Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

‘Ik ben Alice Olsthoorn, welkom terug op mijn kanaal en vandaag heb ik weer een nieuwe teringzooi voor jullie’

Laf haar.

18 likes

Ik kijk nooit meer naar Rutger zijn video’s maar ik ging net even kijken naar hoe vaak zijn video’s bekeken worden. Als je kijkt naar zijn abbonnees en zijn kijkcijfers heeft ie het wel goed voor elkaar zeg.

1 like

Ik kreeg net een advertentie op instagram voor die cursus van Cynthia. Kost 149 euro zonder servicekosten en die zijn 1 euro. Waarom maken ze er dan niet gewoon 150 van? Klinkt echt niet goedkoper ofzo. Ik ben wel benieuwd, als ik het zou kunnen missen zou ik het wel leuk vinden om te bezoeken!

Ben ook zelf zn doelgroep niet (meer), maar Rutger, Thomas en Denise en die groep er omheen gun ik hun succes wel, Rutger is best een goed voorbeeld denk ik.

9 likes

zo stom maar zo ben ik ook en ik weet ook niet waar het op slaat :’) dan koop ik iets nieuws en dat kan dan echt serieus wel een week of 2-3 in de kast blijven liggen/hangen totdat ik het draag. mijn beste vriendinnen snappen er ook niks van en vinden dat maar raar, en als ik er langer over nadenk ik zelf ook haha

2 likes

Ik kan haar nooit zat worden denk ik :heart_eyes:
Dat ze een uur op bed ligt omdat ze een uur heeft gefietst, haha ik geniet zo van haar

1 like

Wou net over haar posten. Die laatste video… geniaal weer!

ik snap iets niet

lilia gaat van washington naar la verhuizen. ze heeft nog geen appartement gevonden maar gaat nu 1 maand in een airbnb wonen. daarom heeft ze al haar spullen vanuit washington laten overkomen naar de airbnb, maar ze woont daar maar een maand? en dan gaat ze ook weer een tijdje terug naar NL en rusland hmm

Geld zat die meid of niet

Handig ook die computer daar terwijl je je benen niet kwijt kan

42 likes

Holy shit. Ik zit even door mijn aanbevolen video’s te scrollen; zie ik bij die Sophie Hol vlog nummer 1231 voorbij komen.

ZO INTENS VEEL?!

3 likes

Je kan veel van Sophie vinden maar ze is wel een bikkel met haar vlogs. Ondanks dat haar abonnees en views tegenvallen blijft ze doorgaan.

13 likes

Kijkt hier iemand de Nagelkerkjes? Normaal gesproken ben ik helemaal niet van de familievloggers maar heb laatst de Nagelkerkjes ontdekt. Da’s een gezin met 8(!) kinderen. Zag dus net een vlog dat ze met alle acht de kinderen gingen shoppen voor kleding. Acute stress als ik er alleen al aan denk joh.

2 likes

LOL, Naomi poetst even haar hele zitplek in het vliegtuig met rubber handschoenen aan. Love it.

30 likes

Oh goede tip! Thanks!

Ik vind Yara ook leuk maar Carmen zat vroeger op een forum (echt 15 jaar geleden ofzo, het scholierenforum, wie kent het nog?) en was daar toen altijd zooooo’n enorme arrogante trut die iedereen daar pestte enzo dat ik haar sindsdien nooit meer leuk kan vinden :grimacing:

8 likes

hahaha wow flashbacks!!

Scarlett legt Hunter op het aanrecht in haar nieuwe vlog. Krijg helemaal de rillingen ervan. En ze vlogt door en draait zich ook om.

4 likes

Zij wil volgens mij zo graag bewijzen dat je niks volgens ‘de regels’ hoeft te doen qua opvoeden en dat die regels allemaal onzin zijn. Zo vaak ook van die kleine discussies tussen hun 2 in die vlog. Heel vaak denk ik waarom laat je dit er in?! Ik zou het ook zo fijn vinden als Joyce iets meer zou vloggen, dat het meer 50/50 is i.p.v. 80/20

5 likes

Al die regeltjes ben ik het vaak wel mee eens dat je die niet hoeft te volgen, maar zwaartekracht kan niemand omheen lijkt me xD.

24 likes