Ik zit bij de kapper en had een foto van monica om te laten zien wat voor model ik in mijn haar wilde. En daarna hebben we het echt lang over haar lelijke nieuwe haar gehad
Heeft ze nog iets gezegd over je hoofdhuid?
Wowowowowo
Hahahah het lijkt echt alsof haar gezicht in deze foto is geplakt als een soort van meme. Vind het mooi staan en verder hele lieve leuke foto!
Als ik zo’n zonnebril zou dragen zou m’n vriend echt met afgrijzen naar me kijken
Nee! Ik zei wel na een tijdje dat ik eczeem heb op mijn hoofdhuid heb en toen zei ze ja ik zag dat je een drogere hoofdhuid hebt maar niet alarmerend ofzo.
Dus dat was wel positief! Ze heeft wel de kleur verpest dus moet straks terug
Wat een mooie bevallingsvideo van Kenza. Moest trouwens wel echt lachen om 32:26
Ik heb het bevallingsverhaal van Djenn gezien en nu wil ik niet meer. Waarom doe ik dat dan ook?
Als we het dan toch over baby’s hebben en bevallen… ik vind dit zo een mooi kamertje! Eigenlijk heel wat anders dan wat je vaak ziet.
Wie ziiiiijn deze mensen? En kunnen ze in het mommybloggerstopic blijven?
Hoe gaan ze een babytje in godsnaam in zo’n bakje verschonen?
Dit is toch precies de pinterest baby kamer stijl die je ook bij willemijn (wilentien), sanny, huismuts, esmeenoelle en alle andere moekes ziet? Inclusief de filosofische “dit komt mooi tot zijn recht” wanneer je een super basic item wat nu overal te koop is aanwijst.
maakt niet uit, zolang het er maar mooi uitziet toch?!
Haha en 80 euro ook voor zo’n mandje, grote kans dat die baby er binnen een paar dagen overheen piest
Ow, sorry
Ik heb deze video expres niet gekeken, stond me zo tegen dat speciaal vermeld moest worden dat ze het zonder pijnstilling had gedaan.
Maar ik kijk sowieso geen bevallingsverhalen meer sinds ik zelf ben bevallen, ik krijg gelijk flashbacks
Dubbelpost maar omg heftig xD. En wil en tien lekker vroom ernaast xD
Ik denk hier gewoon ook bij alles voor de views
Ik heb zo’n hekel aan vrouwen die schockeren onder het mom van “open en eerlijk over seks”. Maak er dan ook niet zo’n ding van.