Haha je laatste zinnetje klinkt wel een beetje sarcastisch
Ja maar niet toen Zoe werd geboren!
Lijkt me wel superleuk voor de kinderen om zo weinig te schelen, maar zo snel opnieuw zwanger zijn wordt meestal afgeraden omdat je lijf nog bij moet komen van de vorige zwangerschap. Ik had er zelf in ieder geval niet aan moeten denken.
Wat je ziet is dat micro influencers vooral de makkelijkste/kleinste bedrijven pakken, want die hebben, volgens hun logica, de exposure nodig. Sommige van die kleine bedrijfjes durven dat niet af te slaan, want ze hebben elke extra reclame nodig.
Ik denk trouwens niet dat het bedrijfje van deze man echt veel zal merken qua verkoop. Ja, in het begin natuurlijk wel, maar dat wordt na een tijdje echt weer minder
Mijn broer en ik schelen 10 maanden, leuk voor ons, te heftig voor m’n moeder
Wow throwback… Ze vertelt over hoe dat liedje tot stand kwam en de impact die het had. Stel je voor de complete wereld maakt je als 14-jarig meisje belachelijk
Heb nog niet eens de video aangeklikt en heb dat liedje al in m’n hoofd
Haha, had ik ook! Maar verder heb ik het liedje nergens in de video gehoord, dus dat is wel positief
ooooooh wat vind ik Noor toch een vreselijk nep, arrogant en onsympathiek persoon.
Ook hoe ze alles tegenspreekt, de hele manier waarop ze spreekt… en hoe ze zo arrogant slikt de hele tijd… ahhh i cant.
snap niet dat ik dit nog kijk. maargoed, love to hate
Met slikken bedoel je dat tik/ klak geluid met haar mond? Bijv op 04:40 ?
Dit doen heel veel van dit soort meiden, Monica en Jill ook geloof ik . Ik cringe dan ook echt erg.
Jeeej, wat goed voor haar!
Oh, ik heb Vera zo gemist.
ja ! verschrikkelijk!!!
… hoe weet je nou of ze dat allemaal heeft.
Ze heeft laatst een vakantie afgeblazen vanwege financiële redenen, dus zo dik gespekt zullen die rekeningen nou ook weer niet zijn.
Ze had ook gezegd dat ze dat geld van die klus goed konden gebruiken dusja
Hij staat online!!!
Vera terug <3
Edit: ik start de video en zie 7 gele blokjes onderin naja alles voor de support
Ik snapte echt even niet wat je met blokjes bedoelde (dacht aan post-its), maar ik heb ad-block aanstaan ;’’)
Duurt trouwens 40 minuten. Ik dacht, even leuk kijken voordat ik verder moet met werk, maar dit komt vanavond wel.