Een hondenuitlaatservice kan ze ook nog wel gebruiken, zo te lezen.
Hoe je dadels met spek moet maken, Zwolle tips en Terschelling tips.
Misschien over reizen.
Over zeiken dus
Kan ze niet een boek schrijven "Wadlopen met wijnâ. Een bloeddorstig spannende thriller over de voormalig beautyblogger met rode haren die de uitdaging aangaat en van Terschelling wadloopt naar het vaste land en ondertussen rode wijn drinkt. Wie is er eerder op, de fles wijn of Cynthia? En als het noodloot lijkt toe te slaan wordt ze gered door een zeehond genaamd Kees. De zeehond, die een wees blijkt te zijn, wil ze graag adopteren maar als hij op het vaste land komt, raakt hij zijn blaf kwijt. Een soort kleine zeemeermin 2.0
10/10 would buy! 
Gewoon een hele verhalenbundel waarin Influencers opeens personages worden in nieuwe versies van bestaande sprookjes. Mascha als sneeuwwitje en gregor als de 7 dwergen. Bonny als Assepoester. Noor als Cruella in 101 Dalmatiërs.
genoeg fantasie jij
Dan wil ik ook een verhaal over dat het zo glad en koud werd dat ze niet meer naar buiten kon en toen tiramisu moest eten!! Tiramisu!
Oh wacht het ging over fictie 
Mijn guilty pleasure vlogs zijn die van Fleur Nijbacker en Zoe Yung. Die meiden zijn 7 jaar jonger dan ik, maar toch geniet ik van die vlogs (en ben ik jaloers dat hun ouders zo loaded zijn en zij daar duidelijk van profiteren).
Een boek met tips hoe je Terschelling kunt overleven, zelfs in noodweer.
How to survive Terschelling
Tiramisu to the rescue.
Soms denk ik echt: hoe zou ik eruit hebben gezien als ik in mijn schooltijd makeup tutorials had of shoplogs. Ik had van die dikke zwarte eyeliner aan de onderkant 
Energie energie energie energie snowflake energie
Dit klinkt als een ontzettend lange uitleg voor het begrip âgeen zin hebbenâ.
Hebben jullie de juiste energie of de onjuiste? Wat maakt energie juist?
Ik vind iedereen hier heel fel op Cynthia, Maar goed, ik ben bang om een discussie aan te gaan want er zijn hier heel veel mensen die uitzonderlijk goed kunnen discussiëren en ik ben echt niet in staat daar nu mee te dealen.
Maar voor het geval ze meeleest. Ik ben #teamcynthia. Soms drukt ze zich onhandig uit en ik interesseer me ook totaal niet voor wijn en wandelen, maar ik vind haar lief en leuk om haar ontwikkelingen te volgen.
Ik vind haar ook zeker vaak leuk om te volgen.
Maar ik vind haar soms (en eigenlijk de laatste tijd vaak) wel echt extreem self-centered. Ze steekt nu in al die stories ook weer zoveel veren in dâr eigen reet. Daarnaast val ik ook een beetje over die algemene mentaliteit die de laatste tijd lijkt te heersen over âjezelf altijd op 1 zetten, alleen doen waar je positieve energie van krijgt, etc.â. Zo werkt het leven gewoon niet altijd en ik ben er ook van overtuigd dat je daar echt geen leuker/beter mens van wordt. Maar dit verwoordde een andere forummer laatst al veel beter dan ik nu in een uitgebreide post over het doorslaan in zelfzorg.
Edit: Ooh en ik vind het ook jammer dat ze zichzelf altijd in de slachtofferrol plaatst.
Omg misschien is het een influencermarketimgboek!