Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Wat doet cacaonibs dan voor je? Echte vraag.

Een wandelboek lijkt me echt verschrikkelijk saai.

En idd, sorry, maar wandelen is je passie? :rofl:

2 likes

Waarom kan wandelen niet je passie zijn? Omdat het minder “bijzonder” dan hardlopen is? Als ik wel eens hoor wat mijn opa vroeger allemaal gelopen heeft zou ik daar best een boek over willen lezen.

18 likes

“’s Middags heb ik een afspraak met Brenda, mijn assistent! Of nou ja, sinds deze week dus mijn assistent. Ik ben langzaam aan het kijken hoe ik taken kan gaan uitbesteden en dat doe ik al veel (Emmy die elke week een blog schrijft, administratie, huis schoonmaken, website bouw, design & onderhoud, sales voor Cynthia.nl, management), maar ik ga met Brenda nu ontdekken of dit een goede match is”

Ik vraag me echt af hoe zij met zo’n matige website en een paar boeken/planners zo’n luxe leven kan lijden? Het enige wat ze nog zelf doet is 10 keer per dag Kees uitlaten en op vakantie gaan? En daar dan de meest clichĂ© blogs over schrijven uiteraard.

33 likes

Sowieso dat het een ode van 300 bladzijden aan Kees wordt

6 likes

En sjaals die haar favoriete exemplaren van Acne kunnen vervangen.

2 likes

Een hondenuitlaatservice kan ze ook nog wel gebruiken, zo te lezen.

2 likes

Hoe je dadels met spek moet maken, Zwolle tips en Terschelling tips.

1 like

Kosmos is een non-fictie uitgeverij, dus dat denk ik niet! Dit zeggen ze zelf dat ze uitgeven:

1 like

Misschien over reizen.

Over zeiken dus

Kan ze niet een boek schrijven "Wadlopen met wijn’. Een bloeddorstig spannende thriller over de voormalig beautyblogger met rode haren die de uitdaging aangaat en van Terschelling wadloopt naar het vaste land en ondertussen rode wijn drinkt. Wie is er eerder op, de fles wijn of Cynthia? En als het noodloot lijkt toe te slaan wordt ze gered door een zeehond genaamd Kees. De zeehond, die een wees blijkt te zijn, wil ze graag adopteren maar als hij op het vaste land komt, raakt hij zijn blaf kwijt. Een soort kleine zeemeermin 2.0

86 likes

10/10 would buy! :rofl:

2 likes

Gewoon een hele verhalenbundel waarin Influencers opeens personages worden in nieuwe versies van bestaande sprookjes. Mascha als sneeuwwitje en gregor als de 7 dwergen. Bonny als Assepoester. Noor als Cruella in 101 Dalmatiërs.

12 likes

:joy: genoeg fantasie jij

Dan wil ik ook een verhaal over dat het zo glad en koud werd dat ze niet meer naar buiten kon en toen tiramisu moest eten!! Tiramisu!

Oh wacht het ging over fictie :sweat_smile:

5 likes

Mijn guilty pleasure vlogs zijn die van Fleur Nijbacker en Zoe Yung. Die meiden zijn 7 jaar jonger dan ik, maar toch geniet ik van die vlogs (en ben ik jaloers dat hun ouders zo loaded zijn en zij daar duidelijk van profiteren).

Een boek met tips hoe je Terschelling kunt overleven, zelfs in noodweer.

How to survive Terschelling
Tiramisu to the rescue.

3 likes

Soms denk ik echt: hoe zou ik eruit hebben gezien als ik in mijn schooltijd makeup tutorials had of shoplogs. Ik had van die dikke zwarte eyeliner aan de onderkant :raising_hand_woman:t3:

18 likes

Wat bijzonder. Dit heeft niemand.

67 likes