Maar heel eerlijk: waarom geef je een hartje als je de context niet kent? Dat vind ik eigenlijk best lullig. Er wordt een kut comment over iemand gemaakt, dat wordt geliked (en dus ondersteund), maar vervolgens mag daar geen felle (in mijn ogen) terechte reactie op komen? Dat is toch de omgekeerde wereld: in plaats van nadenken voordat je iets post of liked, mag je dan van alles zeggen en vervolgens daar niet op aangesproken worden omdat iedereen dan reageert en dat je tere hartje raakt?
Ja die wenkbrauwen valt me ook altijd zo op! Dat mensen dan blond gaan maar dan niks aan hun wenkbrauwen laten doen. Ziet er zo gekkig en nep uit. Terwijl er natuurlijk ook blonde mensen zijn die van zichzelf donkere wenkbrauwen hebben.
Ik zag haar een paar weken geleden een kruispunt oversteken. Toen rende ze in de armen van een jongen aan de overkant en kuste hem op de mond.
Xoxo Gossip girl
Oooh, Forum Feminarum is watching you
Wat leuk voor haar!!
Bedankt, heb deze meteen in mijn hoofd
Wow, wat een analyse van het geven van een hartje. Ik doe dat altijd op gevoel en niet per se als ik de boodschap inhoudelijk ondersteun, maar juist ook om talloze andere redenen.
Sanne haar twitter is niet meer openbaar
Wat fijn!
Oooh dat vind ik nou juist zo mooi dat blonde haar met donkere wenkbrauwen en/of ogen
Hahahahha
Ik scrollde heel snel langs deze foto en dacht dat het Diana was
Jeetje, ik heb Diana’s video net gezien maar wel jammer dit. Ik snap wel dat als je zo’n levensstijlswitch maakt het, zeker in het begin, wel eens mis kan gaan en het is wel eerlijk dat ze dat laat zien en toegeeft.
Maar de hoeveelheid die ze alsnog koopt begint wel bizar te worden… ik heb haar de afgelopen paar keren verdedigd maar zou ze zelf niet ergens denken “heb ik dit wel echt nodig?”. En dan ook zoveel miskopen en dingen waarvan ze eigenlijk bij voorbaat al weet dat ze niet bij haar passen. Het komt allemaal erg ondoordacht over voor iemand die probeert bewust bezig te zijn. Ik hoop dat ze ervan leert.
Inderdaad. Heb dat ook een beetje met Roosmarijn Koster. Die koopt dan wel alleen maar kringloop en vintage, maar moet je dan echt elke week spullen kopen? Volgens mij loop je dan een beetje je doel voorbij…
Als het echt van een kringloop is vind ik het in deze hoeveelheid ook opmerkelijk, maar minder storend.
Van een of andere webshop allerlei rommel bestellen die verpakt en verzonden moet worden, van ver weg moet komen en dan ook nog eens “oeps”, nieuwe fast fashion is vind ik toch echt wel zijn doel voorbij schieten. Nogmaals, erg ondoordacht.
EN DAT ZEG JE NU PAS???!1!!
41 jassen van de Primark?
Krijg hier keuzestress van
Eric(cos) plaatst net deze op Instagram. Dit waren een van de eerste youtubers (+Nikkie, Mascha en Thomas) die ik keek, zo grappig om te zien hoe oud iedereen is geworden en waar ze nu zijn en krijg er meteen nostalgische gevoelens van. Door de videoclip van Koen en Eric leerde ik Teske en Vera kennen en zo is de oneindige YouTube verslaving begonnen.