Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

@Pinkbeliever
over de video van Ben Brown

Summary

Ik keek al een paar maanden niet meer want vond hem zo verandert (in negatieve zin) en kan die nieuwe vriendin van hem niet aan.

En mijn hemel, de eerste minuut begon al weer goed, hij bedankt je voor het vrijwillig kijken van zijn update en doet wat mysterieuze armgebaren.

Dan wat gepraat over nieuwe foto’s die te koop zijn via zijn site.

We geven hem energie door te kijken.

Hij was in Portugal met Elle bij familie van haar. Om van de hoge energie van Capetown weg te vluchten want dat hadden ze even nodig. Het was confronterend en daarna schaamede hij zich om zo ondankbaar te zijn. Maar hij heeft ook ‘geconnect with beautiful Elle’ en haar vrienden met ‘a sensitive soul’ ontmoeten met wie zij op een retreat was.

Dan een lijst me vragen die hij zichzelf wat stelt:

• what is my purpose?
  • What else can I be doing to better know myself?
  • how much shadow is too much shadow? (hier bedoelt hij zijn negatieve kanten mee)
  • what is the truth of human consciousness?
  • en nog meer. En dit is allemaal onderdeel van zijn ‘journey’.

Dit zijn de eerste tien minuten. Toen had ik geen zin meer en heb ik doorgespoeld naar de laatste vijf minuten.
treurige muziek op de achtergrond
the breakdown comes just before the breakthrough
en dat moet hij allemaal doorgaan en is deel van de verwerking. En ieders reis is uniek. Dat is het mooie in onze verschillen. Door onze schaduwen leren we onszelf beter kennen en dat maakt je sterker.

Hij is nu in Londen om familie te zien. Hij is aan het denken over zijn video’s en hoe hij verder wil. Hij gaat naar Bali en offline als hij daar is. Hij gaat aan zijn schaduwen werken, yoga doen en het daarna met ons delen.
Vergeet niet zijn podcast te checken, daar gaat hij in gesprek met mensen over zijn ‘reis’ en hij stuurt ons liefde.

6 likes

Ik volg hem alleen op instagram en heb misschien sporadisch een video van hem gezien, maar ik trek die nieuwe vriendin ook heel slecht. Kan er ook niet goed de vinger op leggen wat het precies is. Vind hem ook heel zweverig nu, leuker toen ie nog met zijn vorige vriendin was, meer down to earth ofzo.

2 likes

Haha je omschrijft het ook zo droog. “Hij stuurt ons liefde”. Nou thanks ben

2 likes

En een beetje zelfvoldaan? Is dat het misschien

3 likes

Haha godver ik zou hier volgens mij echt 5 van moeten eten om een beetje gevuld tz zijn.

Maar goed dat zie je dan ook wel aan mijn blobjes :joy:

2 likes

OMG, thanks voor deze mooie recap :grin:

Ik heb een soort van medelijden met hem, volgens mij is hij helemaal in de war. Die nieuwe vriendin vind ik ook helemaal niks.

Eigenlijk moet ik unsubben, hij is op geen enkele manier meer de jongen die ik leuk vond om te volgen met z’n reizen en videoskills.

3 likes

Ben heeft helaas ook regelmatig aangegeven dat die oude content niet meer terug gaat komen.

Ja daarom ben ik geen abo meer. Een beetje wat @Daytona zegt, de balans is totaal weg.
Prima natuurlijk als iemand op zoek is naar zichzelf en alles en als hij blij is met wat hij doet, dan moet hij vooral zo doorgaan. Maar ik mis de Ben van een paar jaar geleden waarin hij op reis ging met Nicole en vette video’s maakte. En ik vind het lastig, want ik vind hem ook een beetje warrig overkomen en ik weet niet, niet zoals hij eerst was. Maar ik gun hem ook het beste en als dit dat is, dan is dat maar zo en is zijn content niet meer voor mij. Ik hoop vooral dat het goed met hem gaat eigenlijk.

En ik ben helemaal niet van de ‘journey’ en alles wat hij doet, maar dat is wel te merken in mijn samenvatting volgens mij :wink:

2 likes

Ja dat is alles wat je wil toch?! :joy:

1 like

Ja ik ben ook benieuwd of het een ‘fase’ is.
Ik denk dat ik er ook niet meer naar kijk omdat ik me zo irriteer. Dan zit ik achter mijn laptop en gooi ik soms mijn handen in de lucht van ‘COME ON!’ en krijgt mijn buurjongen een hartverzakking omdat ik hardop tegen ze praat en zeg dat ze hun schaduw echt niet op Bali gaan vinden.

Maar misschien is dit wel hoe ze willen blijven leven en zijn ze super gelukkig. Dus laat ik mijn energie er maar niet meer in gaan steken, voor iedereen beter denk ik :sweat_smile:

2 likes

Ooo zijn vriendin was de ex van jack harries, wat is zij veranderd! Vond het vroeger een heel leuk meisje.

1 like

Vind Jamie’s outfit mooi maar snap de ongemakkelijk look/pose niet zo…

8 likes

dit is sowieso allemaal voor die grote spiegel in de woonkamer geoefend, de blik, de pose

6 likes

Ze doet een Timon.

48 likes

lijkt wel zo’n gluurpop, waarom die doodse blik? Vind haar juist vaak heel tof op foto’s staan, dit is heel gekkig…

3 likes

Zo ziet het er blijkbaar uit als je je buik enorm inhoudt en tegelijk je borsten naar voren duwt.

4 likes

Haha, ik dacht eerst dat je het over Alwin had :joy: Maar het was dus een reactie op een andere post.

2 likes

Ik heb een paar filmpjes van haar gekeken maar ik kan zooo slecht tegen dat “Hey best pal-y I’m Ali” echt te cringe. Maar ik kan sowieso niet zo goed tegen dat soort dingen net als “bonbonnetjes, logang, jake paulers” dat soort dingen.

Hahaha ja dat kan ik me wel voorstellen. Ze is ook eigenlijk in het algemeen wel superblij de hele tijd, maar bij mij werkt dat best wel aanstekelijk. Ik heb ook gelijk zin om een liedje in elkaar te gaan knutselen ofzo als ik een video van haar kijk :joy:

Weg

1 like