Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Late reactie, maar dat valt wel mee toch. Ik heb het niet precies geturfd, maar nu ik het met bewuste ogen terugkijk zie ik haar ook een nigiri eten, zo’n loempia (?) en veel boontjes. En ze knaagt even aan die sushirol. Oké oké ik geef toe: ik zou meer eten :stuck_out_tongue: maar ik vind het niet schrikwekkend weinig hoor.

Sowieso heeft Mascha belachelijk veel sushi gehaald voor 2 personen :astonished: toch?

12 likes

Ja sick veel voor 2. Maar eerlijk, als ik zoveel geld had bestelde ik dit ook. Sushi leftovers voor de volgende dag :raised_hands:

12 likes

Eet ze tegenwoordig weer vis en ei?

... maar ik dacht dat ze plantaardig at (had ze nog een hele video over toch)? Nu "gewoon" vegetariër/pescotariër of ook niet?
1 like

Gregor heeft zijn sushi’s waarschijnlijk al gemarkeerd voor ze aan deze video begonnen.

Alle sushi’s met een wasabipuntje zijn voor mij🦗

48 likes

Daar ligt toch allemaal vis en ei? Of eet ze dat zelf dan niet op?
Sorry geen idee?

1 like

Ik weet eigenlijk niet hoe het nu met haar vegan/vega zit. Niet om te shamen maar de ei at ze inderdaad zelf. Vis heeft ze denk ik voor haar gast gehaald (en voor Gregor?).

Ok nu heb ik zin in sushi :rofl:

1 like

Mascha eet vega en zoveel mogelijk vegan. Maar ze eet vegan omdat ze dat beter voor haar gezondheid vindt en niet perse voor het milieu of voor de dieren dus daarom is ze niet zo strikt.

“Hij renT” handig trucje

Ja en Rutger en Thomas reageren er zelf ook nog op in de comments :woman_facepalming:t2:

2 likes

Ze is bevallen, zou dat kunnen?

1 like

Ze hield veel vocht vast door de zwangerschap, had een opgezet gezicht en opgezwollen lippen hierdoor.

1 like

Wat @Lot zegt bedoelde ik ook

2 likes

Misschien verwar je haar met Sarah Rebecca?

Ze is ondertussen bevallen en houdt daardoor nu minder vocht vast dan een half jaar geleden. Dus daarom heeft ze nu geen opgezet gezicht meer

1 like

Ik vind haar wel heel lief overkomen! Leuk meisje, ik ga haar kanaal ook eens checken.

2 likes

Ik hoor die Kiana (vriendin van Monica) nu pas voor het eerst Nederlands praten. Dacht dat ze überhaupt geen Nederlands sprak.

Als ik zoveel geld had, had ik de volgende dag gewoon weer verse sushi besteld :joy: #noshame

3 likes

Ja komt zij niet uit Aruba of Curaçao ofzo? Helemaal in het begin sprak Monica ook Engels tegen haar, vond dat toen ook al zo bijzonder aangezien zij ook gewoon Nederlands spreekt. Maar toen werd er gezegd dat Engels makkelijker was voor Kiana ofzo? Vind haar Nederlands heel vloeiend iig.

Edit: ik kwam hier eigenlijk om te zien of iemand al had gepost wat Monica eindelijk mag vertellen nav de titel van haar laatste vlog. Loop een beetje achter met haar vlogs en ben toch benieuwd hehe

1 like

@Junebug85 ik ben net de vlog aan het kijken en heb echt het idee dat het voornamelijk interessantdoenerij is dat Engels.

12 likes

Ja dat impliceerde ik ook een beetje ja, dat ‘Engels is makkelijker’ terwijl je gewoon vloeiend Nederlands spreekt.

1 like