Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Haha, had ik ook! Maar verder heb ik het liedje nergens in de video gehoord, dus dat is wel positief :stuck_out_tongue:

ooooooh wat vind ik Noor toch een vreselijk nep, arrogant en onsympathiek persoon.

Ook hoe ze alles tegenspreekt, de hele manier waarop ze spreekt… en hoe ze zo arrogant slikt de hele tijd… ahhh i cant. :nauseated_face:

snap niet dat ik dit nog kijk. maargoed, love to hate :upside_down_face:

12 likes

Met slikken bedoel je dat tik/ klak geluid met haar mond? Bijv op 04:40 ?
Dit doen heel veel van dit soort meiden, Monica en Jill ook geloof ik . Ik cringe dan ook echt erg. :unamused:

3 likes

Jeeej, wat goed voor haar!

2 likes

Oh, ik heb Vera zo gemist.

4 likes

ja ! verschrikkelijk!!!

Als vervolg op dit

23 likes

… hoe weet je nou of ze dat allemaal heeft.

2 likes

Ze heeft laatst een vakantie afgeblazen vanwege financiële redenen, dus zo dik gespekt zullen die rekeningen nou ook weer niet zijn.

1 like

Ze had ook gezegd dat ze dat geld van die klus goed konden gebruiken dusja

2 likes

Hij staat online!!!

Vera terug <3

Edit: ik start de video en zie 7 gele blokjes onderin :grin: naja alles voor de support :slight_smile:

3 likes

Ik snapte echt even niet wat je met blokjes bedoelde (dacht aan post-its), maar ik heb ad-block aanstaan ;’’)

Duurt trouwens 40 minuten. Ik dacht, even leuk kijken voordat ik verder moet met werk, maar dit komt vanavond wel.

2 likes

Als Romy nu foto’s in spiegelbeeld plaatst is het net of haar nieuwe tattoo F5 zegt :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Woehoe al 2 blokjes gehad maar nog geen reclame :smiley:
edit: ok nu ineens een paar achter elkaar

1 like

“Voordelen over mij video”. Hahahha Jezus, muts :joy:

8 likes

Heeft iemand de nieuwe video van Alwin al gezien? Ik heb 'm net gekeken. Vind het wel heel leuk voor hem hoe zijn date ging. Zou het zelf best eng vinden om iemand die ik alleen via de app ken bij me thuis uit te nodigen trouwens. Maar heel leuk dat het zo klikte. Ben nu wel benieuwd naar de volgende aflevering.

2 likes

Ja heb hem net gezien.

Vind het zó knap hoe kwetsbaar hij zich opstelt in deze video’s. Vind het bijna een beetje ‘ongemakkelijk’ om naar te kijken of zo. Omdat het zo puur is, en misschien omdat ik zelf al moeilijk vind zulke dingen naar vriendinnen uit te spreken en hij doet het gewoon voor duizenden mensen.

Maar wel leuk voor hem dat het zo klikt, hoop wel dat het iets leuks gaat worden.
Ben wel benieuwd of die meid waarmee hij date weet dat hij deze serie maakt?

10 likes

Volgens mij wel toch? Of tenminste: zou ze dan moeten kunnen vinden, want hij vertelt ook - als ik het me goed herinner - dat ze zijn video over zijn angsten heeft gezien. Ze weet dus dat hij YouTube-video’s maakt.
Maar ik zou 't zelf wel heel gek vinden als iemand uitgebreid op internet vertelt hoe het daten met mij was haha. Hopelijk vindt zij het niet erg.

Oh ja inderdaad hij zei dat zij die video over z’n angsten gezien had. Dan zou ze vast ook wel van deze serie afweten.

Maar ik zou het ook wel vreemd vinden als degen met wie ik date alles zou delen op internet. Al neem ik aan dat hij voor het delen van die gesprekken gewoon toestemming gevraagd heeft. En voor de rest is het wel vooral vanuit zijn oogpunt.

Misschien ook wel grappig om voor haar later terug te zien, wat voor emoties hij had tijdens de eerste dates.

2 likes