Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Hahaha Google noemt Gio niet eens als Nederlandse YouTuber met 1 miljoen abonnees. :rofl: Wat sneu

Wat leuk dat je vroeger ook hardloopblogger was. Ik ben benieuwd of ik je blog ooit gevolgd heb maar ik weet niet of het wilt delen? :speak_no_evil:

2 likes

Ik voel me een mega fangurl/stalker. Maar ik heb net Anna nooshin In het wild gespot in Gent

6 likes

what are thooooose

3 likes

Jammer, wilde het net ff over die outfit van Anna hebben…

1 like

wow zij is wel echt miniatuur he.

Ik wist niet dat dit niet mocht trouwens! Had laatst ook een foto van bram krikke in het wild maar die was niet geflagged, maar had eigenlijk dus niet gemogen. goed om te weten!

5 likes

Ow sorry! Dacht dat ik de onbekende random Gentenaren had onzichtbaar gemaakt en dat het van Anna wel ok was!

Die laarzen deden me denken aan zo’n merk toen ik een jaar of 16 was. Maar ik kom niet op de naam en dat haat ik!
Vond er verder niet zoveel van hoor, heb ik niet lang genoeg gekeken :joy:.

Hex misschien?

@Lort

MAGS!

https://www.upcoming.nl/m/kimberly/15850/de-mags-waren-de-uggs-van-de-jaren-90

2 likes

Het zijn deze volgens mij, slechts 1300 euro dus haalbaar voor iedereen. Het geld dat je over hebt kan dan in die tasjes.

19 likes

Wat een afgrijselijke dingen

4 likes

Monica heeft weer nieuwe podcast, met Snelle dit keer!

4 likes

Hebben meer mensen het bericht op Fadim gezien over de vlog van Monica? Moest wel even grinniken, blijkbaar is de blote kont van Danique te zien bij het bowlen om 18:11.

1 like

Iemand had het gepost in de Facebook groep Fadims beautyspace.

Ja had het gezien maar vond het eigenlijk heel erg kinderachtig en ook niet per se grappig/waardig om te delen? Je ziet echt 0,1 seconde iemands kont, blijkbaar heeft Monica daar overheen gekeken tijdens het editten. Zag ook dat het merendeel van de reacties het niet grappig vonden en eerder stom van diegene dat die foto had gepost.

3 likes

Ik vind het vooral heel knap dat het iemand dus is opgevallen? Maar ik vind het overigens meer grappig dat iemand dat dus ziet en het verder niet is opgevallen dan de kont zelf.

1 like

Heel die groep bestaat toch uit zeiken om het zeiken?

Daarom zit ik er in, lekker veel drama.

9 likes

Al die live video’s kan ik echt niet meer aan man, vind die groep echt irritant maar blijf m toch volgen voor de sensatie :joy:

3 likes

Oei daarom is het nooit verstandig om een string te dragen onder zo’n kort rokje :sweat_smile: Als ze buiten loopt en het waait een beetje loopt ze ook in haar blote kont

1 like