Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik vind wel vaker dat zijn ideeën leuk zijn, maar de uitvoering minder of zelfs slecht. Net als toen met die blinddoek. Als je het uiteindelijk te eng vindt oke, maar waarom ga je het dan toch uploaden?

2 likes

Ik vind jaap echt geweldig! Zo’n leuke jongen lijkt me dat.
Claire vind ik ook leuk, vind het alleen jammer dat ze zo weinig upload de laatste tijd. Ze zal het denk ik wel druk hebben met werk enzo en de voorbereiding om terug te keren naar Nederland.

1 like

Ik vind die hond ook super schattig maar de “mijn hond bepaalt…” video’s heb ik nu wel gezien hoor. Sowieso Thomas zijn “… bepaalt” video’s.

Of is het bepaald? Godvrdomm

3 likes

bepaalt (:

3 likes

Ohhh vreselijk dit. Sowieso instagramaccounts van dieren die ‘vanuit zichzelf praten’, maar dit is nog net een stapje erger.

6 likes

Late reactie, maar dat valt wel mee toch. Ik heb het niet precies geturfd, maar nu ik het met bewuste ogen terugkijk zie ik haar ook een nigiri eten, zo’n loempia (?) en veel boontjes. En ze knaagt even aan die sushirol. Oké oké ik geef toe: ik zou meer eten :stuck_out_tongue: maar ik vind het niet schrikwekkend weinig hoor.

Sowieso heeft Mascha belachelijk veel sushi gehaald voor 2 personen :astonished: toch?

12 likes

Ja sick veel voor 2. Maar eerlijk, als ik zoveel geld had bestelde ik dit ook. Sushi leftovers voor de volgende dag :raised_hands:

12 likes

Eet ze tegenwoordig weer vis en ei?

... maar ik dacht dat ze plantaardig at (had ze nog een hele video over toch)? Nu "gewoon" vegetariër/pescotariër of ook niet?
1 like

Gregor heeft zijn sushi’s waarschijnlijk al gemarkeerd voor ze aan deze video begonnen.

Alle sushi’s met een wasabipuntje zijn voor mij🦗

48 likes

Daar ligt toch allemaal vis en ei? Of eet ze dat zelf dan niet op?
Sorry geen idee?

1 like

Ik weet eigenlijk niet hoe het nu met haar vegan/vega zit. Niet om te shamen maar de ei at ze inderdaad zelf. Vis heeft ze denk ik voor haar gast gehaald (en voor Gregor?).

Ok nu heb ik zin in sushi :rofl:

1 like

Mascha eet vega en zoveel mogelijk vegan. Maar ze eet vegan omdat ze dat beter voor haar gezondheid vindt en niet perse voor het milieu of voor de dieren dus daarom is ze niet zo strikt.

“Hij renT” handig trucje

Ja en Rutger en Thomas reageren er zelf ook nog op in de comments :woman_facepalming:t2:

2 likes

Ze is bevallen, zou dat kunnen?

1 like

Ze hield veel vocht vast door de zwangerschap, had een opgezet gezicht en opgezwollen lippen hierdoor.

1 like

Wat @Lot zegt bedoelde ik ook

2 likes

Misschien verwar je haar met Sarah Rebecca?

Ze is ondertussen bevallen en houdt daardoor nu minder vocht vast dan een half jaar geleden. Dus daarom heeft ze nu geen opgezet gezicht meer

1 like

Ik vind haar wel heel lief overkomen! Leuk meisje, ik ga haar kanaal ook eens checken.

2 likes