Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja, vind ik ook. Ik heb het idee dat er weinig “buzz” is om dat hele boek en dat ze daarom weer laat zien dat die zin ook in dit boek weer terugkomt om aandacht te trekken. Maar ja, dat werkt denk ik niet.

Was naar mijn mening beter geweest als ze had uitgelegd hoe ze die zin bedoelde zodat het wat meer in perspectief werd geplaatst (voor zover dat kan).

3 likes

Maar daar komt ze niet op terug? Ik herken wat ze zegt best goed. Seks heeft een bindende functie en kan soms gewoon een goed smeermiddel zijn. Kan verliefder dan ooit zijn na goede seks en als het stroever loopt is het er vaak bij in geschoten. Wil niet zeggen dat het mega belangrijk is: mijn vriend heeft voldoende kwaliteiten die ik veel belangrijker vind, maar seks lost soms dingen op.

14 likes

Nee hoor, je bent geen kinderhater! Is idd gewoon aso. In veel winkels mag je nog geen eens met ijs naar binnen!

Oeh zie net dat het nieuwe boek #nofilter van Jamie Li werd besproken. Ik heb hem ook gekocht, vooral omdat er twee columns in LindaMeiden uit het boek stonden die ik wel leuk vond. Ook omdat ik in the early days echt groot fan was van haar blogs op haar eigen site, die in mijn beleving toen echt beter waren geschreven en minder witregels hadden. Maar oké.

Moest om sommige dingen wel grinniken, zoals om hoe ze aangeschoten op Martijn Krabbé afstapte om hem allerlei complimenten te geven.
Maar verder vind ik het allemaal wel flinterdun en heel licht. Ik ergerde me ook echt aan haar taalgebruik, bijvoorbeeld 3 keer in een verhaaltje ‘Je meid (…moest huilen, deed dit en dat’) . En in een conversatie met een vriendin noemden ze elkaar in elke zin van hun dialoog ‘babe’. Ook verkondigt ze steeds van die opinies die echt niet interessant zijn, zoals: ‘Ze droeg alleen maar wat mascara. Ik hou daar wel van.’
En dat ze scheetjes laat in bed. Haha, zo lekker normaal.

Daarbij wekte ze mijn ergernis al in haar inleiding, al op de eerste pagina’s dus. Daarin vertelt ze hoe ze het idee om een tweede boek uit te brengen bij haar uitgever pitchte, met heel veel twijfel en onzekerheid. Uiteraard zei die uitgever meteen zoiets als: ‘Geweldig idee meid! Dit gaan we doen! Oh, en je wilt het ‘no filter’ noemen, vanwege je ongefilterde gedachten? Geweldig! Die houden we er in!’ Was het maar voor iedereen zo makkelijk.

Ga het boek als ik het helemaal uit heb (ik gok binnen een uurtje :joy:) sowieso weer doorverkopen. Want voor die twintig hele euro’s zet ik toch liever andere boeken (lees: waar ik me niet voor schaam dat ik ze heb) op de salontafel.

17 likes

Ai allergie voor mensen die in het derde persoon praten. Je meid your girl…brrrrr

2 likes

Haha ja dat is echt dodelijk!

1 like

Leonie van wat-een-studentje-eet heeft naar eigen zeggen al een paar dagen keelontsteking. Maar ondertussen gaat ze gewoon vanalles doen, eet ze normaal en ging gisteravond op stap. Met keelontsteking ben je toch gewoon echt ziek en kun je amper eten of praten? Zo ergerlijk dat zij het dan zo noemt, zeg dan gewoon beetje keelpijn ofzo.

11 likes

Klinkt niet als een keelontsteking nee! Als ik keelontsteking heb kan ik bijna niet praten en eten, lig ik alleen maar in bed, meestal met koorts erbij.

3 likes

Doet me denken aan een vriendin van 4 jaar terug. Ze ging naar de HAP omdat haar keel pijnlijk en gezwollen was, kreeg ze te horen dat het een milde keelontsteking was. Daar werd ze boos om want ze ging bijna dood van de pijn. Diezelfde avond kwam ze wel naar een verjaardag en daar zat ze vrolijk alcohol te drinken en chips etc te eten.
Ik werd daar echt kwaad om, hoe haal je het in je hoofd om dan serieus naar de HAP te gaan. :roll_eyes: Ik lag bijna iedere maand in bed met een keelontsteking en koorts en oorpijn en het enige wat hielp tegen de pijn was waterijs eten en pijnstilling nemen. Maar nee lekker chips vreten terwijl je zogenaamd dood gaat van de pijn… :+1:

4 likes

Dat was toch overduidelijk als grap bedoeld dat ze terugkomt op die zin.

Edit: begrijp me niet verkeerd, ik had ook veel kritiek op haar vorige boek over dat ’ mannen moeten hun zaad kwijt’, maar dat is gewoon totaal niet wat ze nu zegt.

1 like

Ik voel je helemaal! Ik zeg ook altijd: keelpijn is geen keelontsteking. Ik kreeg meerdere keren per jaar keelontsteking en lag dan 5 dagen voor pampus in m’n bed. Kon nauwelijks praten, slikken was de hel, had koorts. Na een jaar of 5 mochten m’n amandelen er eindelijk uit. Kno arts zei dat ze helemaal verbakken? waren door de vele ontstekingen. Sowieso erger ik me aan mensen die snel zeggen dat ze ziek zijn, terwijl ze verkouden zijn of hoofdpijn hebben.

3 likes

Heb ook wel het idee dat er een beetje op Jamie gehaat wordt hier, gewoon omdat iedereen dat doet? Want @hummus heeft gelijk, zo heeft Jamie dat hele ‘mannen moeten hun zaad kwijt’ verhaal niet gezegd. Is ook in haar insta stories te zien. Ik vind Jamie nog steeds wel leuk, heb geen van haar boeken gekocht maar ik kijk haar vlogs bijvoorbeeld nog wel gewoon. Maar die mening is volgens mij wel erg impopulair hier.

Verder vind ik dat als zij zichzelf ziet als vrouw waarbij haar man te allen tijde zijn zaad moet kwijt kunnen, ze dat lekker zelf moet weten. Nee, het is ook niet mijn manier van denken. Maar als zij dit in haar relatie prima vindt zo, dan is dat toch oké?

3 likes

Vanmorgen zag ik de thumbnail van de nieuwe video van Teske. Ik vind het er echt naar uitzien en wil eigenlijk de video niet kijken. Iemand die het heeft gezien en weet wat ze gaat doen?

Ik plaats de video hier niet omdat ik niet weet of het fijn is als dat plaatje steeds voorbij komt :no_mouth:

Ze krijgt een ooglaserbehandeling gesponsord.

Ah zoiets vermoedde ik al idd!

Lensimplantaten. Laseren kan bij haar niet.

1 like

Net als bij Saske dus. Kreeg die het ook gesponsord eigenlijk?

1 like

Volgens mij wel ja!

Kunnen we weer lekker pillenbekkies spotten in de instagram Stories :smile:

10 likes

Nou dit dacht ik ook precies haha! Het is nog niet helemaal voorbij als je kinderen hebt hoeraaaa

voordat er nu moeders boos worden. Ik denk niet écht dat het leven dan over is hoor. Genoeg mensen die ken die leuke dingen doen met hun kinderen maar vond dit van de Huismuts wel een fijne afwisseling tegenover bijv. Kelly Caresse oid.

12 likes