Als Romy nu foto’s in spiegelbeeld plaatst is het net of haar nieuwe tattoo F5 zegt
Woehoe al 2 blokjes gehad maar nog geen reclame
edit: ok nu ineens een paar achter elkaar
“Voordelen over mij video”. Hahahha Jezus, muts
Heeft iemand de nieuwe video van Alwin al gezien? Ik heb 'm net gekeken. Vind het wel heel leuk voor hem hoe zijn date ging. Zou het zelf best eng vinden om iemand die ik alleen via de app ken bij me thuis uit te nodigen trouwens. Maar heel leuk dat het zo klikte. Ben nu wel benieuwd naar de volgende aflevering.
Ja heb hem net gezien.
Vind het zó knap hoe kwetsbaar hij zich opstelt in deze video’s. Vind het bijna een beetje ‘ongemakkelijk’ om naar te kijken of zo. Omdat het zo puur is, en misschien omdat ik zelf al moeilijk vind zulke dingen naar vriendinnen uit te spreken en hij doet het gewoon voor duizenden mensen.
Maar wel leuk voor hem dat het zo klikt, hoop wel dat het iets leuks gaat worden.
Ben wel benieuwd of die meid waarmee hij date weet dat hij deze serie maakt?
Volgens mij wel toch? Of tenminste: zou ze dan moeten kunnen vinden, want hij vertelt ook - als ik het me goed herinner - dat ze zijn video over zijn angsten heeft gezien. Ze weet dus dat hij YouTube-video’s maakt.
Maar ik zou 't zelf wel heel gek vinden als iemand uitgebreid op internet vertelt hoe het daten met mij was haha. Hopelijk vindt zij het niet erg.
Oh ja inderdaad hij zei dat zij die video over z’n angsten gezien had. Dan zou ze vast ook wel van deze serie afweten.
Maar ik zou het ook wel vreemd vinden als degen met wie ik date alles zou delen op internet. Al neem ik aan dat hij voor het delen van die gesprekken gewoon toestemming gevraagd heeft. En voor de rest is het wel vooral vanuit zijn oogpunt.
Misschien ook wel grappig om voor haar later terug te zien, wat voor emoties hij had tijdens de eerste dates.
Ik ken Alwin natuurlijk niet maar hij lijkt me een eerlijke jongen die dat wel vraagt. Baseer ik op niets maar dat gevoel heb ik wel. Ben zo benieuwd naar de volgende aflevering. Jammer dat dat nog even duurt haha
Wow! Zo dicht op elkaar had ik nog nooit gehoord. Wel gezellig!
Haha ik heb ook zo’n kennis. Klaagt dat ze nooit geld heeft en niet eens op vakantie kan, maar heeft net wel een huis van meer dan een miljoen (huis+grond) laten bouwen. Dat zijn toch de keuzes die je maakt.
Niet Martine is zwanger maar Wil èn Tien als ik haar insta moet geloven. Hashtag #wilentienzwanger
Overigens verklapt ze het geslacht van de baby in de vlog van vandaag. #BendeVanEllende
Ik vond hoe ze het geslacht bekend maakte heel onduidelijk. Ze zegt ‘ik denk een … is’, en dat zegt de verloskundige ook. Die maakt vervolgens nog de opmerking ‘je hebt garantie tot aan de deur’. Vond het dus niet duidelijk of het echt een … is of dat ze dus ‘denken’ dat het een … is…
Ik vind Noor juist wel tof overkomen hier! Mooi dat ze eerlijk aangeeft dat ze vindt dat ze betekenisloos werk doet in vergelijking met bijvoorbeeld ziekenhuispersoneel. Genoeg andere influencers die helemaal fan zijn van zichzelf en het werk dat zij doen
Wat is het geslacht?
Oh! Valt me tegen. Ik zou dat zelf echt niet op prijs stellen. Ze zal het vast wel gaan zien denk ik zo… Ben benieuwd hoe zij daarop reageert
Ja het mag wel gewoon, maar ik zou het ook niet waarderen.
@Karen_Walker @Maestoso Ja ik snap ook niet zo goed waarom hij het niet gevraagd heeft. Snap dat je het niet tijdens je eerste date ter sprake brengt, maar je kan altijd later toch nog een berichtje sturen van: hey ik maak deze serie, vind je het goed als ik er anoniem wat over vertel. Kleine moeite toch?
Lijkt me echt heel raar als je straks ineens per ongeluk een video tegenkomt waarin een jongen jullie date analyseert
ik vond het juist helemaal niet oprecht overkomen. Nam haar niet serieus in wat ze zei, ook door de manier waarop ze spreekt en haar gezicht erbij, ze is zo ongelofelijk nonchalant imo.
vind dat echt heel naar zulke mensen, vooral als ze dan anderen voor zich laten betalen ( ja ik ken zelf zulke mensen dus ik spreek meer uit mn eigen frustratie )