Dit ziet er echt exact uit als de kledingkamer van Aimee van der pijl, daar zal ze de inspiratie wel vandaan hebben gehaald
Jaaaa die ontmaskering, dat vond ik zo spannend toen!
Monica Geuze is verloofd!
Edit: aldus haar story op instagram
Edit2: nevermind
Volgens mij maakt ze een grapje hahaha
Omg haha echt? Ik heb grapjes nooit door .Het is maar goed dat ik niet bij rtl boulevard werk.
Hahah nee joh ze doet zo sarcastisch
Als mijn vriend me zo zou vragen, gooi ik ‘m van die berg af.
Oo nu kijk ik het filmpje pas met geluid. Ja dat verandert de boel hahaha
Ik ging echt regelrecht naar het forum in de hoop wat duidelijkheid te krijgen over deze verloving, muhahaha
Zou de vragen omdraaien hoor, eten is belangrijker.
Edith heeft een video opgenomen met Irma Knol (en andersom volgens mij) Best leuk zo samen om naar te kijken vind ik.
hahahahahahahahaha ik moet hier echt om lachen
MONICA IS VERLOOFD!!
Leuk voor haar als dat inderdaad zo is. Al hoopte ik wel nog steeds op een nieuwe Tindervideo met Rutger, heb daar toen echt om moeten lachen.
Ja dat dus. En moeten we dan onze wenkbrauwen bleken? En beenhaar? En schaamhaar ook
Ja en graag je okselhaar ook. Blonde mensen hebben overal blond haar
In de laatste vlog van Charlotte Blitzblum rijdt ze constant auto met de camera aan en dan de andere hand los en ze heeft om haar schouders een grote strandtas. En dan wordt ze boos op haar kijkers: want het ís gewoon echt niet gevaarlijk. Ze zegt ook: ‘ik kan alleen niet richtingaanwijzen met deze hand.’
Zijn haar vlogs verder wel leuk om naar te kijken? Ben sinds kort wel geabonneerd op haar, maar zij heeft echt video’s van een uur…
Vind Charlotte hoeboer wel heel leuk, is ook juf in het basisonderwijs en doet het heel leuk!