Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik kijk haar vlogs nooit maar zij lijken toch totaal niet op elkaar?

Dachten jullie bij het zien van Yara’s vlog dat dat hotel in Turkije spon was?

2 likes

Oh ik zie eigenlijk wel de gelijkenissen een beetje haha maar op die insta story lijkt 'ie wel wat jonger?

1 like

Niet om betweterig te doen maar ze hadden wel íets beter op kunnen ruimen haha. Al die prulletjes, die random stoel in de tuin, die badkamerspullen, al die parfumflesjes. Oogt gewoon een stuk netter op zo’n foto

2 likes

Ja! Ze heeft op Instagram 100 keer Corendon genoemd. En Corendon spont een heleboel influencers. Ze heeft nergens #spon erbij gezet.

Anna is trouwens naar datzelfde resort gegaan een week later
 met Corendon:roll_eyes:

5 likes

Hele andere haargrens dus het lijken me twee andere mensen.

Ja sowieso, maar Yara “vergeet” wel vaker te vermelden dat ze een samenwerking heeft.

4 likes

Denk dat als het Meertje dr Tuur was er gewoon Arthur stond want dat is zn echte naam. Kan me bijna niet voorstellen dat zo’n officieel account bijnamen gebruikt.

2 likes

Overal die kuipstoeltjes ook zo random geplaatst haha. Ik zou het idd ook wat leger hebben gemaakt voor de foto’s.

En @Lausanne thanks!

Ik heb een maand YouTube premium gebruikt want het was toch gratis, maar het lijkt nu wel alsof ze denken “jij wil niet betalen, dus jij krijgt exxxxxtra veel advertenties!!” Echt wel 5 per video en vooraf en achteraf en pff, word er echt knettergek van.

Ik kijk via de YouTube app op mijn iPhone, daar bestaat geen Adblock voor he?

1 like

Ja precies daarom dacht ik later ook ‘oh dat was dus ook spon’, ik vind het jammer dat zij daar zo mee omgaat
 ook met van die uitspraken dat ze zoveel berichtjes van volgers had gehad die daar ook waren geweest maar dat zij er nu pas achterkwam, bullshit dus

Ja I love Yara, maar ze is niet altijd transparant met spon.

Billie Rose ook niet.

1 like

:money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

Can’t unsee anymore :cry:

Thanks😂

1 like

Ik weet nu opeens waar die nieuwe vriend van Sophie Hol me aan doet denken:

image https://media0.giphy.com/media/XuHGKD72OPBEQ/giphy.gif?cid=19f5b51a5d274a5a7757685377baf889&rid=giphy.gif

13 likes

Niet echt een vriendelijke vraag van Inge haha.

9 likes

Savage Inge

20 likes

Heeft Mo haar haar nou blond geverfd?

1 like

Jaa ik zag het net ook, ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden, het is even wennen.