Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ja absoluut een hele verbetering in haar gezicht te zien, haar stem lijkt ook minder schel “gebroken”. Maar ik heb wel het gevoel dat ze al jaren een soort karakter opzet waarin ze alleen maar lacht maargoed dit is al een enorme stap vooruit. Overigens zei ze in een eigen video die ook gisteren is geüpload dat ze een maand dan in rehab zat. Het eerste wat ik dacht was wat kort? Maar misschien is dat ook wel de norm hoor ik weet het niet.

1 like

1 maand leek mij ook heel kort! Ik weet dat er in Nederland klinieken zijn waar een klinische behandeling 6 maanden is dus als je er echt zwaar in zit weet ik niet hoeveel je in een maandje gedaan krijgt… Maar denk inderdaad dat het al een enorme stap is, alleen al om te erkennen dat er een probleem is en dat uit durven te spreken

1 like

Ja, ik had ook heel erg het gevoel dat ze een masker ophad. En vond eigenlijk dat ze vrij weinig zei over hoe het nu met haar gaat enzo? Heel erg om de feiten heen draaiend? Maar miss zeg ik dit uit gebrek aan kennis van haar situatie en ‘hoort’ dat bij de disorder.

Hoop oprecht dat ze wel nog wat aansterkt ed voor ze zich weer volop in de online wereld begeeft. Want ik vond haar nog wel echt heel mager hoor.

3 likes

Ja ze leek idd enorm om de feiten heen te draaien maar eerst ging ze überhaupt niet op vragen en/of commentaar in. Het viel me op toen Shane vroeg hoe haar leven dan “ervoor” was en of ze überhaupt at en waar ze de energie vandaan hield. Daar is ook geen enkel antwoord op gekomen. Ik denk dat dit zo ongelofelijk diep geworteld zit bij haar. Sowieso een hele trieste situatie waar heel iets zonneschijn (ik klink als een Amerikaan nu :sob:) bij is komen kijken. Ik hoop niet dat ze in haar oude patroon terugvalt en die moeder lijkt me echt psychisch niet in orde.

2 likes

Ik volg Eugenia al een tijdje en 't brak echt altijd m’n hart. Ze ontkende altijd dat er iets aan de hand was en zei dat ze van zichzelf natuurlijk dun is. Vanuit dat opzicht ben ik wel blij dat ze nu toegeeft dat ze gewoon een probleem heeft, maar ik ben het inderdaad met jullie eens. Als ik haar zo zie zitten in de video heb ik echt een gevoel alsof ze met een vrolijk masker op zit. Ik had aan 't begin van de video echt verwacht dat het een suuuuper emotionele video zou worden.

1 like

Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook zo erbij had gezeten. :sweat_smile: Ik kan zelf ook moeilijk met anderen mensen praten over mijn problemen zonder ongemakkelijk de hele tijd te lachen.

2 likes

Ik vond Eugenia wel opvallend naïef over haar intern verblijf/rehab. Alsof ze niet wist waarom ze er was ofzo en/of alsof ze niet wist waarom er gebeurde wat er gebeurde. Maar ik volg en ken haar niet, en Shane eigenlijk ook niet, dus ik heb die hele moeder gemist. Hoe weten jullie dat die het vroeger faciliteerde ofzo? Van die video van die andere drie? Of waren er al eerder ideeën van een ongezonde relatie?

Edit: ik kijk nu die video van die drie van hierboven en die is wel geloofwaardiger. Maar ik vraag me af of Eugenia’s moeder al langer manipulatief leek oid?

2 likes

Ja en vooral als ze ‘spon’ stiekem probeert te verkopen. Dan is ze heel enthousiast aan het praten maar kijkt ze echt alle kanten op :laughing:

2 likes

Maar Diana is toch geen arts? Volgens mij is zij een soort van plastische chirurgie propper ofzo.

10 likes

Ik vind de podcast/Knolcast van Milan leuk. Ik ga snel meer luisteren.

4 likes

Van 95 naar 75 kg in 2 maanden!!!

1 like

Er reageren ook mensen met ‘wat kost dat???’
Heel veel pijn!!!

6 likes

Hahahaha van de straat

5 likes

Ik heb die q&a bekeken en Kelly zegt: “als je echt niet blij bent met de billen die je hebt, dan is dit natuurlijk een hele mooie oplossing.” Ha ja tuurlijk, kom maar door met al die implantaten hoor. Top oplossing :+1: Vind het echt zorgelijk dat er zo licht over gedacht en gesproken wordt. Naast de complicaties van de ingreep zelf kan de gegeven anesthesie ook vervelende bijwerkingen geven. Daar lijkt, in mijn ogen, bijna geen aandacht naar te gaan…

5 likes

Ah ik cringe echt van alle mensen in deze video, vooral Bardo (?) die vergane glorie is en tevergeefs zo blijft vasthouden aan het youtube van vroeger.

16 likes

Klopt inderdaad, ik werk soms met een plastisch chirurg die ook werkzaam is een een kliniek en dat doet ie puur om makkelijk geld te verdienen…

1 like

Vind dit wel een inspirerende video, goed dat ze zich hier voor in wil gaan zetten. Probeer zelf ook bewuster bezig te wezen met hoeveel plastic ik gebruik.
Plus dat ik Aimee een leuke yb’er vind en ze wel wat support kan gebruiken :blush:

6 likes

Ik ben geen dokter en heb deze video niet gezien, maar ik heb van meerdere mensen in mijn omgeving, waaronder mijn vader, gehoord dat zij ook maanden later nog steeds vermoeider waren door de narcose!

Serieuze vraag: hoe weet je dan dat dat door de narcose komt?

1 like

Het is wel een bekende bijwerking van een narcose, dus de kans is groot dat het aan de narcose ligt mocht je er naderhand last van hebben!