Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Nevermind. Ben al weg voor ik weer te bot ben :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat zei ik niet. Ik zei dat haar stem zo klonk. Ze heeft zo’n kraakstem waardoor het klinkt. Stond los van het andere.

Wel juiste informatie geven.

Ja omdat haar stem zo klinkt vraag je je af wanneer ze psychisch instort. Is alsnog niet nodig om te zeggen

2 likes

Sinds wanneer mag ik dingen niet meer zeggen? :woman_shrugging:t2:

2 likes

Ik de nieuwste video van Denise (iamtheknees) komt op een gegeven moment haar telefoon in beeld, maar heeft ze haar toegangsscherm geblurred. Ze zegt hier dan bij: oooh dit was een hele erge reveal

Mijn vermoeden is nu dat ze misschien wel haar nieuwe lover op haar achtergrond heeft staan? Zou leuk voor haar zijn!

22 likes

Of ze had dit forum openstaan, ingelogd en wel.

62 likes

Mensen mogen van mij ook reageren hoor. Ik heb niks gezegd over kritische of botte reacties.

Hahaha, ja dan zou ik dat scherm ook als een malle blurren

2 likes

Maar heel eerlijk: waarom geef je een hartje als je de context niet kent? Dat vind ik eigenlijk best lullig. Er wordt een kut comment over iemand gemaakt, dat wordt geliked (en dus ondersteund), maar vervolgens mag daar geen felle (in mijn ogen) terechte reactie op komen? Dat is toch de omgekeerde wereld: in plaats van nadenken voordat je iets post of liked, mag je dan van alles zeggen en vervolgens daar niet op aangesproken worden omdat iedereen dan reageert en dat je tere hartje raakt?

3 likes

Ja die wenkbrauwen valt me ook altijd zo op! Dat mensen dan blond gaan maar dan niks aan hun wenkbrauwen laten doen. Ziet er zo gekkig en nep uit. Terwijl er natuurlijk ook blonde mensen zijn die van zichzelf donkere wenkbrauwen hebben.

1 like

Ik zag haar een paar weken geleden een kruispunt oversteken. Toen rende ze in de armen van een jongen aan de overkant en kuste hem op de mond.
Xoxo Gossip girl

44 likes

Oooh, Forum Feminarum is watching you :eyes:

Wat leuk voor haar!!

2 likes

10 likes

Bedankt, heb deze meteen in mijn hoofd

2 likes

Wow, wat een analyse van het geven van een hartje. Ik doe dat altijd op gevoel en niet per se als ik de boodschap inhoudelijk ondersteun, maar juist ook om talloze andere redenen. :sweat_smile:

1 like

Sanne haar twitter is niet meer openbaar :frowning:

1 like

:raised_hands: Wat fijn!

19 likes

Oooh dat vind ik nou juist zo mooi dat blonde haar met donkere wenkbrauwen en/of ogen

11 likes

Hahahahha

1 like

Ik scrollde heel snel langs deze foto en dacht dat het Diana was :joy:

8 likes