Oh wat gênant
Dat van hema in BOOS vond ik best wel vergezocht, en kwam ook best wel veel kritiek op volgens mij (dat het vergezocht was) maargoed alsnog kak als een groot bedrijf aan de haal gaat met een soortgelijk idee. Hier is gewoon letterlijk een foto gejat en gedaan alsof het hun eigen foto + werk is. Word hier gewoon plaatsvervangend kwaad van. Zo onbeschoft!
Een manier om je kind te vermaken zodat jij precies 3 minuten laveloos op de bank kan liggen (tot ze het zat zijn)
Best een leuk ding maar die naam babygym is inderdaad zo overdreven haha
Altijd door blijven gaan over het afvallen en “ik ben zo dik”, “mijn buik” bla bla… op een gegeven moment heb je dat ook wel genoeg gehoord
Is dat ‘runninglau’ ? Die zal veel van die nikes en andere sportschoenen ook wel gekregen hebben
Nee echt? Wat was deze keer het excuus? Echt schandalig hoor, als dat waar is…
Annemerel gaat in september elke dag vloggen. Ben benieuwd naar hun nieuwe huis.
Ik ging het opzoeken, maar ik denk toch dat ik het fout heb en het iemand anders was die dr hond wegdeed. Sorry voor de verwarring, ik verwijder mijn post even
Ik kijk weer eens sinds een tijdje een video van Kalvijn maar wat zie ik nu… Is hij bij een kapper geweest? Wow nooit gedacht dat ik dit nog zou meemaken.
Ik heb de vlog van de Huismuts gezien en ik snap eigenlijk alle ‘haat’ niet. Super logisch toch om ergens te willen wonen waar je de hele basisschoolperiode van je kind kunt wonen.
*ze gaan trouwens echt in mijn favo buurt wonen.
Waarom maken mensen over dit soort dingen een video…
Ik kan in dit geval wel begrijpen dat er vragen komen aangezien Emma en Alice veel samen te zien waren.
Ja maar dan kan je het ook in een kort bericht benoemen en niet een eenzijdig verhaal in een video naar buiten brengen.
Dacht eerst dat het een grap was gezien ze bijna nooit bloedserieuze videos maakt. Zat al te wachten tot Emma ineens in beeld zou springen. Vind het heel jammer ze waren echt leuk samen. Sneu voor Alice
Edit: en ook sneu voor Emma natuurlijk.
Maargoed geen idee wat er nog meer allemaal heeft meegespeeld natuurlijk😂
Ik dacht eerst ook dat het clickbait / een grap was. Vind het maar een raar gedoe en nergens voor nodig. En heftig dat Alice gewoon even die spraakmemo’s in die video neerknalt.
Hahaha “Ik vind het gewoon best wel heftig dat je nu ineens… in HILVERSUM woont.”
Hilversum ligt ook wel echt lichtjaren hier vandaan.
Ik lees soms dingen op het forum als ‘mijn beste vriendin had belangrijke gebeurtenis X in haar leven en ze vertelde dat via app.’ of zoals nu via spraakmemo. Is dat erg? Ik voel me echt een beetje een sociale nerd nu maar ik doe dat soort dingen ook.
Ik vernam van een (nu niet meer)vriendin dat ze verhuisd was naar Rotterdam via een mail, ik was toen toen toch echt wel een beetje beledigd Ik snap niet waarom ze dat eerder niet eens verteld had? We spraken elkaar sowieso wekelijks!
Ligt er denk ik aan. Stel je bent van plan samen te gaan wonen met je partner dan bespreek je dat wel meerdere keren met een vriendin oid lijkt mij. Als je dan, als de kogel door de kerk is, een appje met die info stuur vind ik dat niet gek. Maar als een vriendin ineens zou zeggen ’ Oh ben trouwens sinds vandaag samen gaan wonen met Pietje Puck in andere kant van nl.’ Zou ik dat wel gek vinden.