Mja als niemand hem er op wijst snap ik wel dat je daar niet meer naar kijkt als hij online staat haha.
Die video komt nog niet online toch? Dit is volgens mij iets anders, maar hij heeft niet verteld wat het dan wel is!
Jeetje ik dacht dat hij was overleden 
Hahaha ja ik ben ook mega benieuwd.
@Totoro hoe ik het heb begrepen is dat de nieuwe serie nog even duurt en er nu een ander soort video komt, maar dat kan ik verkeerd hebben
Ik heb het vermoeden van wel
Maar lijkt me dat je daar een goede reden voor moet hebben? Nu breng je het zo lichtzinnig aan de man
Waarom? Als je het toch wel laten verwijderen dan kan dat toch gewoon. Zou wat zijn als je je moest verantwoorden.
je hoeft niet een hele bijzondere reden te hebben om je posts te laten verwijderen, dit kun je ook zelf maar alleen in kleinere plukjes. (was dat nou zo op egf, dat je een reden moest opgeven?)
is wel fijn als dit wat beperkt blijft natuurlijk, ook omdat er zoveel gaten vallen in conversaties.
Omdat er dan gaten in het forum vallen omdat er posts weg zijn en op egf was het veel werk
‘Ik ben Alice Olsthoorn, welkom terug op mijn kanaal en vandaag heb ik weer een nieuwe teringzooi voor jullie’
Laf haar.
Ik kijk nooit meer naar Rutger zijn video’s maar ik ging net even kijken naar hoe vaak zijn video’s bekeken worden. Als je kijkt naar zijn abbonnees en zijn kijkcijfers heeft ie het wel goed voor elkaar zeg.
Ik kreeg net een advertentie op instagram voor die cursus van Cynthia. Kost 149 euro zonder servicekosten en die zijn 1 euro. Waarom maken ze er dan niet gewoon 150 van? Klinkt echt niet goedkoper ofzo. Ik ben wel benieuwd, als ik het zou kunnen missen zou ik het wel leuk vinden om te bezoeken!
Ben ook zelf zn doelgroep niet (meer), maar Rutger, Thomas en Denise en die groep er omheen gun ik hun succes wel, Rutger is best een goed voorbeeld denk ik.
zo stom maar zo ben ik ook en ik weet ook niet waar het op slaat :’) dan koop ik iets nieuws en dat kan dan echt serieus wel een week of 2-3 in de kast blijven liggen/hangen totdat ik het draag. mijn beste vriendinnen snappen er ook niks van en vinden dat maar raar, en als ik er langer over nadenk ik zelf ook haha
Ik kan haar nooit zat worden denk ik 
Dat ze een uur op bed ligt omdat ze een uur heeft gefietst, haha ik geniet zo van haar
Wou net over haar posten. Die laatste video… geniaal weer!
ik snap iets niet
lilia gaat van washington naar la verhuizen. ze heeft nog geen appartement gevonden maar gaat nu 1 maand in een airbnb wonen. daarom heeft ze al haar spullen vanuit washington laten overkomen naar de airbnb, maar ze woont daar maar een maand? en dan gaat ze ook weer een tijdje terug naar NL en rusland hmm
Geld zat die meid of niet
Handig ook die computer daar terwijl je je benen niet kwijt kan
Holy shit. Ik zit even door mijn aanbevolen video’s te scrollen; zie ik bij die Sophie Hol vlog nummer 1231 voorbij komen.
ZO INTENS VEEL?!