Hé, Noor was niet op de verjaardag van Monica’s kind?
Nee die gaan niet meer met elkaar om geloof ik!
Kijkt een van jullie wel eens de vlogs van Romy d’fonesca ofz? Ik ben altijd heel verbaasd aan het kijken haha. Komen zoveel merkspullen voorbij maar ook echt de lelijkste marktkleding. Ook onwijs slecht Engels de hele tijd. Maar wél een vrolijke, spontane meid verder haha.
Ahh anthea
Doet me denken aan die oude Vlogs, toen Monica nog samenwoonde met die meiden. Leukste vlogtijden evah
Vind nu zo saai
Okee ik heb die meaux meaux nep oorbellen binnen
(https://s.click.aliexpress.com/e/c0sj3yOU) en ze zijn zó ruk. Op ‘t oog prima, maar ze zijn hartstikke plastic. :’)
Oh en nog best duur ook? Zonde
Had je uiteindelijk de “echte” of die van Ali?
Jaaaa echt zonde!
Ze ziet er wel echt super goed uit zeg op die foto’s!
Ahhh shit! Voel me indirect schuldig
Ik ben het wel eens met je, maar om Kati een pseudo psycholoog te noemen is niet netjes. En ook niet waar. Ze is afgestuurd en geregistreerd psycholoog.
Wacht maar tot je ze over een paar jaar om kunt als sjaal. Super handig.
Wauw wat lijkt ZL op Lars zeg!
Jaa heb haar laatst ook ontdekt. Ik vind haar ook wel grappig! Ze heeft wel echt een shitload aan (dure designer)kleding zeg (jaloers)
Maar had wel een raar #spon momentje bij haar gezien. Ze had een lichte, mintgroene broek van Adidas aan, om daar in een speeltuin oid foto’s van te maken voor Insta. Toen was ze ergens op gaan zitten met zand erop, waardoor er bruine vlekken op die broek te zien waren. Vraagt ze in de camera: ‘Adidas, willen jullie mij me een nieuwe broek sturen?’ Uhh meid, ooit van een wasmachine gehoord?
Ik erger me echt iets te veel aan die challenge video van Lotte waarin ze een week vega gaat eten, maar haar vriend daar niet aan mee wil doen
Staat ze elke dag 2 pannen te koken omdat hij wel echt vlees moet hebben, dan denk ik echt sjonge, is het nou echt zoveel moeite om een weekje geen vlees te eten en gewoon te eten wat de pot schaft :’) En dan denk ik als je zo nodig vlees wil, kook het dan zelf, maar Lotte maakt zelfs bami voor 'm terwijl ze zelf een blik soep eet. Maar goed, Lotte zal het allemaal wel prima vinden dan
Volgens mij veegt ze zelfs zijn kont af als hij dat vraagt
Dit viel mij ook zo op! Heb me echt zitten verbazen
Ik was in de verkeerde veronderstelling dat dit soort vrouwen alleen nog in de generatie boven ons voorkwamen en daar al een uitstervend ras waren. Boy was I wrong.
Ik doe dat ook voor mijn vriend. Dat ik een bepaalde overtuiging heb, wil nog niet zeggen dat hij die ook heeft? Hij snapt ook vast dingen aan mij niet, waar hij toch wel rekening mee houdt. Ik zou het wel fijn vinden als hij uiteindelijk ook wat minder vlees gaat eten, maar ik ben zijn moeder niet en moeilijk doen gaat me niet helpen om mijn zin te krijgen.
Edit: mijn compromis is wel dat hij al wat minder vlees eet en dat dat vlees allemaal biologisch is.
Edit 2: Als hij eten maakt (wat hij niet vaak doet, want hij doet andere klusjes, zo hebben we dat verdeeld), maakt hij het ook met het vlees apart.
Ik kook meestal, want hij doet weer andere dingen. En het lijkt me niet nodig dat we met z’n tweeën gaan staan koken.
Over jouw edit: Bij mij is het dus geen week, maar altijd. Misschien is dat wel het verschil dan.
Lotte is geen vegetariër, ze doet dit alleen als challenge voor een week. Dan lijkt het me een kleine moeite voor die vriend om een weekje mee te eten wat zij eet, maar zij maakt vervolgens twee dezelfde maaltijden, eentje met vlees en eentje met een vleesvervanger, vind dat gewoon gek en onnodig. Daarnaast kan haar vriend dan toch zijn deel klaarmaken als hij echtttt geen vleesvervanger wil.