15u - maar heel eerlijk erover haha, zo grappig. Mijn vriend was ook heel verbaasd over haar houding haha.
Nienke Plas krijgt een realityshow op RTL5.
https://www.ad.nl/show/nienke-plas-krijgt-eigen-realityshow-die-camera-s-waren-best-even-gek~a64cafd5/
Ze zal wel heel lekker betaald krijgen denk ik. En misschien wil ze ook wel meer in de spotlights om andere dingen te kunnen gaan doen, presenteren ofzo. Of een zangcarriĂšre.
Ik heb het nooit gezien, maar volgens mij is dat een datingshow waarin vrouwen zonder make-up op date gaan.
Ik vond haar toen ze net vlogde ook heel leuk en verfrissend, maar ze is nu inderdaad minder authentiek. Ik ben ook nogal op haar afgeknapt sinds ze bepaalde uitspraken heeft gedaan over verschillen tussen mannen en vrouwen. Iets in de trant van dat vrouwen nu eenmaal minder goed auto kunnen rijden?? Ze heeft duidelijk dezelfde kijk op bepaalde zaken als Jamie Li, wat ook niet gek is gezien ze vriendinnen zijn. Maar ja, NMSVPE.
iemand de nieuwe video van laura brijde gezien waarin ze de schoenenkast van haar en haar vriend gaat opruimen? ik ben echt intens geschrokken door de hoeveelheid, dit op de screenshots is nog niet alles :â)
ze weet het zelf ook, daar niet van, maar hoe kan het zo ver komen joh
(ze heeft overigens veel weggedaan)

Wow, hoe vind je daar ooit de tweede schoen in als je een bepaald paar wil dragen? Zelfs als alles nog in die kast zat. Ik zou door overweldiging altijd maar hetzelfde paar dragen, haha.
Dit vooral, Mascha gaat 1x naar the Dutchess en noemt haar vlog âons favoriete chique restaurant in Amsterdamâ. Monica benoemt dat soort dingen of niet of op een andere manier. Over de Librije zegt ze dan gewoon we konden geen reservering krijgen, maar via via nu toch gelukt en kijk er echt naar uit.
is dit niet hét influencer restaurant?
Konden ze maar gecombineerd worden. De werk-ethic van Mascha (a few years ago) en de eerlijkheid/authenticy van Monica (wel heel erg verbeterd)
Huh hoezo kreeg jij zomaar schoenen van Nike? Of ben je ook influencer