Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Je kunt me rrrrrrrimmmeeeEEEEeeEeEe

8 likes

Vind dit echt geweldig. Maar snap ook dat sommigen haar niets vinden. Heerlijk ook hoe zij en Emma met elkaar omgaan. I HATE IT, I HATE IT

2 likes

Jaa! Love Emma en Alice

Moest ook zo lachen om deze :joy::

11 likes

‘Straks komt die schaar in m’n oog… ik hoop het’

Hahhahaha

9 likes

Ik snap hier niks van

1 like

Co is Rachel ook al voorbij, bizar!

1 like

Kellycaresse heeft een foto gedeeld van haar meisjes. Toch gek om ze eens van voren te zien! En ik had er een heel ander beeld bij ofzo. Gek hoe je dat toch invult voor jezelf.

9 likes

Dat Wildeburg festival kan je toch ook gewoon echt niet van vrijdag tot maandag vol houden zónder pillen, of wel? Als ik zo de stories zie van Rasjel denk ik echt dat ze zwaaaaar een weekend naar de tering zijn allemaal daar haha

1 like

Denk dat je ander gerei nodig hebt, pillen alleen gaan je niet redden haha

Een festival dat Wildeburg heet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha ik snapte het al niet, bedoel er andere drugs mee! En wat voor drugs, ja kan van alles zijn denk ik

1 like

Ja oké. Eerder een beetje pep misschien idd. Maar omg drie dagen feesten tot 7 uur ‘s ochtends hou je anders toch ook niet vol?!

Ik hou één nacht al niet vol hahaha, chapeau! Word altijd echt heel down als ik zie dat het licht wordt. Ze neemt het er in ieder geval wel van. :ok_hand:

1 like

Drie dagen is nog wel te doen vind ik eigenlijk. Maar goed aan de stories te zien twijfel ik er niet aan dat ze wat gebruikt hebben hoor.

1 like

*bla bla lang verhaal kort:

Ik snap niet dat sommige mensen niet kunnen geloven dat lang feesten niet áltijd hand in hand gaat met drugs, al gebruiken veel mensen natuurlijk wel op zo’n festival.

15 likes

Nee dat geloof ik ook, gebruik zelf ook niet op festivals. Maar ik baal soms wel dat ik rond een uur of 02.00 echt moe ben😭 Hoe houden mensen dat drie dagen vol.

Rachel is dan ook niet vies van drugs. kan me nog herinneren dat ik daar ooit op egf een verhitte discussie met iemand om heb gehad. Volkskrant had trouwens een leuk artikel over precies de doelgroep van Wildeburg: hoogopgeleide(n) (ouders) die na een maandje lekker yoga, groenteshakes en afvalscheiden #milieu, gezellig snuiven met vrienden (als ze de kids hebben uitbesteed), maar zich nul verantwoordelijk voelen voor de wereld achter de drug.

Wakker worden op wildeburg lijkt mij trouwens het ergste wat me kan overkomen. Je zal daar ook maar in de buurt wonen, kijkt doorgaans geen randstedeling naar de noordoostpolder om en vervolgens moet je ineens host zijn voor dit soort verschrikkingen.

20 likes

Haha ik kom er vandaan en al mijn familie woont er nog. Voelt idd heel raar dat mensen het nu ineens zo idyllisch vinden. En mijn oma, die elk weekend lekker gaat fietsen, vindt het ook maar raar: ‘die lui benne nie van hier he?’ Haha

17 likes

Een wifebeater?
Nee dat klinkt lekker vrouwvriendelijk… :wink:

Ja ik ook… Ik had er best veel respect voor dat ze het deed en volhield.

1 like