Ik vind statements altijd leuk om te kijken maar door die Bo kon ik het niet afkijken. Hopelijk was ze er eenmalig, komt heel nep over.
[Album] MONICA GEUZE

Ik vind statements altijd leuk om te kijken maar door die Bo kon ik het niet afkijken. Hopelijk was ze er eenmalig, komt heel nep over.
Ik ga hier toch nog even op in, want vind het ergens heel fascinerend. Ik snap jouw punt helemaal, maar zij zoekt zelf toenadering tot Shane om erover te praten. Dan zou je toch ergens verwachten dat ze het ook wil en er wat meer open over wil zijn. Nu komt het op mij heel erg over of ze er nog niet klaar voor is?
Overigens stoor ik me ook heel erg aan Shane en het feit dat hij zo voorzichtig wil doen (wat heel goed is natuurlijk), maar juist door haar gedrag zo toe te juichen en steeds maar te zeggen hoe positief ze is en het goed doet, volgens mij dit masker van haar enorm in de hand speelt.
Dat eerste kan ik ook echt niet verstaan maar dat tweede wel, al kan dat overal over gaan
Ja las ik ook in de comments, zie het zelf niet zo. Zie alleen maar dat ze krampachtig Amber lijkt te imiteren
Hahaha jaaaa omg deze aflevering!!
Ik vind het echt triest dat Shane hier zo bovenop duikt. Ik zie vooral een meisje dat pas nét terug is uit de kliniek en misschien wel een paar kilo zwaarder is, maar zo ongeveer nog moet beginnen met haar herstel. Dat is echt niet in een paar maanden gebeurd, zeker niet als je zo lang hiermee dealt. Het lijkt mij persoonlijk dat een video zoals deze, waarin:
En waarom was er een lawyer in dat huis? En wanneer wordt Andrew een keer ontslagen? Want dit gewiebel en gegiechel slaat nergens op
Ik vond het inderdaad ook heel ongepast dat Shane zoveel self-depricating mopjes maakte over zijn gewicht! Dat is echt een automatisme geworden bij hem maar nu was het echt niet oké
Ik was bij de Prijsmepper (soortvan outlet Kruidvat) en die winkel was echt een kerkhof van YouTuber merchandise/samenwerking producten. De Andrélon shampoo van Mascha, nepwimpers van Mascha, Gio en Melany Latooy schoolspullen Ik heb wel een aantal dingen van de stationary collectie van Diana Leeflang weten te scoren met 75% korting.
Kan iemand een samenvatting voor dummies doen voor de mensen die niet weten wie shane of eugenie zijn en die wel the juice willen meepakken?
Is het dan nog leuk? Shane is een grote youtuber en Eugenia is een meisje dat al heel lang anorexia heeft en video’s post waarin ze heel mager is. Maar ik denk niet dat dat boeiend is als je ze allebei niet kent?
Maar hoe kennen ze elkaar?
Even tussendoor, mijn erwtjes en ik krijgen wel hoop als ik de transformatie van Monica’s boobies zie ten opzichte van voor de zwangerschap. Of is dat altijd zo een jaar na dato
Same!
En hoe krijgt iemand zulk glanzend haar?
Ik vind dat kindje van Monica zo schattig. Dat kleine staartje boven op haar hoofd en die grote ogen.
Komen de tijgerstrepen-highlights weer in de mode?
Ik word echt helemaal gestoord van al die vlogs over de première van de Lion King I DONT CARE
Ik kijk juist niet uit jaloezie. Vind het zo jammer dat ik er niet zelf was (even een was ik maar influencer momentje).
Oeioei die bovenlip van Anthea op die groepsfoto Vond haar altijd zo mooi in de tijd dat Monica net vlogde en nog met haar in huis woonde, maar ze ziet er nu zo plastic uit.
Wajoo is dat Anthea, die had ik niet herkend.