Het andere Youtubers-/bloggerstopic #7

Ik denk eerlijk gezegd dat ik ook zo erbij had gezeten. :sweat_smile: Ik kan zelf ook moeilijk met anderen mensen praten over mijn problemen zonder ongemakkelijk de hele tijd te lachen.

2 likes

Ik vond Eugenia wel opvallend naïef over haar intern verblijf/rehab. Alsof ze niet wist waarom ze er was ofzo en/of alsof ze niet wist waarom er gebeurde wat er gebeurde. Maar ik volg en ken haar niet, en Shane eigenlijk ook niet, dus ik heb die hele moeder gemist. Hoe weten jullie dat die het vroeger faciliteerde ofzo? Van die video van die andere drie? Of waren er al eerder ideeën van een ongezonde relatie?

Edit: ik kijk nu die video van die drie van hierboven en die is wel geloofwaardiger. Maar ik vraag me af of Eugenia’s moeder al langer manipulatief leek oid?

2 likes

Ja en vooral als ze ‘spon’ stiekem probeert te verkopen. Dan is ze heel enthousiast aan het praten maar kijkt ze echt alle kanten op :laughing:

2 likes

Maar Diana is toch geen arts? Volgens mij is zij een soort van plastische chirurgie propper ofzo.

10 likes

Ik ging googelen maar als je die instagram en website van die Diana Gabriëls kijkt, vind ik je behoorlijk dom (en dat is zacht uitgedrukt) als je daarmee in zee gaat. Ziet er totaal niet professioneel uit en betrouwbaar uit.

10 likes

Ik nam even een kijkje: die reclame voor een gastric sleeve, dat dat is toegestaan. Je maakt toch geen trotse reclame waarin je aangeeft dat je vrouwen die 95kg wogen een gastric sleeve hebt gegeven. Schrik hier gewoon echt van. Is gewoon oprecht gevaarlijk.

Edit: ze schijnt dit dus te doen vanaf een bmi van 29đŸ˜±

4 likes

Ik vind de podcast/Knolcast van Milan leuk. Ik ga snel meer luisteren.

4 likes

Van 95 naar 75 kg in 2 maanden!!!

1 like

Er reageren ook mensen met ‘wat kost dat???’
Heel veel pijn!!!

6 likes

Hahahaha van de straat

5 likes

Ik heb die q&a bekeken en Kelly zegt: “als je echt niet blij bent met de billen die je hebt, dan is dit natuurlijk een hele mooie oplossing.” Ha ja tuurlijk, kom maar door met al die implantaten hoor. Top oplossing :+1: Vind het echt zorgelijk dat er zo licht over gedacht en gesproken wordt. Naast de complicaties van de ingreep zelf kan de gegeven anesthesie ook vervelende bijwerkingen geven. Daar lijkt, in mijn ogen, bijna geen aandacht naar te gaan

5 likes

Maar dat principe zou in de zorg toch niet moeten kunnen. Mensen willen vanalles, maar een arts moet toch de afweging maken of het uberhaupt wel kan. Hoop dat de inspectie er uiteindelijk een stokje voor steekt.

1 like

Wat betreft fillers en liposuctie ben ik het met je eens, maar gastric sleeves en bypasses vind ik best wel van een ander niveau. Je helpt mensen die daar regulier met een goede reden niet voor in aanmerking komen en die de rest van hun leven aangepast moeten leven. Dat adverteren als “snel gewichtsverlies” vind ik best wel enorm risicovol. Vooral als mensen een bmi van 29 hebben. Van die artsen begrijp ik het inderdaad al helemaal niet.

6 likes

Ah ik cringe echt van alle mensen in deze video, vooral Bardo (?) die vergane glorie is en tevergeefs zo blijft vasthouden aan het youtube van vroeger.

16 likes

Klopt inderdaad, ik werk soms met een plastisch chirurg die ook werkzaam is een een kliniek en dat doet ie puur om makkelijk geld te verdienen

1 like

Vind dit wel een inspirerende video, goed dat ze zich hier voor in wil gaan zetten. Probeer zelf ook bewuster bezig te wezen met hoeveel plastic ik gebruik.
Plus dat ik Aimee een leuke yb’er vind en ze wel wat support kan gebruiken :blush:

6 likes

Ik ben geen dokter en heb deze video niet gezien, maar ik heb van meerdere mensen in mijn omgeving, waaronder mijn vader, gehoord dat zij ook maanden later nog steeds vermoeider waren door de narcose!

Serieuze vraag: hoe weet je dan dat dat door de narcose komt?

1 like

Het is wel een bekende bijwerking van een narcose, dus de kans is groot dat het aan de narcose ligt mocht je er naderhand last van hebben!

Nou als je van te voren nergens last van heb, daarna maanden lang last heb van vermoeidheid die je normaal nooit heb en het een bekende bijwerking is, is het vrij voor de hand liggend. Maar 100% zeker weet je het niet.