Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Jeeeetje heb je het weer hoor, zo’n overbezorgde moeke reactie. Ze weten het heus wel hoorrrrrr.

/ Grapje, maar zo wordt er dus wel serieus op gereageerd ook door iemand?

Scarlett probeert volgens mij steeds een beetje ‘lekker rebels’ alles op haar eigen manier te doen ofzo. Maar dit is gewoon zo gevaarlijk, jeetje.

3 likes

Het doet mij denken aan hoe ik vroeger kon reageren op mijn ouders. Dan mocht ik iets niet doen omdat het te gevaarlijk was en moest ik natuurlijk even laten zien dat ik dat echt wel kon hoor. Wat dachten ze wel niet?!
Maar goed, toen was ik twaalf en vond ik het heel logisch om tijdens het fietsen op mijn zadel te gaan staan. Had ik alleen mezelf mee.
Nu gaat het om een baby, zou ik toch wat voorzichtiger en met meer verantwoordelijkheid mee omgaan.

1 like

Hij doet me hier echt denken aan een verlopen versie van Sascha Visser.

Of een kruising tussen Tygo Gernandt en Sascha Visser.

76 likes

Precies dit wilde ik komen schrijven ja, vond haar zo’n nare troela op scholieren vroeger dat ik ook meteen zo’n rilling van afkeur krijg als ik haar zie of haar naam lees. Echt zo’n ontzettende mean girl.

Edit: ik heb overigens zo’n raar geheugen dat ik al die usernames van haar en haar popi-jopie clan nog weet :roll_eyes:

4 likes

Was ze Otis?

Ja

1 like

Ik denk dat ze wel veranderd is hoor, ze gaf bijvoorbeeld ook toe dat ze meiden uitlachtte om hun kleding maar nu niet vindt kunnen. En ook op Scholieren vond ik haar soms wel grappig :blush:

haha ik ook, de terror van lifestyle

2 likes

Ik ook :fearful:

A movie That follows an ex van dwellers journey as he seeks to dispel the myths about living in a van that social media shows. A look into the Hashtag that claims to represent vanlife.

Ik vond dit ook hier wel passen. Vooral Amerikanen zijn helemaal in de ban van #vanlife. Eerst hadden bepaalde millennials geen andere optie wat betreft huisvesting en kochten ze maar een busje zodat ze een dak boven hun hoofd hadden. Vaak namen ze de verbouwing van het busje helemaal zelf op zich. Langzamerhand namen meer avonturiers het over en gooiden hun hele leven om om veelal als digital nomad in een busje te gaan wonen. Nu is het een ‘way of life’ die vaak niet is wat het lijkt op Instagram.

6 likes

Ik wist die van haar ook nog, maar wie waren ook al weer die andere popi-jopies? Volgens mij zat Marten Mantel er ook op toch?

Ik ben een paar maanden geleden ook in zo’n gat gevallen met allemaal vanlife video’s. Ik kijk nu alleen eamon and bec, ze reizen en hebben hun eigen chai thee bedrijf. Wel leuk om te kijken.

2 likes

Ik zit de geld-video van Wil en Tien te kijken, en ik zit vanaf 9 minuten alleen maar tegen mn schermpje te gillen: naar RATO! RAAATOOOO niet ratio :confounded: Ik kan het echt niet aan :stuck_out_tongue:

De econoom in mij komt even los :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Als zij hun ratio zouden gebruiken zouden ze wel rato hebben gebruikt. :joy:

8 likes

De video van Shane staat online! Ik ga nu kijken

8 likes

Oh die kan ik nog wel mooi kijken voor ik ga slapen. Hoop dat hij het wel goed heeft aangepakt met iemand in zo’n kwetsbare staat

Had jij dezelfde nickname daar als hier nu (min 1 letter ofzo)?

@Douwe Ik herinner me nog Noé en bertbart, en PanAm of zoiets? Wie was die Marten Mantel volgens jou dan? Ik herken hem niet meteen van een foto.

1 like

Echt een heel fijne video! Ik had Eugenia enkel gezien op posts op het forum, maar ze is zo vriendelijk wow

1 like

Als je toch een euro kreeg voor iedere keer dat Eugenia “like” zegt, kun je een zwembad mee vullen.

2 likes

Normaliter vind ik Shane mega sensatie zoekend als het om psychologie gaat maar met deze video was hij relatief top (misschien omdat hij zelf ook een eetstoornis heeft/heeft gehad). Eugenia is wel echt superlief en schattig ongemakkelijk. Vond het zo leuk dat Shane z’n ene oog opmaakte, ik vond het een respectvollere video

9 likes