Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

De manier waarop Willem en Rachel praten bij een “serieuze” gesponsorde instagramvideo, vind ik zo vreemd. Ze zetten dan een stemmetjes op waarop het lijkt alsof ze tegen een drie-jarige praten. :face_with_raised_eyebrow:
Nu ook weer bij die iglo instagramvideo.

12 likes

Jessie heeft een story waar ze danst met Jeroen en dan hoor je Emma’s reactie op Alice (dat ze niet gaat reageren :face_with_raised_eyebrow:) op de achtergrond hahah

Waarom heeft zij haar mond zo achterlijk open

Ik heb nog niet gekeken maar vind dat ook wel vreemd… Kan me ook niet voorstellen dat je dan helemaal met je aandacht bij je werk zit. Je hebt toch een soort dubbele focus door de dag heen: ‘Oh nu hebben er aardrijkskunde, misschien leuk om dat te vloggen. Zal ik mijn camera in de linkerhoek zetten of rechtsvooraan? Zit er nog wel genoeg ruimte op mijn SDkaart?’

En @LaPetiteRobeNoire dat zou ik ook hebben hoor!

4 likes

Ik zou het zo niet chill vinden als de juf van mijn kinderen zou vloggen. Laatst in een vlog hoorde ik haar ook zoiets van “Denken jullie dat ik ook betaald krijg voor samenwerkingen?” vragen aan de klas. Ik weet dat kinderen tegenwoordig allemaal YouTube kijken en dat het aan de ene kant wel nuttig kan zijn om kinderen iets te leren over #ad #spon, maar jeetje om kinderen zulke commerciële dingen te leren. En als je voor de klas staat lijkt het mij dat je focus moet uitgaan naar de kinderen en niet het bezig zijn met een vlogcamera. Ik ga tijdens mijn werk ook niet vloggen.
Ik vind het wel goed dat ze kinderen heel erg bewust uit beeld houdt/ blurred.

9 likes

Nou nou. Geloof niet dat het heel serieus bedoeld is.

Ja, gek is dat hoor! Ik denk niet eens aan plassen tijdens werken haha, hoe kan je dan ook nog bezig zijn met je camera? Ben wel benieuwd hoe ze dit inplant. Maaaaaar positief: ik zie zoveel reacties van jonge meiden/ jongens die nu ook meester of juf willen worden! Dat is echt een mega goed gevolg.

3 likes

Ik denk het wel

1 like

Ik zou het ook effe gek vinden moesten ze ooit uit elkaar gaan.

Dat had ik eigenlijk ook bij Estee (essiebutton) en Aslan, als iemand haar volgt. Ze is nu ook ineens een heel ander persoon, vind ik. (Geen oordeel, gewoon een vaststelling)

Lekker West-Fries accentje wel ja haha

1 like

De vaatwasser staat toch gewoon los naast het kastenblok/aanrecht? Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

Ja maar ze hebben voor de aansluiting gaten in de keukenkastjes gemaakt

Dat viel toch wel mee? Je zag amper iets. En Bonnie kennende heeft ze daar vast rekening mee gehouden. Sorry ik vind dit soort reacties altijd zo zuur, dat je daar dan aan denkt :stuck_out_tongue:

44 likes

Oh, oeps dat had ik even gemist. Hoe ik hun inschat zal Bonnie dat wel overlegd hebben met de huurbaas. Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat je niet zomaar gaten in de keuken mag boren, nee.

Ze ging toch ook op het dak zonnen? Denk niet dat het haar iets boeit

5 likes

Wie is het

1 like

Maar wie is het dan? @June88

2 likes

@anon44204370 Dee heeft 1,3 miljoen volgers op instagram, kan me ergens wel voorstellen dat ze niet al haar DM’s kan lezen, laat staan er op reageren :geek:

9 likes

Wat vroeg hij?

Maar zij krijgt denk ik minstens elke minuut een dm dus ookal ben je de enige die op die vraag reageert dan nog zal het verdwijnen in al haar dm’s.

1 like