Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Oh erg overdreven idd… Jammer vond Alice en Emma heel leuk… En zou het ook vreemd vinden als mijn beste vriendin daar niets over zou hebben gezegd (zo komt het over) en dan opeens ohja ik ga niet alleen in mn vakantie daarheen maar ik blijf daar wonen… Zou dan ook denken oh ok… maar het is nog geen uur verderop!? Jeetje drama om niks en om dan een hele video er over te maken ook nog… Beetje jammer… Terwijl Emma ook al zegt dat ze elkaar nog regelmatig zullen zien alleen minder dan eerst…
En idd lijkt wel alsof zij echt alles met haar vriend samen doet op haar instastories enzo te zien maar als je samenwoont misschien logischer, dus snap als Alice dat ook niet zo leuk vind, dat begrijp ik ook wel… Maar het is nu wel heel overdreven allemaal…

1 like

Ze zei toch dat ze in Ijmuiden blijft werken? Dat is vanaf Hilversum best een stuk rijden, zie daar de logica niet van in

Nee maar iemand anders zegt dat ze is verhuisd voor werk. Dat is dus niet zo, want ze woonde eerst veel dichterbij haar werk dan nu

Er ging iets mis want mn post is weg :sweat: maar ik snap hoe je het bedoelde ja haha las niet goed

Nee ze zei jaa ik ben een beetje emo maar ik ga nu voor twee weken naar bram vakantie vieren en ik denk wel dat het de bedoeling is dat ik daar blijf, zoiets

1 like

Suz dr dochter is geboren. (Ik gok al een tijdje geleden hoor, maar staat nu iig op insta)

1 like

Ik zie nu ook dit in haar stories staan, waaarom moet ‘businesscoach voor kennisondernemers’ erbij staan :weary:?

Edit: het dochtertje heet Veroly joy en is op 23 augustus geboren

2 likes

Ze is 23 aug bevallen en dan upload ze gister een foto met een hele negatieve rant over dr relatie. Wat is het toch een apart mens…

91 likes
17 likes

Eerste foto in lange tijd waar ze zelf niet op staat. Het zal wel een commercieel doel hebben, maar ik vind zo’n instagram met alleen maar foto’s van jezelf zo ontzettend oninteressant.

5 likes

Ik volg haar sinds fashionisa party haha en iets in mij kan haar niet ontvolgen terwijl ik haar al jaren niet echt meer ‘volg’. Padoempats.
Ben heel benieuwd hoe ze het moederschap ervaart.

1 like

Waarschijnlijk met een hoop dankbaarheid

4 likes

Zo zag/hoorde ik van de week over een kleine rel betreffende de tassen van Stud.i.o.noos. Kennen jullie die? Van die shoppers. Volgens mij bestonden die allang in alle maten en kleuren maar zij claimen patent of hoe het het dat alleen jij het mag maken? Is volgens mij nog een andere naam voor. Maar goed zij claimen dus dat zij de enige zijn die die tassen mogen maken en dat dit ook vast ligt. Ik heb nul juridische kennis maar ik vraag me wel af kan dit echt kloppen? Vooral omdat het volgens mij twee lappen met twee hengels zijn niet iets heel unieks. (Wel zeer mooi uitgevoerd moet ik toegeven)

1 like

Wat een verschrikkelijke naam, disclaimer: VIND IK

31 likes

Ik kan niet geloven dat die vent van haar ook maar een beetje inspraak heeft gehad met het verzinnen van de namen.

8 likes

Vraag me ook af hoe je het uitspreekt

4 likes

Oh nee graag, meer voor mij

13 likes

Uit d’r blog blijkt dat ze t heftig vindt. Krijg het idee dat zij te makkelijk erover dacht ofzo.

1 like

Ver-olie denk ik? Dus ver alsin ver weg en olie zoals bijv olijfolie. En dan klemtoon op de ver. Iig dat lijkt mij het meest logische?

2 likes

Ik denk juist Vero-ly (zoals Veronique)

26 likes