Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

haha nee, ik had een hele andere naam daar.

En omg ja die namen! dat waren tijden.

Vind ook die Kati Morton minder vervelend overkomen dan in de Jake Paul video’s. Leuke video!

3 likes

Ja dat vind ik ook! De video was ook zo voorbij, ik had geen idee dst ik al een uur aan het kijken was.

Ohja Bertbart!
Ik weer zijn forumnaam niet meer maar heb het idee dat zij elkaar daar van kennen? Haha

Ik kwam laatst precies zo’n zelfde kanaal tegen maar dan Amerikaans:

Super bizar maar wel goed dat het bespreekbaar wordt gemaakt. Dat soms mensen zo erg in een depressie zitten dat ze hun huis tot dit laten komen. Ergens is het ook wel herkenbaar. Gelukkig is mijn appartement nooit in zo’n staat geweest maar ik heb wel periodes gehad dat overal spullen en troep lagen. Ook heel mijn bank of bed vol lege verpakkingen wat ik gewoon niet weggooide ??? Ik kan me niet meer voorstellen waarom ik dat toen zo deed, ik was niet eens depressief maar misschien wel zwaar gestressed en niet blij met waar ik op dat moment stond in het leven. Sinds ik met minimalisme bezig ben en iets heb gevonden waar ik me prettig voel (werk) is het zoo veel beter en kan ik daadwerkelijk mijn appartement soort van schoon en opgeruimd houden.

Sorry lang verhaal en totaal offtopic :joy:

13 likes

Ik heb Shane’s docu gekeken. Ik kende Eugenia wel maar nog nooit wat van haar gezien. Wat een lief en leuk meisje, zeg!

1 like

Ik kom voor m’n werk in zulke woningen, dus bij de thumbnail schiet de geur die erbij hoort gelijk m’n neus in haha
Echt mega goor maar ik ga dit wel kijken binnenkort, super interessant

2 likes

Heel YouTube staat vol met reactie video’s op “the return of Eugenia Cooney”
Maar die Onision is wel het ergst. Hij heeft een keer een parody video opgenomen waarin hij haar nadoet en dat ze dan een rijstkorrel eet enzo en geen pan kan optillen etc. Maar meneer is zoo trots op haar blabla. Flikker op.

Ik moet heel eerlijk zeggen, ik heb ook wel een beetje de indruk dat ze een façade op zet, nadat ik die video van Shane Dawson heb gekeken. Beetje dat Amerikaanse, dat alles awesome is enzo, maar ondertussen. Ze komt indd wel superlief over, maar heb ook de indruk dat ze er nog lang niet is :frowning_face:

8 likes

Ik snapte de Bram Krikke-hype niet, maar vind hem bij De Slimste Mens echt overkomen als een leuke vent.

14 likes

Ik krijg echt een heel erg naar gevoel als ik aan Eugenia haar moeder denk. Is echt niet goed hoor.

3 likes

Ik vind trouwens wel dat Eugenia er al een stuk beter uit ziet. Oke ze er is nog lang niet maar haar gezicht heeft weer kleur, is weer ietsjes voller etc. Ik hoop echt dat ze dit vol gaat houden!

4 likes

Onision is sowieso een walgbak eerste klas

13 likes

Ik denk niet dat het ooit echt goed komt. En dan bedoel ik niet omdat je een eetstoornis eigenlijk voor het leven hebt. Maar omdat er wordt gedaan alsof het nu allemaal al achter de rug is, dat de knop is omgezet en happily ever after. Haar moeder en Youtube, die het faciliteren, zijn gewoon geen goede invloeden voor zo’n meisje. Voor een 24-jarige (ik dacht even dat ze nu 18 was of zo) klopt er gewoon zo veel niet. En ik geloof best dat Shane’s bedoelingen goed zijn, maar dit is gewoon een Amerikaanse nep successtory zonder echte diepgang of langdurige oplossing. En sowieso haar moeder probeerde altijd ‘haar beste vriendin’ te zijn en dat is ook gewoon geen gezonde verhouding op die jonge leeftijd. De mensen en instanties die hun verantwoordelijk horen te nemen hebben hun verantwoordelijkheid nooit genomen. Eigenlijk zou zij beter een leven kunnen voortzetten zonder de schijnwerpers. Een beetje zoals Demi Lovato die ook steeds weer de fout ingaat omdat ze blijft zitten in haar oude omgeving die niet goed voor haar is.

9 likes

Hier ben ik het verder wel mee eens hoor! Maar gelukkig ziet ze er voor nu al wel een stukje gezonder uit (in haar gezicht in ieder geval).

2 likes

Ja absoluut een hele verbetering in haar gezicht te zien, haar stem lijkt ook minder schel “gebroken”. Maar ik heb wel het gevoel dat ze al jaren een soort karakter opzet waarin ze alleen maar lacht maargoed dit is al een enorme stap vooruit. Overigens zei ze in een eigen video die ook gisteren is geĂŒpload dat ze een maand dan in rehab zat. Het eerste wat ik dacht was wat kort? Maar misschien is dat ook wel de norm hoor ik weet het niet.

1 like

1 maand leek mij ook heel kort! Ik weet dat er in Nederland klinieken zijn waar een klinische behandeling 6 maanden is dus als je er echt zwaar in zit weet ik niet hoeveel je in een maandje gedaan krijgt
 Maar denk inderdaad dat het al een enorme stap is, alleen al om te erkennen dat er een probleem is en dat uit durven te spreken

1 like

Ja, ik had ook heel erg het gevoel dat ze een masker ophad. En vond eigenlijk dat ze vrij weinig zei over hoe het nu met haar gaat enzo? Heel erg om de feiten heen draaiend? Maar miss zeg ik dit uit gebrek aan kennis van haar situatie en ‘hoort’ dat bij de disorder.

Hoop oprecht dat ze wel nog wat aansterkt ed voor ze zich weer volop in de online wereld begeeft. Want ik vond haar nog wel echt heel mager hoor.

3 likes

Ja ze leek idd enorm om de feiten heen te draaien maar eerst ging ze ĂŒberhaupt niet op vragen en/of commentaar in. Het viel me op toen Shane vroeg hoe haar leven dan “ervoor” was en of ze ĂŒberhaupt at en waar ze de energie vandaan hield. Daar is ook geen enkel antwoord op gekomen. Ik denk dat dit zo ongelofelijk diep geworteld zit bij haar. Sowieso een hele trieste situatie waar heel iets zonneschijn (ik klink als een Amerikaan nu :sob:) bij is komen kijken. Ik hoop niet dat ze in haar oude patroon terugvalt en die moeder lijkt me echt psychisch niet in orde.

2 likes

Ik volg Eugenia al een tijdje en 't brak echt altijd m’n hart. Ze ontkende altijd dat er iets aan de hand was en zei dat ze van zichzelf natuurlijk dun is. Vanuit dat opzicht ben ik wel blij dat ze nu toegeeft dat ze gewoon een probleem heeft, maar ik ben het inderdaad met jullie eens. Als ik haar zo zie zitten in de video heb ik echt een gevoel alsof ze met een vrolijk masker op zit. Ik had aan 't begin van de video echt verwacht dat het een suuuuper emotionele video zou worden.

1 like