Die laarzen deden me denken aan zo’n merk toen ik een jaar of 16 was. Maar ik kom niet op de naam en dat haat ik!
Vond er verder niet zoveel van hoor, heb ik niet lang genoeg gekeken .
Hex misschien?
Het zijn deze volgens mij, slechts 1300 euro dus haalbaar voor iedereen. Het geld dat je over hebt kan dan in die tasjes.
Wat een afgrijselijke dingen
Monica heeft weer nieuwe podcast, met Snelle dit keer!
Hebben meer mensen het bericht op Fadim gezien over de vlog van Monica? Moest wel even grinniken, blijkbaar is de blote kont van Danique te zien bij het bowlen om 18:11.
Iemand had het gepost in de Facebook groep Fadims beautyspace.
Ja had het gezien maar vond het eigenlijk heel erg kinderachtig en ook niet per se grappig/waardig om te delen? Je ziet echt 0,1 seconde iemands kont, blijkbaar heeft Monica daar overheen gekeken tijdens het editten. Zag ook dat het merendeel van de reacties het niet grappig vonden en eerder stom van diegene dat die foto had gepost.
Ik vind het vooral heel knap dat het iemand dus is opgevallen? Maar ik vind het overigens meer grappig dat iemand dat dus ziet en het verder niet is opgevallen dan de kont zelf.
Heel die groep bestaat toch uit zeiken om het zeiken?
Daarom zit ik er in, lekker veel drama.
Al die live video’s kan ik echt niet meer aan man, vind die groep echt irritant maar blijf m toch volgen voor de sensatie
Oei daarom is het nooit verstandig om een string te dragen onder zo’n kort rokje Als ze buiten loopt en het waait een beetje loopt ze ook in haar blote kont
Lijkt me wel erg als de wereld ziet je dat billen hebt hoor. Neem aan dat ze zelf ook weet dat als het waait dr jurkje omhoog waait, zij leeft in zulke korte jurkjes dus het zal vast niet de eerste keer zijn.
Ken diegene waar het over gaat niet, maar het lijkt me sowieso niet handig om een kort rokje/jurkje aan te doen wanneer je gaat bowlen.
Hier kun je de tarieven zien voor best veel influencers: https://www.adfactor.nl/tariefkaart/content/
Holy moly, €17.500 voor een gesponsorde video van Vera!
Ik vind het altijd zo irritant/onsmakelijk als mensen (of vloggers) kauwgom in hun mond hebben terwijl ze praten en je dat voorbij ziet komen. Het valt me altijd zo op bij Bonnie
Good for her haha
Wat is “Instagram positie”? Een gewone post?
Snap wel dat ze dat dan zo mooi kan wonen ja.
Cynthia €5000 voor een story van 30 sec??? Wtf