@Pinkbeliever
over de video van Ben Brown
Summary
Ik keek al een paar maanden niet meer want vond hem zo verandert (in negatieve zin) en kan die nieuwe vriendin van hem niet aan.
En mijn hemel, de eerste minuut begon al weer goed, hij bedankt je voor het vrijwillig kijken van zijn update en doet wat mysterieuze armgebaren.
Dan wat gepraat over nieuwe foto’s die te koop zijn via zijn site.
We geven hem energie door te kijken.
Hij was in Portugal met Elle bij familie van haar. Om van de hoge energie van Capetown weg te vluchten want dat hadden ze even nodig. Het was confronterend en daarna schaamede hij zich om zo ondankbaar te zijn. Maar hij heeft ook ‘geconnect with beautiful Elle’ en haar vrienden met ‘a sensitive soul’ ontmoeten met wie zij op een retreat was.
Dan een lijst me vragen die hij zichzelf wat stelt:
- what is my purpose?
- What else can I be doing to better know myself?
- how much shadow is too much shadow? (hier bedoelt hij zijn negatieve kanten mee)
- what is the truth of human consciousness?
- en nog meer. En dit is allemaal onderdeel van zijn ‘journey’.
Dit zijn de eerste tien minuten. Toen had ik geen zin meer en heb ik doorgespoeld naar de laatste vijf minuten.
treurige muziek op de achtergrond
the breakdown comes just before the breakthrough
en dat moet hij allemaal doorgaan en is deel van de verwerking. En ieders reis is uniek. Dat is het mooie in onze verschillen. Door onze schaduwen leren we onszelf beter kennen en dat maakt je sterker.
Hij is nu in Londen om familie te zien. Hij is aan het denken over zijn video’s en hoe hij verder wil. Hij gaat naar Bali en offline als hij daar is. Hij gaat aan zijn schaduwen werken, yoga doen en het daarna met ons delen.
Vergeet niet zijn podcast te checken, daar gaat hij in gesprek met mensen over zijn ‘reis’ en hij stuurt ons liefde.