Je kan veel van Sophie vinden maar ze is wel een bikkel met haar vlogs. Ondanks dat haar abonnees en views tegenvallen blijft ze doorgaan.
Kijkt hier iemand de Nagelkerkjes? Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de familievloggers maar heb laatst de Nagelkerkjes ontdekt. Da’s een gezin met 8(!) kinderen. Zag dus net een vlog dat ze met alle acht de kinderen gingen shoppen voor kleding. Acute stress als ik er alleen al aan denk joh.
Oh goede tip! Thanks!
Ik vind Yara ook leuk maar Carmen zat vroeger op een forum (echt 15 jaar geleden ofzo, het scholierenforum, wie kent het nog?) en was daar toen altijd zooooo’n enorme arrogante trut die iedereen daar pestte enzo dat ik haar sindsdien nooit meer leuk kan vinden 
Scarlett legt Hunter op het aanrecht in haar nieuwe vlog. Krijg helemaal de rillingen ervan. En ze vlogt door en draait zich ook om.
Zij wil volgens mij zo graag bewijzen dat je niks volgens ‘de regels’ hoeft te doen qua opvoeden en dat die regels allemaal onzin zijn. Zo vaak ook van die kleine discussies tussen hun 2 in die vlog. Heel vaak denk ik waarom laat je dit er in?! Ik zou het ook zo fijn vinden als Joyce iets meer zou vloggen, dat het meer 50/50 is i.p.v. 80/20
Al die regeltjes ben ik het vaak wel mee eens dat je die niet hoeft te volgen, maar zwaartekracht kan niemand omheen lijkt me xD.
Jeeeetje heb je het weer hoor, zo’n overbezorgde moeke reactie. Ze weten het heus wel hoorrrrrr.
/ Grapje, maar zo wordt er dus wel serieus op gereageerd ook door iemand?
Scarlett probeert volgens mij steeds een beetje ‘lekker rebels’ alles op haar eigen manier te doen ofzo. Maar dit is gewoon zo gevaarlijk, jeetje.
Het doet mij denken aan hoe ik vroeger kon reageren op mijn ouders. Dan mocht ik iets niet doen omdat het te gevaarlijk was en moest ik natuurlijk even laten zien dat ik dat echt wel kon hoor. Wat dachten ze wel niet?!
Maar goed, toen was ik twaalf en vond ik het heel logisch om tijdens het fietsen op mijn zadel te gaan staan. Had ik alleen mezelf mee.
Nu gaat het om een baby, zou ik toch wat voorzichtiger en met meer verantwoordelijkheid mee omgaan.
Hij doet me hier echt denken aan een verlopen versie van Sascha Visser.
Of een kruising tussen Tygo Gernandt en Sascha Visser.
Precies dit wilde ik komen schrijven ja, vond haar zo’n nare troela op scholieren vroeger dat ik ook meteen zo’n rilling van afkeur krijg als ik haar zie of haar naam lees. Echt zo’n ontzettende mean girl.
Edit: ik heb overigens zo’n raar geheugen dat ik al die usernames van haar en haar popi-jopie clan nog weet 
Was ze Otis?
Ja
Ik denk dat ze wel veranderd is hoor, ze gaf bijvoorbeeld ook toe dat ze meiden uitlachtte om hun kleding maar nu niet vindt kunnen. En ook op Scholieren vond ik haar soms wel grappig 
Ik ook 
A movie That follows an ex van dwellers journey as he seeks to dispel the myths about living in a van that social media shows. A look into the Hashtag that claims to represent vanlife.
Ik vond dit ook hier wel passen. Vooral Amerikanen zijn helemaal in de ban van #vanlife. Eerst hadden bepaalde millennials geen andere optie wat betreft huisvesting en kochten ze maar een busje zodat ze een dak boven hun hoofd hadden. Vaak namen ze de verbouwing van het busje helemaal zelf op zich. Langzamerhand namen meer avonturiers het over en gooiden hun hele leven om om veelal als digital nomad in een busje te gaan wonen. Nu is het een ‘way of life’ die vaak niet is wat het lijkt op Instagram.
Ik wist die van haar ook nog, maar wie waren ook al weer die andere popi-jopies? Volgens mij zat Marten Mantel er ook op toch?
Ik ben een paar maanden geleden ook in zo’n gat gevallen met allemaal vanlife video’s. Ik kijk nu alleen eamon and bec, ze reizen en hebben hun eigen chai thee bedrijf. Wel leuk om te kijken.
Ik zit de geld-video van Wil en Tien te kijken, en ik zit vanaf 9 minuten alleen maar tegen mn schermpje te gillen: naar RATO! RAAATOOOO niet ratio
Ik kan het echt niet aan 
De econoom in mij komt even los 
Als zij hun ratio zouden gebruiken zouden ze wel rato hebben gebruikt.