Ahh zoveel nostalgie, ik was echt verslaafd vroeger aan Dutchvlogs/Dylan, had vroeger niet gedacht dat hij nu nog steeds actied zou zijn
Ik ben “blij” voor Aimee dat die grote klus waar ze het over heeft in haar vlog gestopt is want volgens mij liep zij aardig tegen een burn out aan…
Klopt, dat idee had ik ook inderdaad!
Ik vind haar vlogs vaak echt saai. Voorheen, toen de vlogs nog korter waren, keek ik nog wel eens, maar dit is echt veel te lang. En volgens mij is dit al eens benoemd hoor, maar ik vind haar ook best vaak onsympathiek overkomen. De vlogs van Lotte kijk ik ook en dan valt het me altijd zo op als Charlotte daarin te zien is.
Context?
Wat heeft hij dan gefilmd?
Ik zit nu de video van Rutger te kijken waarin hij steeds iets groters eet. Beetje flauw weer en hij maakt natuurlijk alleen nog maar dit soort video’s.
Maar goed, daar kwam ik niet voor. Ik klikte dus even het tekstvak onder de video open en zie daarin dit. Dit is toch raar en compleet onduidelijk zo? De intentie is er, maar daar blijft het dus ook bij. (sorry als het plaatje heel groot is, eerste keer dat ik een afbeelding upload, dus vind het al heel wat dat het me is gelukt haha)
Zet er dan gewoon bij voor meer informatie over eventuele samenwerkingen ga naar desocialcode.nl
Is het nu niet gewoon fout gegaan of staat het elke keer zo onder zijn video’s
Haha ja volgens mij is het idee dat dit er standaard onder komt en dat hij het dan voor het uploaden aanpast naar wat het daadwerkelijk is. Maar dat is hij denk ik vergeten.
Scherp. Ik heb niet alle laatste video’s gekeken, maar bij de laatste vier staat het wel goed (met uitzondering van deze dus). Maar goed, blijft slordig, deze video staat ook al 6 dagen online.
Mja als niemand hem er op wijst snap ik wel dat je daar niet meer naar kijkt als hij online staat haha.
Die video komt nog niet online toch? Dit is volgens mij iets anders, maar hij heeft niet verteld wat het dan wel is!
Jeetje ik dacht dat hij was overleden
Hahaha ja ik ben ook mega benieuwd.
@Totoro hoe ik het heb begrepen is dat de nieuwe serie nog even duurt en er nu een ander soort video komt, maar dat kan ik verkeerd hebben
Ik heb het vermoeden van wel
Maar lijkt me dat je daar een goede reden voor moet hebben? Nu breng je het zo lichtzinnig aan de man
Waarom? Als je het toch wel laten verwijderen dan kan dat toch gewoon. Zou wat zijn als je je moest verantwoorden.
je hoeft niet een hele bijzondere reden te hebben om je posts te laten verwijderen, dit kun je ook zelf maar alleen in kleinere plukjes. (was dat nou zo op egf, dat je een reden moest opgeven?)
is wel fijn als dit wat beperkt blijft natuurlijk, ook omdat er zoveel gaten vallen in conversaties.
Omdat er dan gaten in het forum vallen omdat er posts weg zijn en op egf was het veel werk