Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik ken Alwin natuurlijk niet maar hij lijkt me een eerlijke jongen die dat wel vraagt. Baseer ik op niets maar dat gevoel heb ik wel. Ben zo benieuwd naar de volgende aflevering. Jammer dat dat nog even duurt haha

4 likes

Wow! Zo dicht op elkaar had ik nog nooit gehoord. Wel gezellig!

Haha ik heb ook zo’n kennis. Klaagt dat ze nooit geld heeft en niet eens op vakantie kan, maar heeft net wel een huis van meer dan een miljoen (huis+grond) laten bouwen. Dat zijn toch de keuzes die je maakt.

8 likes

Niet Martine is zwanger maar Wil èn Tien als ik haar insta moet geloven. Hashtag #wilentienzwanger :roll_eyes:

Overigens verklapt ze het geslacht van de baby in de vlog van vandaag. #BendeVanEllende

3 likes

Ik vond hoe ze het geslacht bekend maakte heel onduidelijk. Ze zegt ‘ik denk een … is’, en dat zegt de verloskundige ook. Die maakt vervolgens nog de opmerking ‘je hebt garantie tot aan de deur’. Vond het dus niet duidelijk of het echt een … is of dat ze dus ‘denken’ dat het een … is…

2 likes

Volgens mij dus niet

Ik vind Noor juist wel tof overkomen hier! Mooi dat ze eerlijk aangeeft dat ze vindt dat ze betekenisloos werk doet in vergelijking met bijvoorbeeld ziekenhuispersoneel. Genoeg andere influencers die helemaal fan zijn van zichzelf en het werk dat zij doen

1 like

Wat is het geslacht? :blush:

Oh! Valt me tegen. Ik zou dat zelf echt niet op prijs stellen. Ze zal het vast wel gaan zien denk ik zo… Ben benieuwd hoe zij daarop reageert

4 likes

Ja het mag wel gewoon, maar ik zou het ook niet waarderen.

1 like

@Karen_Walker @Maestoso Ja ik snap ook niet zo goed waarom hij het niet gevraagd heeft. Snap dat je het niet tijdens je eerste date ter sprake brengt, maar je kan altijd later toch nog een berichtje sturen van: hey ik maak deze serie, vind je het goed als ik er anoniem wat over vertel. Kleine moeite toch?

Lijkt me echt heel raar als je straks ineens per ongeluk een video tegenkomt waarin een jongen jullie date analyseert

14 likes

ik vond het juist helemaal niet oprecht overkomen. Nam haar niet serieus in wat ze zei, ook door de manier waarop ze spreekt en haar gezicht erbij, ze is zo ongelofelijk nonchalant imo.

2 likes

vind dat echt heel naar zulke mensen, vooral als ze dan anderen voor zich laten betalen ( ja ik ken zelf zulke mensen dus ik spreek meer uit mn eigen frustratie :rofl: ) :crazy_face:

1 like

Woww ik dacht dat dit een reactie was op de dating serie van Alwin en ik was blown away door deze plottwist :flushed::flushed:

19 likes

Maar gelukkig zijn ze in de winter nog de halve wereld over gevlogen om op een resort te zitten in Mauritius.

16 likes

Ja maar de kinderen genoten daar zo van alle andere culturen!

20 likes

Monica in haar laatste vlog, ze is benieuwd wat er gebeurt als ze langer dan 48u op Schiphol geparkeerd staat, want ze weet niet of ze op tijd terug is. Ze heeft die luxe gewoon om benieuwd te zijn, ik daarin tegen zou stressen alsof mn leven er van af hing.

24 likes

Ik vond ‘m ook erg heftig. Vind Marloes haar videos normaal juist leuk omdat ze een (in mijn ogen) gebalanceerd dieet laat zien, waarin ook gewoon ruimte is voor een “cheatmeal” op z’n tijd.

2 likes

Ik heb de video niet gezien en ben geen dietiste maar light frisdrank, zero limonade en eiwitrepen lijken me ook niet echt gezond?
En de maaltijden die ik kan zien in het beginscherm lijken me wel gezond. Bewerkt voedsel is meestal ook gewoon niet zo gezond.

24 likes

Het hangt er vanaf wat je afbakent als gezond. Voor sommigen is een laag aantal calorieën gezond, voor anderen zo min mogelijk bewerkingen, etc etc. Zo kan de ene een zak pinda’s heel ongezond vinden (hoog in calorieën) en de ander weer heel gezond (vrijwel geheel onbewerkt).

6 likes