Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Spannend hè?! Ik hou het amper meer!

Net zo spannend als wanneer ze aankondigt weer over Curacao/Terschelling te schrijven en je jezelf he-le-maal gek maakt omdat je je afvraagt of ze weer naar exact dezelfde restaurants is geweest of tóch ergens onverwachts een lekkere geitenkaassalade en een glas wijn heeft gevonden.

Zo’n mysterieuze meid.

24 likes

Ik krijg echt uitslag van het woord ‘passie’,
Ik vind dingen gewoon ‘leuk’ hell, ik kan zelfs kinderlijk enthousiast zijn over bepaalde dingen (en daar ben ik blij om) maar pfffrrrttttt iedereen met hun passie altijd, stel je niet zo aan.

32 likes

Idd

Mannen die op date beginnen met “maar wat is je passie?”

De enige passie die ik ken is hoe ik passoã noem als ik padje af ben, bye.

69 likes

Ik ben te skeer voor passoa en drink m’n passie met passie.

9 likes

Ben echt zeer benieuwd hoe ze een heel boek kan schrijven over wandelen? Tenzij het routes ofzo zijn maar anders is het toch gewoon zo van zet 1 been naar voren en dan je andere been en dan wandel je gefeliciteerd.

40 likes

hoe je het kan opbouwen, de voordelen, hoe zij er mee begonnen is, tips om een leuke route uit te stippelen, tips om het vol te houden, leuke routes en plekken om te wandelen, …
Lijkt me supersaai om te lezen maar denk dat ze er wel een boek mee kan vullen, hier en daar een foto of quote om wat pagina’s mee te vullen en klaar

5 likes

Offffff het is een roman!

Wat doet cacaonibs dan voor je? Echte vraag.

Een wandelboek lijkt me echt verschrikkelijk saai.

En idd, sorry, maar wandelen is je passie? :rofl:

2 likes

Waarom kan wandelen niet je passie zijn? Omdat het minder “bijzonder” dan hardlopen is? Als ik wel eens hoor wat mijn opa vroeger allemaal gelopen heeft zou ik daar best een boek over willen lezen.

18 likes

“’s Middags heb ik een afspraak met Brenda, mijn assistent! Of nou ja, sinds deze week dus mijn assistent. Ik ben langzaam aan het kijken hoe ik taken kan gaan uitbesteden en dat doe ik al veel (Emmy die elke week een blog schrijft, administratie, huis schoonmaken, website bouw, design & onderhoud, sales voor Cynthia.nl, management), maar ik ga met Brenda nu ontdekken of dit een goede match is”

Ik vraag me echt af hoe zij met zo’n matige website en een paar boeken/planners zo’n luxe leven kan lijden? Het enige wat ze nog zelf doet is 10 keer per dag Kees uitlaten en op vakantie gaan? En daar dan de meest cliché blogs over schrijven uiteraard.

33 likes

Sowieso dat het een ode van 300 bladzijden aan Kees wordt

6 likes

En sjaals die haar favoriete exemplaren van Acne kunnen vervangen.

2 likes

Een hondenuitlaatservice kan ze ook nog wel gebruiken, zo te lezen.

2 likes

Hoe je dadels met spek moet maken, Zwolle tips en Terschelling tips.

1 like

Kosmos is een non-fictie uitgeverij, dus dat denk ik niet! Dit zeggen ze zelf dat ze uitgeven:

1 like

Misschien over reizen.

Over zeiken dus

Kan ze niet een boek schrijven "Wadlopen met wijn’. Een bloeddorstig spannende thriller over de voormalig beautyblogger met rode haren die de uitdaging aangaat en van Terschelling wadloopt naar het vaste land en ondertussen rode wijn drinkt. Wie is er eerder op, de fles wijn of Cynthia? En als het noodloot lijkt toe te slaan wordt ze gered door een zeehond genaamd Kees. De zeehond, die een wees blijkt te zijn, wil ze graag adopteren maar als hij op het vaste land komt, raakt hij zijn blaf kwijt. Een soort kleine zeemeermin 2.0

86 likes

10/10 would buy! :rofl:

2 likes